1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

چگونه می توانیم آگهی خود را از طریق موتورهای جستجو ببینیم ؟

شروع موضوع توسط novin20 ‏6/9/16 در انجمن معرفی و دانلود نرم افزار

  1. novin20

    novin20 Guest

    وقتی کمپین تبلیغاتی در سیستم تبلیغات در گوگل ایجاد می شود، علاقه مندیم هر چه سریعتر آگهی خود را در نتایج جستجو ببینیم که در این بخش،

    سعی داریم راهکارهای بهینه را ارایه نماییم.

    اولین و بهترین پیشنهاد ما این است که از برنامه Ad Preview and Diagnosis tool استفاده کنید که شیوه ای آسان یرای بررسی تبلیغات می باشد.

    جهت استفاده از این برنامه،از طریق پنل Adwords بخش Tools and Analysis و یا اگر به پنل ادوردز دسترسی ندارید برنامه را از طریق موتور جستجوی گوگل به برنامه دسترسی داشته باشید.

    استفاده از این برنامه ساده بوده و نیاز به انتخاب منطقه جغرافیایی دارد.

    پس از انتخاب منطقه جغرافیایی و سپس google.com یا دیگر دامنه های google.com، کلیدواژه خود را وارد کرده و جستجو نمایید.

    توجه به دو نکته در اینجا حایز اهمیت است:

    ۱٫ جستجو و یافتن این برنامه رایگان بوده و بر گزارش های تبلیغات در گوگل نیز موثر نیست.

    ۲٫ انتخاب موقعیت جغرافیایی ایران در این نرم افزار به علت تحریم ها متاسفانه امکانپذیر نیست.

    پیشنهاد بعدی ما به شما این است که کمپین تبلیغاتی را چک کنید و از فعال بودن اکانت اطمینان حاصل نماییم؛ گاهی به علت سرچ و کلیک بالا بودجه روزانه تعیین شده باتمام رسیده و آگهی غیر فعال می شود در خصوص ساعات و روزهای فعال بودن آگهی نیز باید کنترل لازم اعمال شود.

    سومین پیشنهاد که فنی نیز می باشد این است که وضعیت Ad ها و status لغات بررسی شود و به پیغامهایی که گوگل به ما می دهد توجه داشته باشیم ؛ در صورتی که yes باشد یعنی آگهی فعال است و اگر No باشد نباز به بررسی بیش تر بوده و از طریق کارشناس پشتیبان مربوطه پیگیر باشید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏6/9/16
  2. N@M

    N@M کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏5/7/15
    ارسال ها:
    4,701
    تشکر شده:
    10,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    شغل:
    STUDENT
    ویرایش شد
     
  3. sanaeisanam

    sanaeisanam کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏13/9/17
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    9
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    دانشجو
    محل سکونت:
    تهران
    گوگل ادوردز اسم یکی از سرویسهای گوگله. در واقع نوعی تبلیغاته و شرکتها میتونن از طریق اون روی یوتیوب، سایتهای روی شبکه های Google Adsend و صفحات جستجوی گوگل، برای تبلیغاتشون فضا بخرن. آخرین سالی که حساب کردند، گوگل 30% از سهم کل تبلیغات دیجیتالی رو به خودش اختصاص داده بود و به بزرگترین بازیکن تنهای این عرصه تبدیل شد.


    برنامه گوگل ادوردز برای شرکتها ابزاری فراهم میکنه که بتونن داده های جستجو رو تحلیل کنن، بودجه تبلیغات آنلاین و مبلغ پیشنهادی که مایلند برای تبلیغات کلیکی خرج کنند رو مشخص کنن.
    خدمات گوگل اد بیشتر با کلیدواژه ها کار میکنه، اما اخیرا یه تبلیغات نمایشی رو معرفی کرده و حالا دیگه شرکتها میتونن تبلیغات تصویری (به صورت عکس یا ویدئو) هم داشته باشن و احتمال جذب مشتری رو افزایش بدن.
    شرکتهایی که با استفاده از ابزار ادوردز تبلیغ میسازن، برای کلیدواژه های مورد نظرشون تو صفحه نتایجی که مردم روی موتور جستجوی گوگل سرچ کردند و بین سایتهای رتبه بالا نمایش داده میشن. این ابزار اطلاعات مختلفی درباره جستجو ارائه میده و میتونید تبلیغاتتون رو ارتقا بدید، یا حتی شرایط خاصی رو هدف بگیرید (مثلا زمان خاصی از روز، محله مشخصی و علایق خاصی).
    برای این نوع تبلیغات در گوگل ادوردز 5 دسته بندی وجود داره:

    شبکه های جستجو: این برای تبلیغاتیه که وقتی سرچی روی گوگل انجام میشه، به عنوان نتایج جستجو نمایش داده میشن (بین نتایج بالا).
    نمایش: تبلیغاتی که به صورت عکس بر روی سایتهای شرکای گوگل نمایش داده میشن. این تبلیغات تصویری هستن و برای همین برای جذب مشتری خوبند، به خصوص برای بازاریابی محصولاتی که ظاهر جذابی داشته باشند.
    بازاریابی دوباره: با این امکانات میتونید تبلیغات گوگل رو به کسایی که الآن از سایتتون دیدن میکنن نشون بدید. وقتی کسی سایتتونو بدون خرید یا حرفی ترک میکنه، میتونید با بازاریابی دوباره ردیابیش کنید و وقتی به صورت آنلاین وبگردی میکنه براش تبلیغات مرتبط رو نمایش بدید.
    خرید: اگه یه سایت فروشگاهی هستید و محصولاتی برای فروش دارید، میتونید محصولاتتونو با این دسته تبلیغ کنید، اینجور تبلیغات روی تب خرید یا shopping گوگل به نمایش در میان.
    یوتیوب: میتونید با استفاده از این قابلیت تبلیغات گوگل رو در قالب هر فرمتی (متن، تصویر و ویدئو) در جایگاههای مختلف سایت یوتویب به مردم نمایش بدید. تبلیغات ویدئویی اول فیلمهای یوتویب قرار میگیرن و تبلیغات تصویری به صورت پاپ آپ بالای ویدئوی ظاهر میشن.
    هدفگیری مخاطب: با گوگل ادوردز میتونید بر اساس معیارهای وسیعی مخاطبتونو هدف بگیرید. این معیارها شامل مواردی مثل موضوعات، علایق، کلیدواژه ها، اقدامات کاربر در سایتهای دیگر، جنسیت، سن و موقعیتند. به این ترتیب میتونید تبلیغات انعطافپذیری داشته باشید و اگه درست انجامش بدید به خوبی مخاطب رو هدف بگیرید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏29/4/18
بارگذاری...