1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

چرا محتوا برای سئو شاه است ؟

شروع موضوع توسط shokri.fereshte ‏13/10/15 در انجمن ترفند اینترنت

  1. shokri.fereshte

    shokri.fereshte کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏13/10/15
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    سه چیز مهم برای جستجوگرها محتوا، محتوا، و محتوا است. برای رسیدن به این هدف، Brafton نموداری ارائه کرده است که باید به دیوار تمام بخش های بازاریابی آویزان شود. نمودار"چرا محتوا برای جستجوگرها ؟" بیانگر اثر گوگل پاندا است و اینکه چگونه محتوا، جستجو را به فروش تبدیل می کند.

    لینک های پرداخت؟ امروزه چندان موثر نیست. به گفته Brafton's Katherine Griwert، پیش بینی در مورد سیگنال های اجتماعی امیدوار کننده است و برای لینک های پرداختی چندان خوب نیست. در ادامه به اینکه چرا محتوا برای سئو "شاه" است؟ می پردازیم.

    پاندا علاقه زیادی به کیفیت محتوا دارد

    یکی از بهترین نقاط نمودار تصویری از یک استراتژی بازاریابی است که بر محتوا برای SEO تمرکز دارد، به علاوه نکاتی در مورد جدول زمانی که بیانگر به روز رسانی پاندا گوگل است.

    Griwert اذعان داشت سایتی که پست ها را به صورت روزانه به وبلاگ خود منتشر می کند، از یک استراتژی کلمات کلیدی سازگار استفاده می کند. کمپینی تقریبا در همان زمان آغاز به کار کرد به عنوان اولین به روز رسانی پاندا، و افزایش صعودی ترافیک اصلی را به فاصله زمانی چهار هفته را مشاهده کرد. Griwert اعلام کرد، "ساخت سایت با محتوای با کیفیت بالا کمک می کند تا کسب و کار تعداد کلمات کلیدی ذکر شده توسط بیش از 150 درصد در هشت ماه گذشته افزایش پیدا کند."

    کلید محتوای خوب است؟ به گفته Google Fellow Amit Singhal ، چهار عامل در ارتباط با کلید محتوای خوب عبارتند از:

    • ارائه محتوای اصلی و یا اطلاعات، گزارش اصلی، تحقیق و تجزیه و تحلیل.
    • کیفیت محتوا باید کنترل شود.
    • محتوا باید پوشش کامل و جامع در مورد موضوع ارائه دهد.
    • محتوا باید چیزی باشد که شما برای به اشتراک گذاری، توصیه و یا نشانه می خواهید.

    آخرین نکته مهم است. موتورهای جستجو شروع به ایجاد نماینده در سیگنال های اجتماعی مانند گوگل "+1" و فیس بوک کردند مانند بینگ. تنها 1٪ از بازاریابی مردمی B2B می گویند که تاثیر سیگنال های اجتماعی منفی بوده است، در حالی که 44٪ معتقدند که این کار مثبت است.

    تاثیر آن بر فروش چشمگیر است، با توجه به نمونه Griwert، با 60٪ از تصمیم گیرندگان کسب و کار به عنوان تصمیم گیری محصول بر اساس "محتوای مارک" ذکر شده اند. و 57٪ از بازاریابان می گویند که مشتریان جدید از طریق وبلاگ شرکت آمده اند.
     
    reza و cheerful smiles از این پست تشکر کرده اند.
بارگذاری...