1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

پیش بازی یوونتوس-رئال مادرید

شروع موضوع توسط βℓµ€ ǥɨяℓ ‏5/5/15 در انجمن فوتبال

  1. βℓµ€ ǥɨяℓ

    βℓµ€ ǥɨяℓ کاربر متخصص

    تاریخ عضویت:
    ‏27/4/15
    ارسال ها:
    19,691
    تشکر شده:
    30,185
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    وب سایت:
    به گزارش "ورزش سه"، با قهرمانی یوونتوس در لیگ ایتالیا، حال تمام تمرکز شاگردان آلگری بر روی دیدار نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است.

    یوونتوس

    شاگردان ماسیمیانو آلگری، در سری آ برای چهارمین سال پیاپی، قهرمان شدند. همچنین آنها در کوپا دل ری، به فینال رسیده اند و در آستانه کسب قهرمانی نیز قرار دارند.رویای کسب سه گانه، حالا برای یوونتوس بیش از همیشه نزدیک است و بیانکونری ها فاصله ی بسیار کمی دارند ولی سد محکمی به نام رئال مادرید، مقابل آنها قرار گرفته است. یوونتوس در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده و در فرم نسبتا خوبی قرار دارد. دو تیم در مجموع 16 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که رئال با 8 پیروزی، برتری خفیفی نسبت به یوونتوس با 7 پیروزی دارد. همچنین در سال 2003، دو تیم در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که یوونتوس موفق به صعود به فینال شد. پل پوگبا، غایب بزرگ یووه برای دیدار رفت است که مسلما تاثیر زیادی روی نتایج این فصل بانوی پیر داشته است.

    01028368.jpg

    رئال مادرید

    شاگردان کارلو آنچلوتی که پا به پا در حال رقابت با بارسلونا در لالیگا هستند، قصد دارند اولین تیمی باشند که در تاریخ چمپیونزلیگ، از قهرمانی خود دفاع کرده است. آنها فصل گذشته پس از دوزاده سال، دهمین جام اروپایی را به دست آوردند و امسال نیز در نیمه نهایی هستند و فاصله کمی تا دفاع از این عنوان دارند. رئال در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی مقابل تیم‌هایی نظیر سویا و اتلتیکو به دست آورده و در فرم خوبی قرار دارد. تغییرات ایجاد شده توسط آنچلوتی مثل استفاده از راموس در خط هافبک یا استفاده از سیستم 2-4-4، کاملا جواب داده و رئال حریفان قدرتمندی را شکست داده است. با این حال، لوکا مودریچ، غایب بزرگ مادریدیستا ها برای این بازی خواهد بود.همچنین کریم بنزما نیز به دلیل مصدومیت، با تیم به تورین سفر نکرده است.

    01028369.jpg
     
    reza، lonely7، رز رویایی و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
بارگذاری...