1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

پریا از جنس میوه ممنوعه و زمانه است..

شروع موضوع توسط Queen ‏5/7/16 در انجمن فیلم و سینما

  1. Queen

    Queen کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت:
    ‏10/9/15
    ارسال ها:
    2,141
    تشکر شده:
    2,543
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    شاعر و رمان نویس
    محل سکونت:
    مشهد
    81981717-70554557.jpg [​IMG] اسماعیل عفیفه که سابقه تهیه‌کنندگی سریال‌هایی چون «میوه ممنوعه»، «زمانه»، «خانه‌ای در تاریکی» و «پس از باران» را دارد، به تازگی تهیه مجموعه تلویزیونی جدید «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده را بر عهده گرفته است.
    او متن «پریا» را در زمره‌ی فیلمنامه‌های خوب این سال‌های تلویزیون قرار داد و در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا‌ در این زمینه خاطرنشان کرد: قصه «پریا» را می‌توان در زمره کارهایی از جنس «میوه ممنوعه» و «زمانه‌» که کار اجتماعی بودند،‌ قرار داد. ما همه تلاشمان این است که این مجموعه کار پرمخاطبی باشد؛ با توجه به اینکه قصه‌ی خوبی دارد و موضوع آن چالش برانگیز است.

    این تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون در ادامه‌ی مطلب بالا بیان کرد: این مجموعه از سال 92 تصویب شده بود اما به دلیل مسائلی که تلویزیون داشت، پریا ساخته نشد. خوشبختانه در این فاصله بر روی قصه تحقیقات زیادی انجام دادیم و می‌توان گفت «پریا» می‌تواند جزو فیلمنامه‌های خوب این سال‌های تلویزیون باشد.

    عفیفه یادآور شد: آن زمان که آقای تخشید در شبکه سه سیما بودند «پریا» تصویب شد. پس از آنکه از شبکه سه خداحافظی کردند آن موقع هنوز نگارش نشده بود. زمانی که ایشان به امور نمایشی آمدند این کار از شبکه سه مجدد به ایشان پیشنهاد شد و تیم جدید فیلمنامه را بررسی کردند و پس از تغییرات و تحولات که بیش از دو سال طول کشید، تصویربرداری این مجموعه دو ماهی است که آغاز شده است.

    او درباره روند ساخت این مجموعه نیز توضیح داد: تصویربرداری قسمت اعظم این مجموعه در تهران خواهد بود و پنج درصد آن قرار است در شمال کار شود. به جهت تعدد لوکیشن، «پریا» جزو کارهای سنگین تلویزیون است.

    عفیفه با اشاره به اینکه تاکنون 30 درصد از مجموعه «پریا» تصویربرداری شده است، درباره‌ی نگارش کامل فیلمنامه «پریا» یادآور شد: تقریبا فیلمنامه نوشته شده است اما به دلیل اینکه پایان قصه را تغییراتی داده‌ایم‌، چند قسمت آخر هنوز نگارش نشده است.

    به گزارش ایسنا، «پریا» بر اساس فیلم‌نامه‌ای از «سعید فرهادی» به تهیه‌کنندگی «اسماعیل عفیفه» روایتگر قصه دختری به نام پریا است. قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که این شخصیت پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان به نام «کیوان» می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌ به‌ یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

    تصویربرداری این سریال تلویزیونی از روز پانزدهم آبان مقابل دوربین «محمد افسری» آغاز شده است. لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، محمود پاک‌نیت، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران این سریال 40 قسمتی هستند.
     

    پیوست ها:

    N@M و αηgєℓ18 از این پست تشکر کرده اند.
بارگذاری...