1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

پرفروش ترین مبل ایران در 6 ماه اول 95

شروع موضوع توسط mabana ‏16/8/16 در انجمن مطالب جالب و خواندنی

  1. mabana

    mabana کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏6/8/16
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    مبل برن جزو پرفروش ترین مبل های ایران در 6 ماهه اول سال 95 شده است

    با مبل راحتی برن آشنا میشیم





    [​IMG]



    مبل راحتی مدل برن جزو جدید ترین و پر فروش ترین مدل های مبلمان خانگی در بازار است. طراحی زیبا، ساده و منحصر به فرد باعث شده تا این مدل به عنوان یکی از پرفروش ترین ست های مبل دکوراک شناخته شود. در پایه های این مبلمان از چوب طبیعی استفاده شده که زیبایی آن را دو چندان میکند. پایه ها از جنس چوب به صورت زاویه دار نصب شده که همین امر نمایی زیبا به آن داده است.

    دوخت اجرا شده در قسمت کناری بدنه در این مدل قابل توجه است. به همراه این مدل مبل، تعدادی کوسن برای قرار دادن در قسمت پشتی ارائه میشود. برای تولید این ست مبل از پارچه مخمل و فوم سرد استفاده شده که ماندگاری بالایی دارد. شما میتوانید رنگ پارچه مبلمان و کوسن ها را به انتخاب خود تغییر دهید همچنین میتوانید ترکیب بندی مختلفی از نظر تعداد نفرات برای این ست مبل انتخاب نمایید.
     
بارگذاری...