1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

پرفروش ترین ستاره زن تاریخ سینما اعلام شد

شروع موضوع توسط Engineer ‏30/6/16 در انجمن اخبار سینما

  1. Engineer

    Engineer کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏6/5/16
    ارسال ها:
    216
    تشکر شده:
    784
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]
    اسکارلت جوهانسن دهمین ستاره پرفروش تمام دوران شد.

    به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما و به نقل از سایت باکس آفیس موجو و گاردین،این بازیگر 31 ساله تنها بازیگر زن ده ستاره پرفروش سینما و 20 سال جوان تر از دیگر چهره های این فهرست است. فیلم های او فقط در بازار آمریکا 3.3 میلیارد دلار فروش داشتند . این آمار جوهانسن را بالاتر از مت دیمن ویل اسمیت و لیام نیسن قرار می‌دهد.

    بیشتر فیلم‌های موفق جوهانسن از دنیای کتاب مصور مارول است. اما او در سال 2014 در فیلم موفق "لوسی" نقش آفرینی کرد و امسال صداپیشگی در کتاب جنگل را برعهده داشت.نفر اول این سیاهه هریسون فورد است که پس از موفقیت اخیر جنگ های ستاره ای نیرو برمی‌خیزد؛ سمئول جکسن را یک پله پایین آورد.

    تنها بازیگر زن این فهرست در میان 20 بازیگر برتر کمرون دیاز است که در رتبه 19 قرار دارد سپس هلنا بونهم کارتر، کیت بلانشت و جولیا رابرتز قرار دارند.
     
    N@M، Goll Banoo و katrina از این ارسال تشکر کرده اند.
بارگذاری...