1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

ویزا کارت ارزان

شروع موضوع توسط exshk2 ‏25/8/18 در انجمن معرفی و دانلود نرم افزار

  1. exshk2

    exshk2 کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت:
    ‏9/7/18
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    سایت ایران کارت 24 یکی از قدیمی ترین سایت های فروش ویزا کارت و مستر کارت در ایران است که بصورت رسمی فعالیت میکند. برای خرید ویزا کارت شما دو گزینه دارید. ویزا کارت مجازی و ویزا کارت فیزیکی. در کارت های مجازی شما تنها یک کد 16 رقمی و یک تاریخ انقضا و کد سه رقمی cvv2 دریافت می کنید. که با استفاده از این نوع کارت می توانید کار های آنلاین خود را انجام دهید. یعنی تنها به اطلاعات کارت نیاز دارید.
    [​IMG]
    اما در نوع فیزیکی آن شما می توانید با استفاده از کارت های واقعی در همه دستگاه های pos و خودپرداز کارت خود را استفاده نمایید. بعنوان مثال در فروشگاه ها می توانید خرید نمایید. و یا از دستگاه های خودپرداز در تمام دنیا وجه نقد دریافت نمایید.
    درست است که ما در ایران نیازی به این کارت ها برای خرید های داخلی نداریم. درست است که ما برای خرید تور ها و رزرو هتل و بلیط هواپیما می توانیم به آژانس های مسافرتی این کار را محول نماییم. اما زمانی که خودمان می توانیم خیلی از کار ها را با قیمتی مناسب تر انجام دهیم چرا این کار را نکنیم و از چند صد هزار تومان به راحتی صرفنظر کنیم؟!
    برای خرید ویزا کارت می توانید با کارشناسان ما در تیم ایران کارت 24 تماس بگیرید و نیاز های خود را بفرمایید تا مشاوران ما به بهترین نحو ممکن راهنمایی نمایند.
    بهترین قیمت ها در سایت ایران کارت 24 میتوانید بررسی بفرمایید.
     
بارگذاری...