1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

همه چیز درباره " بهنام علمشاهی "...

شروع موضوع توسط M T G ‏16/7/14 در انجمن بیوگرافی خوانندگان

  1. M T G

    M T G کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏15/7/14
    ارسال ها:
    104
    تشکر شده:
    38
    امتیاز دستاورد:
    0
    محل سکونت:
    شازند
    همه چیز درباره " بهنام علمشاهی "


    «بهنام علمشاهي» هم مانند پدر و ديگر اعضاي نزديك خانواده من جمله پسرعموهايش از كودكي با موسيقي آشنا بوده. شركت علمشاهي (آواي نكيسا) كه سال هاست در زمينه توليد و پخش آثار موسيقي خوانندگان كشورمان فعاليت مي كند، را آنها مديريت مي كنند. چند سال پيش بود كه وي اولين اثرش را روانه بازار كرد و استقبال از آن به شكلي بود كه خودش هم تعجب كرد، اما جنس صدايش طوري بود كه مردم، بهنام علمشاهي را در جامعه موسيقي كشور پذيرفتند. اولين آلبوم او «بگوبگو» بود و پس از آن بلافاصله دومين اثرش هم به نام «يه دنده» روانه بازار شد، پس از اين آلبوم مدتي به استراحت پرداخت تا با نگاهي جديد به موسيقي پاپ، بازگشتي پرفروغ داشته باشد و همين گونه هم شده آلبوم جديد او با نام «نيستي تو» مدتي است كه روانه بازار شده و با اينكه تب موسيقي مثل گذشته نيست، اما فروش قابل توجهي داشته است. با اين خواننده جوان در عرصه هنر به گفتگو نشستيم...

    در ماه ارديبهشت به دنيا آمدم، دو برادر و يك خواهر دارم و خودم هم فرزند سوم خانواده ام و فوق ديپلم معماري هستم.

    فعاليت موسيقي

    در يك خانواده اهل موسيقي به دنيا آمدم به همين خاطر از دوران كودكي با موسيقي آشنا شدم (شركت آواي نكيسا متعلق به علمشاهي ها مي باشد) در سال 1380 اولين آلبومم را با اسم «بگوبگو» و سال بعد هم آلبوم دومم را تحت عنوان «يك دنده» روانه بازاركردم.

    معروف ترين قطعه

    فكر مي كنم بهترين قطعه ام «نه اين ور و نه اون ور»و پس از آن «بي وفا» باشد اين قطعه به خاطر شعر و ريتمش توانست به خوبي با مخاطبان ارتباط برقرار كند.

    نيستي تو

    «نيستي تو» نام آلبوم جديدم است كه چند هفته پيش به بازار عرضه شد و كار ساخت آن يك سال به طول انجاميد. اين آلبوم ده قطعه دارد كه 8 قطعه آن جديد و دو قطعه آن از كارهاي پرطرفدار گذشته ام است، اين آلبوم در همين مدت كوتاه هم به شدت مورد توجه علاقمندان موسيقي قرار گرفت در اين آلبوم «سعيد حسين» به عنوان آهنگساز و ميلاد آزادفر به عنوان ترانه سرا با من همكاري دارند جا دارد همين جا از هر دو به خاطر تلاش هاي بي وقفه شان تشكر كنم.

    رپ

    موسيقي رپ مثل شلوار دمپا گشاد مي ماند يعني امروز مد مي شود و فردا از مد مي رود، تب موسيقي رپ اين روزها به شدت بالاست بسياري از خوانندگان پاپ ما هم به اين موسيقي روي آوردند البته ما كارهاي رپ خوب هم داريم اما در برخي موارد ما اشعاري را مي شنويم كه واقعا مبتذل است و بدتر از همه زماني كه كليپ هاي سطح پايين براي اينگونه موسيقي ها مي سازند و شبكه ماهواره اي هم آن را پخش مي كنند.

    احترام به پيشكسوت

    متاسفانه اين روزها احترام پيشكسوت در محافل موسيقي از بين رفته است، در گذشته ما خودمان اگر مرحوم ناصر عبداللهي را مي ديديم از چند متر مانده به احترام ايشان مي ايستاديم. من آن زمان تازه آلبوم اولم به بازار آمده بود و ناصر از من خواست كه آلبومم را برايشان امضا كنم براي من كه آن زمان يك جوان تازه كار بودم اين حركت ايشان درس بزرگي بود در حالي كه ما ديگر شاهد چنين احتراماتي نيستيم، اين روزها هر كسي كه از راه مي رسد در عالم خوانندگي خودش را مدعي مي داند.

    موسيقي مجاز

    با وجود شبكه
    هاي ماهواره اي و حجم انبوه كار هاي غيرمجاز و از آن طرف پشت خط ماندن هاي آلبوم هاي مجاز، موسيقي مجاز ما آهسته آهسته در حال فراموش شدن است چرا كه خوانندگان مجاز ما نمي توانند روي آلبومشان تبليغات آن چناني انجام دهند از طرفي به خاطر نداشتن حق كپي رايت در ايران سود چنداني از آلبومشان نصيبشان نمي شود و به همين خاطر دير يا زود فراموش مي شوند. بايد كاري كرد!

    نه اين ور، نه اون ور

    جالب ترين برخوردي كه با مردم داشتم اين بود اوايل زماني كه مردم نام من را نمي دانستند و تنها كليپ هايم را ديده بودند وقتي من را در خيابان مي ديدند مي گفتند، نه اين ور نه اون ور.

    طرفدار صدا

    برادر كوچكترم آروين گيتار مي نوازد و با وسواس و حساسيت خاص پيگير كارهايم است.

    تشكر از ارشاد

    از مسئولين وزارت ارشاد تشكر مي كنم كه در چند سال اخير، بي دليل به حذف خواننده اي مبادرت نورزيدند، از طرفي به جوانان بهاي بيشتري دادند و جوانان هم سعي كردند در چارچوب قانوني ترانه هايي بسازند و بخوانند كه براي شنونده شنيدني باشد. اگر بخواهيم پاپ كشور، حرفي براي گفتن داشته باشد، بايد تقابل دوطرفه باشد و در اين راه كمك مسئولين ارشاد مي تواند بسيار موثر باشد.

    توقع از نشريات

    گاهي اوقات، آدم با تعدادي از خبرنگاران به گفتگو مي نشيند و حرف هايي مي زند كه منظور از آن كمك به موسيقي است، اما در كمال تعجب مي بينيم پس از چاپ كه حرف هايتان تحريف و به گونه اي به آن پرداخته مي شود كه به دنبال خود، حاشيه خواهد داشت...
    اميدوارم خبرنگاران رعايت بيشتري مي كنند و افراد هنرمند را به حاشيه نبرند.

    كنسرت اركيده براي بانوان

    گروه موسيقي پاپ اركيده اولين گروه موسيقي پاپ بانوان ايران كه در سال 79 به سرپرستي اركيده حاجي وند تشكيل شد و توانست به موفقيت قابل توجهي در بين بانوان برسد. اين گروه از 9 نفر تشكيل شده و اعضاي آن همگي از فارغ التحصيلان دانشگاه موسيقي به شمار مي روند.
     
بارگذاری...