1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

هدیه گل بخریم

شروع موضوع توسط mah.gb-flower ‏10/7/18 در انجمن مطالب جالب و خواندنی

  1. mah.gb-flower

    mah.gb-flower کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏1/7/18
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    گل فروشی آنلاین
    محل سکونت:
    تهران
    وب سایت:
    [​IMG]

    در تمامی فرهنگ ها همواره گل چیزی فراتر از هدیه بوده است. گل علاوه بر زیبایی به راحتی بیانگر احساسات افراد به یکدیگر است. گرفتن یک باکس گل رز از همسرتان در روز تولد می تواند احساسات عشق را در شما تقویت کند در حالی که دریافت همین باکس گل از شخصی که نمی شناسید در شما احساس هیجان یا حتی نگرانی می کند.
    گل هدیه تاثیرگذاری است. تصور کنید، فرستادن یک سبد گل زیبا به درب منزل یا محل کار یک دوستی قدیمی چقدر او را شگفت زده خواهد کرد. این سورپرایز فوق العاده را به راحتی با زدن تنها چند کلیک می توانید برای عزیزانتان رقم بزنید. کافیست تنها دسته گل، سبد گل و یا باکس گل دلخواه خود را در سایت مجتمع گل و گیاه گلزار بهاره انتخاب کنید و بعد از سفارش کار را به ما بسپارید و این گل های زیبا را سرحال و شاداب و سرموقع، در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. همچنین بخش گل آرایی های خاص را از دست ندهید. گل آرایی داخل فانوس و گل آرایی داخل شیشه هم به صورت آنلاین قابل سفارش هستند.

    گل رز
    گل رز قرمز تنها مختص هدیه ولنتاین نیست، بلکه می تواند حامل هر نوع تبریک رمانتیکی باشد. گل رز قرمز نماد عشق است و فقط لیاقت معشوق شما را دارد.
    درحالی که رز سفید نماد صداقت است و می تواند زینت بخش هدیه شما به یکی از اعضای خانواده و یا دوستان صمیمی باشد.
    گل رز زرد نماد اطمینان و پاکی است و می تواند برای هدیه به هر شخصی مناسب باشد.

    گل ارکیده
    گل ارکیده با اینکه مدت زیادی دوام نمی آورد ولی همیشه هدیه ای لاکچری و شیک محسوب می شود که همه خصوصا خانم ها دوست دارند. این گیاه هم به صورت گلدان گل ارکیده عرضه می شود و هم گل آن در دسته گل، سبد گل و باکس گل به کار می رود.

    گلدان های گل ارکیده که در مجتمع گل وگیاه گلزار بهاره و یا سایر گل فروشی ها ارائه می شود، به نگهداری خاصی نیاز ندارند. در زمان حیات می تواند زینت بخش منزل یا دفتر کار همسر، خانواده، دوست و یا همکار شما باشد.

    گل های ترکیبی
    همیشه لازم نیست از گل های معروف و لاکچری برای هدیه استفاده کنید. گاهی ترکیب چندین گل مختلف و حتی فصلی می تواند هدیه ای شگفت انگیز به وجود آورد.

    مجتمع گل و گیاه گلزار بهاره در طول 4 سال فعالیت خود در حوزه گل و گیاه ثابت کرده که می تواند با ترکیب گل های مختلف هدیه ای بی نظیر و فوق العاده زیبا در قالب باکس گل، سبد گل و یا دسته گل برای عزیزان شما پدید آورد.

    گل همراه هدیه
    تا به حال به این فکر کردید که به جای اینکه همراه هدیه، یک دسته گل زیبا سفارش و هدیه دهید. باکس گل یا سبد گلی را سفارش دهید که هدیه شما را هم در خود جای دهد؟
    مجتمع گل و گیاه گلزار بهاره این امکان را برای شما فراهم کرده است.
    انواع سبد گل و باکس گل هدیه در طرح ها و رنگ های متنوع در این گلفروشی ارایه می شود.
    منبع: gb-flower.com
     
بارگذاری...