1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

هتل رامادا پلازا استانبول

شروع موضوع توسط نازنین زهرا91 ‏9/7/16 در انجمن قاره اروپا

  1. نازنین زهرا91

    نازنین زهرا91 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏31/5/16
    ارسال ها:
    49
    تشکر شده:
    37
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    هتل رامادا پلازا استانبول

    هتل رامادا پلازا استانبول یکی از لوکس ترین هتل های موجود در این شهر است که به دلیل موقعیت فوق العاده اش همواره مورد توجه گردشگران بوده است. از جمله مزایای هتل رامادا پلازا قرار گرفتن آن در چند قدمی ایستگاه مترو می باشد و این مزیت مهم دسترسی مهمانان را به تمام نقاط استانبول تسهیل می سازد. کارکنان خونگرم هتل آماده کمک به مهمانان با بالا ترین کیفیت خدمات هستند و برای ساختن سفری به یاد ماندنی برای آنان تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

    [​IMG]

    هتل رامادا پلازا که در مرکز استانبول واقع شده کمتر از ۲ کیلومتر از میدان تکسیم و خیابان پر جنب و جوش استقلال با کافه ها، رستوران ها، فروشگاه ها و گالری های هنری بسیارش فاصله دارد و در چند قدمی موزه نظامی، کنوانسیون استانبول و نمایشگاه مرکزی قرار دارد. از جمله جاذبه های گردشگری استانبول که در نزدیکی هتل رامادا پلازا هستند می توان به مرکز خرید و سرگرمی جواهر، کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و پل بسفر اشاره کرد. مهمانان برای دست یابی به فرودگاه بین المللی آتاتورک باید ۲۳ کیلومتر طی کنند و با استفاده از مترو بعد از ۸ دقیقه شهر قدیمی و بازار بزرگ در دسترس خواهد بود.

    اتاق های هتل رامادا پلازا استانبول
    هتل رامادا پلازا که یکی از به روز ترین هتل های استانبول می باشد در سال ۲۰۰۵ به بهره برداری رسیده است و دارای ۹ طبقه می باشد و این هتل شامل ۱۶۲ اتاق مهمان، ۱۲ سوئیت با جکوزی اختصاصی و ۲ سوئیت پنت هاوس با تراس اختصاصی و جکوزی می باشد که در مجموع ۱۷۶ واحد برای اقامت گردشگران تدارک دیده است.

    [​IMG]

    [​IMG]

    از امکاناتی که در اتاق ها فراهم شده می توان به سیستم تهویه هوا، گرمایش جداگانه، میز کار، اینترنت سیمی با سرعت بالا، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، گاوصندوق، بطری آب رایگان، وای فای رایگان و سشوار اشاره کرد. حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی آرایشی رایگان، وان و یا دوش در دسترس است و مهمانان می توانند در کنار تماشای شهر چای و قهوه نوش جان کنند. کارکنان در ۲۴ ساعت آماده سرویس دهی هستند و نظافت اتاق ها هم به صورت روزانه انجام می شود.

    امکانات هتل رامادا پلازا استانبول
    یکی از بهترین بخش های اقامت در هتل رامادا پلازا شنا در استخر زیبای هتل است این استخر که بر روی پشت بام واقع شده نمایی منحصر به فرد از شهر استانبول ارائه می دهد و کافی شاپی نیز در مجاورت استخر تعبیه شده است. مهمانان در این هتل می توانند آرامش خود را در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا با ماساژ درمانی توسط افراد متخصص به دست آورند. علاوه بر اینها مرکز تناسب اندامی برای ورزش های روزانه تهیه شده است و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌ های حمام آفتاب و چتر های آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان فراهم شده است و هتل به یک حمام ترکی مجهز است. بعد از تفریح و گردش خوردن بهترین غذا های بین المللی و مدیترانه ای در رستوران شیک و لوکس Pancaldi بسیار لذت بخش خواهد بود.

    [​IMG]

    [​IMG]

    هتل رامادا پلازا که یکی از هتل های ۵ ستاره ترکیه می باشد خدمات متنوعی در اختیار مهمانان قرار می دهد که عبارتند از: پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز بیزنس، اتاق ملاقات، کرایه اتومبیل، دستگاه خودپرداز، خدمات تورها، صرافی، خدمات بلیط، خدمات نگهداری از کودکان، انبار چمدان، سوئیت عروس، اتاق های ضد صدا، خشکشوئی، اتوشویی، مرکز تجاری، فکس و کپی، سالن کنفرانس، سیستم امنیتی، روزنامه، سالن زیبایی، اتاق های عاری از سیگار، آسانسور، سوئیت خانوادگی، امکانات ویژه معلولین، اتاق های وی آی پی و سیستم گرمایشی.

    اطلاعات هتل رامادا پلازا استانبول
    • نام لاتین هتل: Hotel Ramada Plaza
    • تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۳۱۵۴۴۴۴+
    • آدرس هتل: Halaskargazi Cad No 63 Osmanbey, Sisli, Sisli, 34373 Istanbul, Turkey
    • موقعیت هتل: Istanbul
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    _هیڇــ_ و Ho3ein.R از این پست تشکر کرده اند.
  2. _هیڇــ_

    _هیڇــ_ کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏1/7/16
    ارسال ها:
    3,513
    تشکر شده:
    10,783
    امتیاز دستاورد:
    113
بارگذاری...