1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

مکان مناسب برگزاری جشن تولد کدام است؟

شروع موضوع توسط negar2000 ‏15/7/18 در انجمن مطالب جالب و خواندنی

  1. negar2000

    negar2000 کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت:
    ‏2/7/18
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    رستوران ها، کافی شاپ ها و هتل ها، سالن عروسی یا تالار پذیرایی گاهی اوقات به منظور مکانی برای برگزاری جشن های تولد استفاده می شوند.
    سالن عروسی معمولاً در مورد جشن تولدهایی رزرو می شود که افراد شرکت کننده در آن اغلب جوان و نوجوان هستند و تمایل دارند تایم زیادی را در روز تولد با یکدیگر سپری کنند.
    در این میان هزینه برگزاری جشن تولد در درجه اول در مورد هتل ها و در درجه دوم در سالن عروسیها بیشتر است و افراد مستلزم پرداخت هزینه بیشتری خواهند بود؛ از این رو، جشن های تولد بیشتر در سالن های تولد برگزار می شوند، بعد از آن، جشن وتولدهای دو نفره که معمولاً همسران و یا نامزدها دارند، در رستوران یا کافی شاپ ترتیب داده می شود.جهت برگزاری مراسم تولد علاوه بر تدارکاتی که فرد یا خانوداه برای جشن تولد و به منظور تزئینات محل و مواد غذایی، دسر، خوراکی، کیک تولد، نوشیدنی و غیره در نظر می گیرند، در نظر گرفتن محل تولد نیز از جمله اقداماتی است که فرد تدارک دهنده یا میزبان باید در نظر داشته باشد، بخصوص اگر بخواهد جشن تولد را در مکانی خارج از خانه برگزار نماید.
    http://www.mother.ru/phorum5/read/4/1297442/1298481.html#msg-1298481
     
بارگذاری...