1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

مهم ترین جاذبه های گردشگری گرجستان

شروع موضوع توسط hiholiday ‏25/7/16 در انجمن قاره اسیا

  1. hiholiday

    hiholiday کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏3/2/16
    ارسال ها:
    80
    تشکر شده:
    75
    امتیاز دستاورد:
    18
    وب سایت:
    [​IMG]
    گرجستان الماسی بین اروپا و آسیا است که در میان کوه های بلند، رودخانه ها، دره ها و چمن زارهای سرسبز شکل گرفته است. در این مقاله شاخص ترین جاذبه های گردشگری گرجستان به همراه جدیدترین تور گرجستان را به شما معرفی می کنیم.
    طبیعت بکر گرجستان که در منطقه قفقاز قرار دارد، جلوه ویژه ای به تمدن منحصر به فرد آن بخشیده است. گرجستان برای پیاده روی، اسب سواری و گردش مناسب است: روستاهای عجیب طبیعت گرجستان را دو چندان کرده در حالی که شهرهای بزرگ گرجستان نظیر تفلیس،باتومی و برجومی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری گرجستان و البته آسیا محسوب می شوند. برای سفر به گرجستان و لذت بردن ازجاذبه های گردشگری گرجستان و طبیعت بی بدیل قفقاز دو روش پیشنهاد می کنیم: تور گرجستان که معمولا به صورت ترکیبی برگزار میشود و تور تفلیس و تور باتومی را نیز در بر می گیرد. در تور مسافرتی های هالیدی متنوع ترین تور گرجستان از معتبرترین آژانس های مسافرتی را پیدا خواهید کرد. دومین روش پیشنهادی ما پرواز مستقیم تهران-تفلیس است.

    چه کارهایی در سفر به گرجستان می توان انجام داد
    گرجستان برای هر نوع گردشگری، جاذبه های گردشگری خاص خود دارد: تاریخ دوستان می توانند از جاذبه های گردشگری تاریخی گرجستاننظیر کلیسای GERGETI TRINITY ، قلعه NARIKALA و UPLISTSIKH دیدن کنند. ماجراجویان پیاده روی، اسب سواری، پاراگلایدر، غارنوردی، رفتینگ، شکار و بسیاری موارد را در سفر به گرجستان تجربه خواهند کرد. خوراک های گرجی و شب های تفلیس را از دست ندهید.

    MTSKHETA
    [​IMG]
    MTSKHETA، قدیمی ترین شهر گرجستان و بخشی از لیست میراث فرهنگی UNESCO است که در 20 کیلومتری شمال تفلیس قرار دارد و قطعا ارزش دیدن دارد.

    KUTAISI
    [​IMG]


    SVANETI
    [​IMG]
    SVANETI، ناحیه ای در شمال غربی گرجستان که به داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی و مناظر طبیعی زیبا و کارت پستالی مشهور است.
    SVANETI نیز، جز فهرست میراث فرهنگی جهانی UNESCO است.

    GREAT CAUCASUS
    [​IMG]
    قفقاز بزرگ شامل بلندترین کوه های اروپایی است که 1200 کیلومتر از دریای سیاه تا دریای خزر کشیده شده و همچنین بلندترین قله اروپایعنی کوه ELBRUS در رشته کوه های قفقاز قرار گرفته است.

    USHGULI
    [​IMG]
    روستای کوچکی که 2200 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و بنابراین مرتفع ترین روستای اروپاست. در ضمن روستای USHGULI گرجستان، به داشتن باروهای SVANETIAN مشهور است.

    پارک ملی BORJOMI-KHARANGAULI
    [​IMG]
    یکی از جذاب ترین و البته بزرگ ترین پارک ملی اروپاست.

    کلیسای BAGRATI
    [​IMG]
    کلیسای BAGRATI یکی دیگر از جاذبه های گردشگری گرجستان است که جز فهرست میراث فرهنگی UNESCO است. در ضمن، یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری گرجستان مربوط به معماری قرون وسطایی گرجستان و معماری مدرن گرجستان است که در شهر KUTAISI گرجستان واقع شده است.

    کلیسای GELATI
    [​IMG]
    کلیسای GELATI برای مدت زیادی به عنوان یکی از مهمترین مراکز فرهنگی گرجستان شناخته شده بود که امروزه پربازدیدترین جاذبه گردشگری گرجستان به شمار می رود.

    این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
    منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
     
    _هیڇــ_ از این پست تشکر کرده است.
  2. انـدیشه پویان

    انـدیشه پویان کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏21/7/16
    ارسال ها:
    33
    تشکر شده:
    90
    امتیاز دستاورد:
    18
    وب سایت:
    عجب جاییه لامصب هوس کردم برم :happy1:
     
    hiholiday و _هیڇــ_ از این پست تشکر کرده اند.
بارگذاری...