1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

معرفی سریال جذاب و دیدنی بازی تاج و تخت فصل ششم 6

شروع موضوع توسط Alireza2016 ‏29/4/16 در انجمن فیلم و سینما

  1. Alireza2016

    Alireza2016 مدیر کل انجمن پاپ موزیک عضو کادر مدیریت

    تاریخ عضویت:
    ‏12/2/16
    ارسال ها:
    1,161
    تشکر شده:
    3,313
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    وبمستر
    محل سکونت:
    کاشان
    وب سایت:
    معرفی سریال جذاب و دیدنی بازی تاج و تخت فصل ششم 6
    در این میان، جدیدترین تصاویر از فصل جدید را نیز در متن گنجانده ایم.

    [​IMG]

    این فصل تغییر و تحول عظیمی برای بینندگان – یا حداقل برای بینندگانی که سری کتاب های “بازی تاج و تخت” را خوانده بودند – است.



    طرفداران رمان های “ترانه یخ و آتش” (Song of Ice and Fire) عادت کرده بودند که جلوتر از داستانی که این سریال تعریف می کند از وقایع باخبر باشند، به خصوص از رویدادهای تراژیک و مرگ های غیرمنتظره ای که قرار بود برای قهرمانان داستان رقم بخورد.



    در حالیکه این رویدادها برای بقیه بینندگان، شوک و حیرت عظیمی به همراه داشت. ولی حالا که سریال بالاخره خودش را به آخرین کتابی که تابحال نویسنده نوشته رسیده و جورج آر. آر. مارتین به حوصله و کندی بسیار در حال نوشتن بقیه کتاب است،.



    همه بیننده ها در یک سطح از دانش و آگاهی نسبت به کل داستان قرار دارند و کسی از بقیه ماجرا و آنچه قرار است برای قهرمانان اتفاق بیفتد، خبر ندارد و همه در بی اطلاعی کامل به سر می برند.



    در نتیجه فصل ششم هیجان انگیز ترین فصل برای همه دوستداران “بازی تاج و تخت” است و انتظار به سر رسیده و قرار است همه به تدریج پاسخ سوالاتی را که برایمان در فصل قبل بوجود آمده بود بگیریم نظیر اینکه:



    در کینگز لندینگ (پایتخت) چه خبر است؟ دنریس کجا رفت؟ برن که بود؟ آیا جان اسنو برمی گردد؟ و …



    به سوی جنوب: کینگز لندینگ

    [​IMG]اوضاع پایتخت وستروس چندان خوب نیست و محفل مذهبی “گنجشک ها” با دستگیری سرسی و مجبور کردن او به پیاده رفتن تا رد کیپ با پای برهنه و بدن عریان به عنوان کفاره گناهان جنسی اش، علناً علیه لنیسترها اعلام جنگ می کنند.



    و تا جائیکه خبر داریم مارجری تایرل هنوز بخاطر شهادت دروغ مبنی بر همجنسگرا نبودن برادرش، لوراس، در زندان به سر می برد، ولی با توجه به اینکه می دانیم او و مادربزرگش بانو اولنا چقدر خوب این بازی را بلد هستند، فعلاً او را کیش و مات حساب نمی کنیم).



    سرسی را به عنوان زنی انتقامجو می شناسیم، بنابراین تحقیر و خوار کردن او به این شکل قطعاً عواقب دارد و منتظر انتقام سرسی هستیم. یکی از سلاح های او برای کم کردن خشمش شاید شوالیه خاموش و عظیم الجثه ای باشد که به عنوان جدیدی از گارد سلطنتی به او معرفی شد.



    آیا این شوالیه شباهتی به جسدی که در آزمایشگاه کیبرن دیدیم دارد؟ آیا سرنوشت گرگور کلیگین معروف به the Mountain ارتباطی با ظهور این شوالیه دارد؟ شاید.



    خوشبختانه جیمی لنیستر در راه بازگشت به کینگز لندینگ است و متأسفانه بجای دخترش میرسلا، جسد وی را با خود می آورد که به خاطر بوسه زهرآگین الاریا به انتقام مرگ معشوقه اش، اوبرین مارتل (اوبرین همان کسی بود که در مبارزه با the Mountain به صورت وحشتناکی با له شدن سرش توسط رقیب کشته می شود)، می میرد.



    نامزد میرسلا، یعنی تریستان مارتل، شاهزاده دورنی، هم در کشتی جیمی حضور دارد و با توجه به چرخه انتقامی که به وجود آمده، فکر نمی کنیم که با سابقه انتقامجویی سرسی، این شاهزاده از این مهلکه جان سالم به در ببرد.



    به سوی شمال: وینترفل، دیوار و فراتر از آن

    [​IMG]عنوان اپیزود اول فصل ششم، “زن قرمز” (The Red Woman) است، بنابراین تا حدی مطمئن هستیم که ملیساندرا بخش زیادی از داستان این اپیزود را به خود اختصاص می دهد.



    با آنکه این کاهنه سرخ مو بارها و بارها نشان داده که نیروهای فراطبیعی و واقعی دارد، به خصوص با به دنیا آوردن شبحی که در فصل دوم رنلی باراثیون را کشت، ولی به نظر می رسد که پیش گویی های او از روی آتش آنطور که خودش فکرش را می کرد هم واقعیت نداشته باشند.



    پس از آنکه وی استانیس باراثیون را مجاب کرد که دخترش، شیرین، را در ازای تضمین پیروزی اش مقابل نیروی بولتون که وینترفل را اشغال کرده اند، قربانی کند، کمپین او به طرز فجیعی به شکست انجامید و برین از تارث (ظاهراً) استانیس را می کشد تا انتقام قتل معشوقه اش، رنلی، را از او بگیرد.



    این موجب پایان یافتن سلسله باراثیون می شود، زیرا کینگ تامن، فرزند رابرت باراثیون نیست، بلکه پسر جیمی و سرسی است، در نتیجه تخت آهنین خالی می ماند تا وارث واقعی و قانونی برای طلب آن سر برسد. شما هم منتظر یک وارث از سلسله تارگرین هستید؟!



    آخرین بار شاهد بودیم که ملیساندرا به سمت دیوار فرار کرد، درست همان جایی که جان اسنو به سبک ژولیوس سزار و توسط برادران نگهبانان شب و به جرم همدستی و متحد شدن با وایلدینگ ها (وحشی ها) (ظاهراً؟) کشته شد.



    یادمان نرفته که این اتحاد تنها امید آنها علیه توده های عظیمی از مردگان یخی بود که به سمت جنوب لشگرکشی کرده بودند تا نژاد انسان را ریشه کن کنند. البته مهمترین سوال در ذهن همه ما این است: «آیا جان اسنو واقعاً مرده است؟



    یعنی برای همیشه و تا ابد مرده است؟!» پاسخ دادن به این سوال بسیار مشکل است و اگر واقعاً هم مرده باشد، بد نیست که یک کاهنه با نیروهای فراطبیعی سر و کله اش در دیوار پیدا شود! (یادتان هست که بریک دونداریون، پس از کشته شدن توسط the Hound به لطف این کاهنه سرخ مو بود که زنده شد؟



    ما که یادمان نرفته!) جان قبل از آنکه بمیرد سم و گیلی را به سوی جنوب فرستاد، جایی که سم تصمیم دارد در آنجا مطالعه کند و راه شکست دادن وایت واکر ها را بیابد.

    [​IMG]در همین حین، سانسا استارک بالاخره از چنگ رامزی بولتون سادیسمی فرار کرد و همراه با ثیون گریجوی (معروف به ریک) از دیوار وینترفل به روی چیزی که امیدواریم تل بزرگ و نرمی از برف باشد (!) پایین پرید.



    رامزی که سرگرمی اش شکار کردن دختران در جنگل است، قطعاً به تعقیب این دو می پردازد، نه فقط به این دلیل که دو تا از محبوب ترین اسباب بازی هایش گم شده اند، بلکه به این دلیل که آنها در مسیر فرار خود، شریک جنسی رامزی را نیز به قتل رساندند.



    مطمئناً مقام او در وینترفل بدون داشتن وارثی از سلسله استارک ها برای تقویت این مقام کاملاً در خطر قرار دارد، به خصوص اینکه همسر جدید پدرش نیز باردار است و این یعنی یک پسر مشروع بر خلاف رامزی که نامشروع بوده، در راه است.



    برین، که به کاتلین استارک کمی قبل از مرگ تراژیکش، سوگند یاد کرده بود تا از سانسا و آریا محافظت کند، به احتمال زیاد در نزدیکی سانسا قرار دارد و با توجه به اینکه سانسا از زمانی که اولین بار پیشنهاد محافظت برین را رد کرده بود، حالا در خطر بیشتری قرار دارد، می تواند این پیشنهاد را با کمال میل بپذیرد.



    برن را یادتان نرود. البته اگر هم او را فراموش کرده بودید غصه نخورید. از فصل چهارم تابحال این استارک کوچک را ندیده بودیم. آخرین بار شاهد بودیم که وی همراه با هودور و میرا رید به سمت شمال دیوار رفت و در آنجا ناپدید شد.



    می دانیم که برن نیروهای ویژه ای دارد، از جمله رویاهای صادقه ای که می بیند و همچنین توانایی او برای انجام “وارگ” یعنی وارد شدن به بدن و فکر انسان ها و حیوانات.



    رویاهای برن بالاخره او را به اعماق منطقه یخزده شمال دیوار و به سوی مردی به نام کلاغ سه چشم کشاند که به نظر می رسد قرار است در زندگی برن، نقش یودا را بازی کند.



    تیزرهای مختلف نشان می دهند که برن حالا بزرگتر و پخته تر شده و در این فصل نزدمان برمی گردد. اینکه حالا او پس از یک فصل و تحت آموزش های فراطبیعی، چه نیروهای جدیدی به دست آورده، برای ما هم سوال است.

    [​IMG]

    به سوی شرق: میرین و براووس

    با پیدا شدن سر و کله تیریون لنیستر و واریس علامه دهر برای کمک به دنریس جهت اداره میرین و به امید خدا (!) رساندن او به وستروس، بارقه امیدی در دل طرفداران دنریس شکل گرفت.



    ولی از آنجائیکه هیچ چیزی هیچ وقت به آسانی به دست نمی آید، فصل قبل با توطئه قتل دنی توسط گروه اپوزیسیونی به نام پسران هارپی، تمام شد. هرچند آنها توانستند هیزدار زو لوراک، نجیب زاده ای که قرار بود دنریس به امید اجتناب از همین نوع خونریزی ها با او ازدواج کند را بکشند،



    ولی دنی با ظاهر شدن اژدهای آزاد شده اش، دروگون، و جزغاله شدن بیشتر دشمنانش توسط آن، توانست فرار کند. او با سوار شدن پشت دروگون و پرواز کردن به سمت حیات وحش، خودش را نجات داد، ولی دروگون دیگر اعتنایی به فرمان های دنی نمی کند.

    [​IMG]در نتیجه وقتی یک کالاسار (قبیله) عظیم دوتراکی ظاهر می شود و دنی را محاصره می کند، دروگون در حال شکار است و در کنار دنی نیست! دنریس انگشترش را به عنوان علامتی برای کسانی که ممکن است در جستجوی او و برای نجاتش بیایند (یعنی معشوقه اش داریو و شاید هم جورا مورمونت)، به زمین می اندازد.



    با آنکه دنی جورا را نه یک بار بلکه دوبار بخاطر جاسوسی برای کینگز لندینگ تبعید کرده بود، ولی جورا هنوز هم عاشق اوست و آماده است تا برای خدمت به او جانش را هم بدهد.



    البته حالا که جورا به بیماری پیش رونده و مهلک جذام خاکستری مبتلا شده (همان بیماری ای که چهره شیرین باراثیون را از شکل انداخته بود) شاید تصمیمش برای جانفشانی برای دنی محکمتر شده باشد.



    آریا استارک هنوز هم در مدرسه قتلی در براووس است، ولی به نظر می رسد که بخاطر قتلی که کمی در آن زیاده روی کرده (!) یا حداقل قتلی که دلایلش برای آن اشتباه بوده، با مربیانش در این مدرسه دچار مشکل شده است.



    هرچند که خط مشی خانه سیاه و سفید این است که مرگ یک هدیه است، ولی باید ضمانت شود.



    با آنکه تماشای آریا در حال خنجر زدن به مرین ترنت، که می توانیم او را با صفت هایی مانند بچه باز، بیمار روانی، قاتل به خصوص قاتل مربی شمشیرزنی براووسی آریا یعنی سیریو فورل، توصیف کنیم، بسیار رضایتبخش بود، ولی در نهایت این هدیه ای بود که آریا به خودش داد.



    خانه سیاه و سفید این قتل غیرمجاز را به عنوان توهینی به خدای چند-چهره ای مرگ قلمداد می کند و شیشه ای از زهر تولید می کند که “تنها مرگ می تواند بهای زندگی را بپردازد”.



    ولی به جای آنکه دوست چند-چهره ای آریا یعنی جاکن هاگار، او را مجبور کند که این زهر را بنوشد، خودش زهر را می نوشد، هر چند که معلوم نیست که آیا واقعاً خود جاکن بوده که زهر را نوشیده یا اینکه هر فرد دیگری که در خانه سیاه و سفید می بینیم.



    و واقعاً این خانه مشخص نیست که آیا هر کسی که می بینیم واقعاً خودش است یا خیر!!!

    [​IMG]با این حال، آریا کاملاً هم از مجازات فرار نمی کند و آخرین صحنه ای که از او می بینیم به این شکل است که مردمک چشم هایش با پرده ای سفیدرنگ پوشانده شده و گویی کور شده است،



    حال معلوم نیست که نابینایی او دائمی است یا موقتی. در هر صورت، وقتی برادش برن هم – پس از آنکه جیمی لنیستر سال ها پیش او را از بالای برج به پایین هل داد – حس پاهایش را از دست داد، ولی در عوض نیروهایی بدست آورد که بسیار بالاتر از توانایی های از دست رفته اش بودند.
    در حال حاظر فصل ششم 6 این سریال در بخش فیلم پاپ موزیک به صورت سانسور شده قرار گرفته است
     
    °®Delaram° از این پست تشکر کرده است.
  2. alidada55

    alidada55 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏14/5/16
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    6
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    زیرنویس فصل ششم رو میتونید از اینجا دانلود کندید.سریال جذابیه
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏14/5/16
  3. Alireza2016

    Alireza2016 مدیر کل انجمن پاپ موزیک عضو کادر مدیریت

    تاریخ عضویت:
    ‏12/2/16
    ارسال ها:
    1,161
    تشکر شده:
    3,313
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    وبمستر
    محل سکونت:
    کاشان
    وب سایت:
    سلام وقت بخیر .. قوانین انجمن رو بخونید تبلیغ نکنید .. خودمون بلدیم و زیرنویس هم داره سریال هامون :) بار دیگه ادرس بدید و کاربر رو از انجمن خارج کنید اخراج میشید
    موفق باشید :)
     
بارگذاری...