1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

معرفی سئول کره جنوبی

شروع موضوع توسط tourneshan ‏13/5/16 در انجمن ایران گردی و جهان گردی

  1. tourneshan

    tourneshan کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏25/4/16
    ارسال ها:
    35
    تشکر شده:
    45
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    مرد
    وب سایت:
    سئول پایتخت کره جنوبی است، این کلان شهر میزبانی حدود یک چهارم از جمعیت کشور کره جنوبی می باشد


    [​IMG]


    سئول همچنین پایتخت تاریخی کره میباشد که از قرن ۱۴ میلادی تا زمانی که شبه جزیره کره به دو کشور کره جنوبی و کره شمالی در سال ۱۹۴۸ تقسیم شد بوده است . سئول حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد و در ۵۰ کیلومتری جنوب مرز کره شمالی واقع شده است . سئول بزرگترین شهر و مرکز مهم تجاری، تولیدی، اداری و فرهنگی کره جنوبی نیز میباشد.

    شهر زیبای سئول با داشتن قدمت تاریخی و جاذبه های گردشگری به گفته اکثر کسانی که از آن بازدید کرده اند میتوان یک مقصد عالی برای گذراندن تعطیلات باشد , این شهر بزرگ و شلوغ سالانه میزبان گردشگران زیادی است که به این شهر سفر میکنند .


    سئول شهری است که در شب بسیار زیبا و پر جنب و جوش میباشد و بسیاری این شهر را در شب با توکیو کشور ژاپن مقایسه میکنند که البته سئول بسیار شهر ارزانتری برای سفر میباشد . آب و هوای سئول دارای زمستان های سرد و نسبتا خشک است و درجه دما به طور میانگین حدود صفر درجه سانتیگراد در طول روز و شب ها حدود -۸ میباشد و بیشترین میزان بارش در طول این زمان به شکل برف است. اما در تابستان هوا گرم و مرطوب گرمسیری است و درجه حرارت بین ۲۶ الی۳۱ درجه سانتی گراد میباشد . بهترین زمان برای سفر به سئول در فصل بهار و پاییز است که بارش باران بسیار کمتر و درجه حرارت بسیار مطلوب تر میباشد .



    [​IMG]

    کلانشهر سئول از ۲۵ منطقه تشکیل شده که در میان انها منطقه های گانگنام و دانگ دایمون بیشتر شناخته شده هستند , همچنین از جاذبه های گردشگری سئول میتوان به رودخانه هان , پارک المپیک , بازار دانگ دایمون , کاخ گیونگ بوک گانگ , برج ان سئول , شهر بازی لاته ورلد سئول و … اشاره کرد . وجود همین تعداد جاذبه های گردشگری در سئول کافیست که تور کره جنوبی به یکی از تور های محبوب برای گردشگرانی شود که تصمیم به بازدید از کشور های شرق آسیا را دارند .


    [​IMG]

    همه ساله جشن ها و فستیوال های زیادی در سئول برگزار میشود که در ادامه به معرفی چند نمونه از آنها برای شما کاربران سایت تورنشان داریم :


    جشن سال نو که در ماه های ژانویه / فوریه برگزار میشود و به مدت ۳ روز به طول می انجامد , مردم سئول در این ایام به شهر های و مناطق خود سفر میکنند و بیشتر در کنار خانواده جشن سال نوی خود را برگزار میکنند.


    [​IMG]


    فستیوال فانوس لوتوس : یکی از مراسم سنتی مردم کره جنوبی میباشد که در آن مردم به مناسبت تولد بودا با فانوس رنگی که به دست دارند جشن میگیرند در این فستیوال راهبان بودایی به انجام مراسم مذهبی و تشریفاتی میپردازند.

    [​IMG]

    جشنواره فرهنگی پیش از تاریخ : این جشنواره یک رویداد سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالانی است که علاقمند به تاریخ کشور کره هستند . بازدید کنندگان در ایستگاه های هنر و صنعت باستانی میتوانند از انسانهای غارنشین کره ای و همچنین نمایشی از موسیقی سنتی کره ای و رقص لذت ببرند. این جشنواره یک بار در سال در سئول برگزار میشود .


    [​IMG]
    جشنواره جانگمیو : این مراسم مهم تاریخی در اولین یکشنبه ماه مه جشن گرفته می شود. در این جشن، ساکنان شهر سئول به ادای احترام به اجداد و نیاکان خود میپردازند و با پیشکش کرن غذا, نوشیدنی و برگزاری مراسم رقص و موسیقی سنتی این روز را جشن میگیرند, اکثرا این جشن در کاخ جانگمیو در سئول برگزار میشود .

    [​IMG]

    جشن بهاری گل و شکوفه : این جشنواره با وجود شکوفه های گیلاس و گل های رنگارنگ بسیار دیدنی است , در این روز در هر خیابان میتوانید گروه های کوچک موسیقی خیابانی را ببینید که در حال اجرای برنامه برای مردم میباشند , این جشن هر سال در اواسط ماه آوریل اجرا میشود و یکی از بزرگترین جشن های کشور کره جنوبی محسوب میشود .


    [​IMG]
    با وجود معرفی چندین خطی در این مطلب نمیتوان تمام زیبایی ها و جاذبه های دیدنی شهر سئول را به شما کاربران عزیز معرفی کرد , ولی امیدواریم که از این مطلب استفاده لازم را برده و اگر تصمیم به سفر به کره جنوبی را دارید میتوانید از بخش تور کره جنوبی توری مناسب با شرایط خود انتخاب کرده و یک سفر هیجانی را تجربه نمایید .


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    منبع : تور کره جنوبی
     
    sh-90 از این پست تشکر کرده است.
  2. tourneshan

    tourneshan کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏25/4/16
    ارسال ها:
    35
    تشکر شده:
    45
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    مرد
    وب سایت:
    مدیران محترم مطلب دارای چند تا لینک در متن هست که معرفی مکان های دیگر است / اگر خلاف قوانین هست لینک ها را حذف کنید / برای اینکه کاربران دسترسی بهتری داشته باشند لینک ها رو قرار دادم .
     
بارگذاری...