1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

معرفی بهترین گوشی های اندرویدی 200 تا 500 هزار تومانی

شروع موضوع توسط Alireza2016 ‏31/5/16 در انجمن معرفی گوشی های موبایل

  1. Alireza2016

    Alireza2016 مدیر کل انجمن پاپ موزیک عضو کادر مدیریت

    تاریخ عضویت:
    ‏12/2/16
    ارسال ها:
    1,161
    تشکر شده:
    3,313
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    وبمستر
    محل سکونت:
    کاشان
    وب سایت:
    در راهنمای خرید امروز می‌خواهیم بهترین گوشی‌های هوشمند (مجهز به سیستم عامل اندروید) بازار در رنج قیمتی 200 تا 500 هزار تومان را برای شما معرفی کنیم.

    1 - Galaxy Ace 4 Duos

    نسل چهارم از خانواده گوشی‌های گلکسی ایس که یکی از ارزان قیمت‌ترین گوشی های هوشمند بازار به حساب می‌آید. Ace 4 از دو سیم‌کارت همزمان پشتیبانی می‌کند و نیاز شما به حمل یک گوشی اضافی به عنوان گوشی دوم را از بین خواهد برد. از مشخصات سخت افزاری قابل توجه این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 4 اینچی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی، رم 512 مگابایتی، دوربین 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 اشاره کرد.

    حدود قیمت: 270 هزار تومان با گارانتی


    [​IMG]


    2 - Huawei Honor 4C Dual SIM

    در نگاه اول به آنر 4C می‌توان دریافت که هوآوی در طراحی این گوشی، به طرز مشهودی از برادر بزرگتر آن یعنی آنر 4X الهام گرفته است. این گوشی هوشمند که دارای صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت HD است که از تکنولوژی IPS بهره می‌برد از دیگر نقاط قوت این گوشی می‌توان از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس 1.2GH ، رم 2 ، حافظه داخلی 8 گیگابایت، دوربین 13مگاپیکسل و دوربین سلفی 5مگاپیکسل نام برد. این گوشی با اندروید 4.4 کیت کت به بازار عرضه می‌شود.

    حدود قیمت: 479 هزار تومان با گارانتی


    [​IMG]

    3 – Xperia E3 Dual

    یک گوشی ارزان قیمت از خانواده گوشی‌های هوشمند سونی را به شما معرفی خواهیم کرد. این گوشی که صفحه نمایشی 4.5 اینچی دارد از نظر اندازه صفحه نمایش در سطح گوشی‌های سطح بالای بازار قرار دارد. پردازنده گوشی 4 هسته‌ای است و یک رم 1 گیگابایتی این پردازنده را همراهی می‌کند. حافظه داخلی گوشی 4 گیگابایت است و امکان پشتیبانی از کارت حافظه خارجی در آن قرار دارد. دوربین گوشی کیفیت متوسط 5 مگاپیکسلی داشته و نسخه بروز اندروید 4.4.2 روی آن نصب است.

    حدود قیمت: 450 هزار تومان با گارانتی


    [​IMG]


    4 – Galaxy S III mini

    نسخه مینی یک پرچمدار قدیمی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای ارزان پسندان باشد. صفحه نمایش گوشی 4 اینچی است و یک پردازنده دو هسته‌ای 1 گیگاهرتزی فرامین ارسالی از صفحه نمایش را تجزیه و تحلیل می‌کند. رم گوشی 1 گیگابایت است و در پشت گوشی به دوربین 5 مگاپیکسلی قرار دارد.

    حدود قیمت: 450 هزارتومان با گارانتی


    [​IMG]


    5 - Galaxy J1

    خانواده J گوشی‌هایی هستند که به تازگی توسط سامسونگ معرفی و وارد بازار شده‌اند. هدف این خانواده کسانی است که به دنبال گوشی های هوشمند ارزان قیمت و با کیفیت هستند. صفحه نمایش اندازه‌ای 4.3 اینچی داشته و یک پردازنده 2 هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتزی آن را پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی گوشی 4 گیگابایت است که می‌توان با استفاده از کارت حافظه خارجی تا 128 گیگابایت میزان این حافظه را می‌توان افزایش داد. دوربین گوشی کیفیت 5 مگاپیکسلی داشته و سیستم عامل اندروید 4.4.4 است.

    حدود قیمت: 330 هزارتومان با گارانتی


    [​IMG]


    6 – LG L Fino

    L Fino از آن دست گوشی‌هایی است که علاقه زیادی به آن داریم. کلید‌های کنترلی گوشی در پشت آن قرار دارند که ال جی از این طراحی در گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده می‌کرده است. صفحه نمایش گوشی 4.5 اینچی است و سیستم عامل آن اندروید 4.4.2 است. پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بوده و رم گوشی 1 گیگابایت در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دوربین اصلی گوشی کیفیت خوب 8 مگاپیکسلی داشته و یک باتری 1900 میلی‌آمپری از این گوشی پشتیبانی می کند.

    حدود قیمت: 385 هزار تومان با گارانتی

    [​IMG]

    7 – Desire 310

    یک گوشی ارزان و زیبا از اچ تی سی را با هم می‌بینیم. صفحه نمایش این گوشی زیبا اندازه بزرگ 4.5 اینچی داشته و اندروید 4.2.2 روی آن به صورت پیش‌فرض نصب است. پردازنده استفاده شده در این گوشی 4 هسته‌ای است و در نهایت سرعت خود می‌تواند فرکانس 1.3 گیگاهرتز را برای کاربر به همراه بیاورد. دوربین اصلی 5 مگاپیکسل و باتری ظرفیت 2000 میلی‌آمپری دارد.

    حدود قیمت: 300 هزار تومان با گارانتی

    [​IMG]

    8 – Desire 516

    یک گوشی زیبای دیگر از اچ تی سی که مهارت خاصی در طراحی گوشی‌های هوشمند دارد. این گوشی اندازه صفحه نمایش 5 اینچی دارد که برای یک گوشز ارزان قیمت یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. پردازنده 4 هسته‌ای است و نسخه 4.2.2 اندروید به صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب است. حافظه داخلی گوشی 4 گیگابایت وامکان استفاده از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت نیز وجود دارد.

    حدود قیمت: 415 هزار تومان با گارانتی

    [​IMG]

    9 – Ascend Y330

    هوآوی در ساخت گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت تبحر دارد. Y330 صفحه نمایشی 4 اینچی دارد. سیستم عامل گوشی اندروید 4.2 است و پردازنده استفاده شده در گوشی 2 هسته‌ی است. رم گوشی 512 مگابایت و حافظه داخلی آن 4 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت در آن قرار دارد.

    حدود قیمت: 225 هزار تومان با گارانتی

    [​IMG]


    10 - Ascend Y600

    Y600 گوشی ارزان قیمتی است که صفحه نمایشی 5 اینچی دارد. این گوشی یک پردازنده 2 هسته‌ای دارد که فرکانس آن 1.3 گیگاهرتز است. سیستم عامل این هوشمند اندروید 4.2 بوده و دوربینی که در پشت آن قرار دارد کیفیت 5 مگاپیکسلی دارد.

    حدود قیمت: 275 هزار تومان با گارانتی

    [​IMG]
     
    °®Delaram° و Faroogh از این پست تشکر کرده اند.
بارگذاری...