1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

قدم به قدم برای داشتن سایتی خلاقانه

شروع موضوع توسط tarah-veb ‏15/7/18 در انجمن مطالب جالب و خواندنی

  1. tarah-veb

    tarah-veb کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏15/7/18
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    با ورود دیجیتال مارکتینگ به عنوان یکی از موثرترین روش های بازاریابی، صاحبان کسب و کارها تمایل به استفاده از بستر اینترنت به منظور تبلیغات در گوگل ادوردزخود دارند. این بازاریابی به کسب و کارها کمک می نماید که با استفاده از شبکه های مجازی، برند خود را بیشتر در معرض دید قرار دهند و به این ترتیب شانس دیده شدن خود را بالا برند. برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ لازم است در قدم اول به یک شرکت طراحی سایت در اصفهان مراجعه نمایید که معمولا این شرک ها با انجام مشاوره دیجیتال مارکتینگ شما را به بهترین شکل ممکن وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ خواهند نمود . این سایت باید از نظر سئو سایت در اصفهان به گونه ای طراحی شود که علاوه بر داشتن زیبایی های بصری ، گرافیک وب مناسب ودارای امکانات ویژه متناسب با کسب و کار مورد نظر شما محتواهایی غنی داشته باشد . این سایت باید به گونه ای باشد که به سهولت دسترسی کاربران کمک نموده و در کم ترین زمان ممکن به آن ها در رسیدن به اهداف و نیازهایشان یاری رساند. طراحی سایت در اصفهان جامع و مفید متناسب با کسب و کار شما نیاز به مقدماتی دارد که با رعایت کردن آن ها می توان از پربازدید شدن سایت خود اطمینان حاصل نمود. یکی از اصولی ترین مقدمات لازم برای طراحی سایت و خدمات seo، بررسی بازار هدف و سایت رقبا به منظور آشنا شدن با نیازها و اهداف مورد نیاز می باشد. این کار به طراحان کمک می نماید از طریق به کار گیری خدماتی مانند ارسال ایمیل ابوه ،تبلیغات ویدئویی ،تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام ،سایت مدیریت پروژه،خدمات سئو ،ساخت تیزر تبلیغاتی، مدیریت پروژه انلاین، تبلیغ در گوگل ، سفارش نریشن ، مشاور بازاریابی اینترنتی ،طراحی سایت و طراحی صفحه فرود ،قابلیت هایی در سایت ایجاد نمایند که باعث بازدید از یک سایت بیشتر شود از طرفی با بررسی سایت رقبا می توان با نقاط ضعف آن ها آشنا شده و به عنوان نقاط قوت خود استفاده نمود. این ارزیابی به طراحان سایت کمک می نماید که بتوانند در بازار رقابتی به سرعت پیشی گرفته و نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب نمایند.

    روش های طراحی سایتی موثر

    – ساده بودن طراحی
    به یاد داشته باشید کسانی که به سایت شما سر می زنند، به دلیل ظاهر سایت شما نیست و فقط به دنبال رفع نیازهای خود در کوتاه ترین زمان ممکن هستند. خود سعی کنید تا می توانید سادگی و زیبایی گرافیک وب را رعایت کرده و بخش های غیر ضروری را از آن حذف نمایید. این کار به کاربران کمک می نماید که بتوانند راحت تر خواسته های خود را در سایت شما رفع نمایند. توصیه می گردد از رنگ بندی های متناسب با کسب و کار خود در طراحی سایت استفاده نمایید و در انتخاب رنگ بندی و چیدمان سایت خود دقت لازم را به خرج داده تا محتویات سایت شما خوانایی خود را از دست ندهند. سعی کنید مطالب موجود در سایت شما باعث افزایش بازدید آن گردند.همچنین می توانید با طراحی خبرنامه الکترونیکی در سایت خود نظر کاربران را به سوی سایت خود جلب نمایید. .

    – دسته بندی های صحیح سایت
    طراحان سایت همیشه برای دسترسی آسان به قسمت های مختلف سایت سعی در ایجاد دسته بندی های مختلف می نمایند. این دسته بندی ها می تواند در منوها و در قسمت بدنه اصلی سایت صورت پذیرید. دسته بندی موجود در منوها بر اساس ویژگی های مشترک هر دسته باعث می گردد که کاربر به آسانی بتواند به قسمت مورد نظر خود هدایت گردد. قسمت های مختلفی که در بدنه سایت قرار داده می شوند نیز می توانند به صورت سازمان یافته دسته بندی گردند. در این دسته بندی سعی کنید مطالبی که می خواهید در معرض دید باشند را در قسمت های بالایی صفحه جای دهید و برای هر قسمت عنوانی با سبک متفاوت قرار دهید. این چیدمان به شما کمک می نماید تا نظر مشتریان را به قسمت های مختلف جلب نمایید و طراحی سایت خلاقانه داشته باشید.

    – استفاده از ساختارهای متفاوت
    سعی کنید در بخش های مختلف سایت خود از ساختار ها و رنگ بندی های متفاوتی استفاده نمایید. برای مثال صفحه فرود و صفحه محصولات خود را از هم متمایز نمایید تا به این ترتیب مشتری با دیدن طراحی یکسان در بعضی صفحات متوجه کاربرد یکسان آن ها شود. این روش علاوه بر دادن آگاهی به مخاطبان، باعث می گردد سایت ما یکنواخت نبوده و باعث خستگی کاربران نگردد. تنوع در داشتن ساختارهای مختلف به کابران انگیزه های لازم به منظور گشت و گذار در سایت شما را خواهد داد.

    – طراحی ریسپانسیو
    یکی از موضوعاتی که امروزه در دنیای دیجیتال بسیار حائز اهمیت است، استفاده از گوشی های همراه به منظور اتصال به اینترنت می باشد. این موضوع سبب گردیده تا طراحان سایت با انجام خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ طراحی های متفاوتی برای دستگاه های الکترونیکی مختلف ارائه دهند. ریسپانسیو بودن سایت شما علاوه بر اینکه به شما کمک خواهد کرد باعث سهولت دسترسی به سایت شما در انواع اندازه های صفحه نمایش خواهد بود و به این ترتیب کاربران می توانند به راحتی و با وضوح بالا به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشته باشند.

    – پیروی از رسوم طراحی سایت
    هنگامی که طراحی سایت به عنوان روشی نوین برای بازاریابی ،بازاریابی در شبکه های اجتماعیمورد استفاده قرار گرفت، دارای چیدمانی مشخص برای قسمت های مختلف آن بود. این چیدمان به مرور زمان به صورت رسمی در طراحی سایت در آمد و از آن به بعد اکثر طراحان سعی در رعایت کردن این اصول به دلیل عادت کردن چشم کاربران به آنها نموده اند. اما در بعضی مواقع، طراحان سعی در به هم زدن چیدمان و ایجاد خلاقیت در طراحی می کنند. این موضوع باعث می گردد که کاربران با ورود به سایت شما گیج شده و به سرعت از سایت شما خسته شوند. به یاد داشته باشید تنوع و خلاقیت را در دیگر قسمت های سایت خود به کار برید و قسمت های اصلی مانند منوها، مکان لوگو، فوتر و تغییر رنگ لینک ها هنگام اشاره موس روی آن ها را طبق اصول پیش بروید.

    .

    – بالا بردن اعتبار سایت

    علاوه بر روش های بهینه سازی سایت طراحان باید برای افزایش اعتبار سایت خود از روش های دیگر در طراحی استفاده نمایند. قرار دادن صفحه تماس با ما با اطلاعات کامل تماس، ثبت محل کسب و کار در گوگل مپ و درج مطالب مطابق با کیفیت خدمات و محصولات شما می تواند به افزایش اعتبار شما در میان مخاطبان کمک شایانی نماید.
     
    خرید فالوور اینستاگرام از این پست تشکر کرده است.
  2. ッ

    مدیر کل انجمن عضو کادر مدیریت برنده مسابقات پاپ موزیکی

    تاریخ عضویت:
    ‏12/3/15
    ارسال ها:
    23,928
    تشکر شده:
    65,422
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام
    لینک ها ویرایش شدن
    در صورت تکرار تبلیغ،اخراج میشین..
     
    خرید فالوور اینستاگرام و admin از این پست تشکر کرده اند.
  3. tarah-veb

    tarah-veb کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏15/7/18
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    باتشکر از شما ممنون از سایت خوبتون.
     
    از این پست تشکر کرده است.
  4. gorjileila949

    gorjileila949 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏9/2/20
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای و همچنین سئو هدفمند می گردید می توانید با شرکت اهورا وب در تماس باشید. ما در شرکت اهوراوب در تلاش هستیم تا بر اساس نیاز شما طراحی سایت و سئو را انجام دهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
     
  5. seoinsite

    seoinsite کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏7/10/20
    ارسال ها:
    65
    تشکر شده:
    9
    امتیاز دستاورد:
    8
    ممنونم از اطلاعات جامع و کاملتون
     
  6. avinsanatco

    avinsanatco کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏18/11/20
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    شغل:
    فروش دستگاه های نظافتی مکانیزه
    محل سکونت:
    تهران، خيابان آيت الله کاشاني
    وب سایت:
    ممنون از اطلاعات مفید شما.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏15/1/21
  7. kooshaideal

    kooshaideal کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏17/11/20
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    محل سکونت:
    تهران ، شریعتی، بالاتر از میرداما
    وب سایت:
    از اطلاعات کاملی که ارائه دادید سپاسگزارم.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏15/1/21
بارگذاری...