1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

فرش های فانتزی در دکوراسیون داخلی مدرن

شروع موضوع توسط shararehmoeini ‏10/4/16 در انجمن مد دکوراسیون

  1. shararehmoeini

    shararehmoeini کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏4/4/16
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]
    در اینکه فرش ها زیبایی های خاصی را در دکوراسیون داخلی منزل هایمان به وجود می آورند، تردیدی نمی باشد، ولی بایست این را نیز بدانیم که هر یک از فرش ها زیبایی خاص خودشان را دارند، نمی توان گفت که فرش هایی با نقش لچک ترنج زیباتر از فرش هایی با نقش خشتی می باشند، یا این که گلیم ها و جاجیم ها بر این گونه فرش ها اولویت دارند، این نکته حتی در مقایسه میان فرش های ایرانی و فرش های مدرن و فانتزی نیز درست است.

    فرش های مدرن و فانتزی را بیشتر بشناسیم
    فرش های مدرن یا فرش های فانتزی، فرش هایی می باشند که در ایجاد آن ها غالبا از رنگ های شاد و براق بهره می گیرند و منجر می شود تا جلوه این فرش ها زیاد شود و خودنمایی زیادی در دکوراسیون داخلی داشته باشند، البته می توان فرش های فانتزی ای را نیز یافت که دارای رنگ های خنثی باشند، ولی عموما در ایجاد آن ها رنگ هایی نظیر قرمز، زرد و سرخابی را بیشتر مشاهده می کنیم.

    [​IMG]

    نقش فرش های فانتزی ایرانی و مدرن
    فرش های فانتزی دارای طرح های ساده تر و خواناتری در مقایسه با فرش های ایرانی می باشند. اشکالی نظیر مربع، مستطیل و الگوهای چینشی متفاوت از تلفیق این دو نیز زیاد در این فرش ها به چشم می آید. غالبا طرح و نقش های روی این فرش ها با رنگ از یکدیگر متمایز می شوند. فرش های مدرن نظیر فرش های ایرانی دارای طرح و نقش های معینی نمی باشند و حتی نام های ویژه ای نیز ندارند و غالبا به منظور منزل هایی با سبک دکوراسیونی مدرن و معاصر به کار برده می شوند.
    حالا که کمی با فرش های فانتزی و مدرن آشنا شدید، بیایید با نیز ببینیم که چگونه می توان از این فرش ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بهره گرفت.

    [​IMG]

    فرش های فانتزی در دکوراسیون داخلی با رنگ سفید
    اگر رنگ غالب دکوراسیون داخلی منزل تان سفید است و احساس می کنید که بایست با آوردن یک عنصر و وسیله دکوری به آن روح و انرژی ببخشید، آن مولفه قطعا یک فرش فانتزی و مدرن می باشد که رنگ هایی اغوا گر نظیر سرخابی و بنفش دارد.

    فرش های مدرن جشنواره ای در دکوراسیون داخلی
    نشیمن خصوصی منزل تان، می تواند یکی از مناسب ترین فضاهای داخلی به منظور حضور پر رنگ این فرش های فانتزی و زیبا باشد، هنگامی که مبلمان ها دارای رنگ های خنثی می باشند و کوسن ها به دنبال مولفه ای هستند که خود را با آن هماهنگ کنند، یک فرش مدرن و فانتزی با حضور خود می تواند این کار را به منظور خواسته شما انجام دهد و دکوراسیون داخلی نشیمن تان را از این رو به آن رو کند.

    [​IMG]

    فرش های مدرن با لبه های متفاوت
    فرش های مدرن حتی امکان آن را دارند که از استایل مربع و یا مستطیل خالص بودن آزاد شوند و فرم های زیبا و خلاقانه به خود بگیرند، به عنوان نمونه لبه های آن ها می تواند هفت و هشتی باشد، یا اصلا می توانند شبیه یک گلبرک در نظر گرفته شوند، در جهت فرم های این فرش های فانتزی به هیچ وجه محدودیتی وجود ندارد و حضور فرش هایی با لبه های متفاوت قطعا سبب پدید آمدن یک تغییر دوست داشتنی در دکوراسیون داخلی منزل های شما می گردد.
     
بارگذاری...