1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

عکس و جزییات سیام دیسکاوری بانکوک تایلند

شروع موضوع توسط thailandtor ‏29/6/16 در انجمن مطالب جالب و خواندنی

  1. thailandtor

    thailandtor کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏15/6/16
    ارسال ها:
    30
    تشکر شده:
    46
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    مرد
    عکس و جزییات سیام دیسکاوری بانکوک تایلند

    [​IMG]
    عکس و جزییات سیام دیسکاوری بانکوک تایلند

    سیام دیسکاوری بانکوک
    عکس ها و جزییات سیام دیسکاوری بانکوک تایلند که در سایت تور تایلند همراه با جزییات برای شما علاقمندان تور تایلند فراهم آورده ایم.

    [​IMG]
    عکس و جزییات سیام دیسکاوری بانکوک تایلند

    سیام دیسکاوری یکی از مراکز خرید بانکوک می باشد شاید اسم این فروشگاه به گوشتان خورده باشد این یک فروشگاه بزرگ و وسیعی می باشد که دارای چند طبقه می باشد که انواع مغازه ها در آن واقع شده اند.برای رسیدن به این مرکز خرید باید که با یک اتوبوس به ایستگاه سیام بروید و هر آنچه که نیاز دارید را راحتی خریداری کنید.مجتمع مرکز سیام در واقع ۳تا مجتمع جداگانه می باشد این مرکزبا بزرگترین بازار سیام پاراگون ، که در آن بسیاری از مغازه ها مجلل در آن قرار گرفته اند به ایستگاه سیام Skytrain متصل است این فروشگاه از بازار mbk دور می باشد بیشترین مشتریان اینجا جوانان و میانسالان می باشد.

    [​IMG]
    عکس و جزییات سیام دیسکاوری بانکوک تایلند

    موزه مادام Tussaud بانکوک در طبقه ۶ این فروشگاه قرار دارد برای دیدن از این فروشگاه گسترده در تور بانکوک ما شرکت کنید و با دیدنی از این مرکز خرید نهایت لذت را ببرید و این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۱:۰۰ باز می باشد.
     
بارگذاری...