1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

عکس های هتل اوزو چاونگ سامویی تایلند

شروع موضوع توسط rozh353 ‏18/8/16 در انجمن ایران گردی و جهان گردی

  1. rozh353

    rozh353 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏18/8/16
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    وب سایت:
    عکس های هتل اوزو چاونگ سامویی تایلند

    [​IMG]
    عکس های هتل اوزو چاونگ سامویی تایلند

    هتل اوزو چاونگ سامویی
    عکس های هتل اوزو چاونگ سامویی تایلند به همراه جزئیات هتل هتل اوزو چاونگ سامویی برای شما دنبال کنندگان تور سامویی در سایت تور تایلند قرار داده ایم.

    [​IMG]
    عکس های هتل اوزو چاونگ سامویی تایلند

    یکی از هتل های سامویی هتل اوزو چاونگ سامویی می باشد. این هتل ۳ ستاره هتلی ساحلی است با امکانات کامل و عالی. هتل اوزو چاونگ در ساحل چاونگ در ساموئی قرار دارد. این هتل از آبشار نامیانگ ۲۵ کیلومتر فاصله دارد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا امکاناتی منحصر به فرد برای شما رقم بزنیم.

    این هتل دارای اتاق هایی مدرن مجهز به تهویه کننده هوا و اینترنت ‏رایگان ‏Wi-Fi‏ می باشد و پارکینگ هتل نیز رایگان است. علاوه بر آن یک استخر و سالن بدنسازی نیز دارد.‏

    [​IMG]
    عکس های هتل اوزو چاونگ سامویی تایلند

    این هتل ۱۵ کیلومتر از ساحل لامای و فرودگاه بین المللی ساموئی فاصله دارد. آبشار ‏Namuang‏ نیز ۲۵ کیلومتر دورتر از این ‏هتل است. ‏اتاق های هتل دارای تهویه کننده هوا، تلویزیون کابلی، بالکن و یخچال می باشند. همچنین داخل اتاق ها صندوق امانات و کتری ‏برقی نیز قرار دارد. میهمانان هتل می توانند انواع غذاهای اروپایی و استیک را در رستوران هتل میل کنند.
     
    sama0 و Ho3ein.R از این پست تشکر کرده اند.
بارگذاری...