1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

طرز تهیه سوپ کلم بروکلی

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏27/2/19 در انجمن اشپزی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    طرز تهیه سوپ کلم بروکلی
    [​IMG]
    دستور پخت سوپ گل کلم بروکلی با سیب زمینی، هویج و شیر
    سوپ کلم بروکلی از سوپ های خوشمزه و رژیمی می باشد و بهترین پیشنهاد برای روزهای سرد سال و غذای مقوی مخصوصاً برای بیماران و نوزادان می باشد. در طبخ این سوپ از کلم بروکلی، هویج، سیب زمینی و شیر استفاده می شود و اگر سوپ بروکلی را همانند سوپ قارچ و سوپ ورمیشل و طبق اصول آن بپزید، بسیار خوشرنگ و غلیظ و خوشمزه خواهد شد.

    به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن سوپ کلم بروکلی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم سوپ کلم بروکلی را آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید سوپ کلم بروکلی خوشمزه و مجلسی درست کنید.

    مواد لازم سوپ کلم بروکلی - 4 نفر
    کلم بروکلی 400 گرم
    آب مرغ 2 لیوان
    پیاز متوسط 1 عدد
    هویج 2 عدد
    سیب زمینی متوسط 1 عدد
    آرد 4 قاشق غذاخوری
    شیر 3 لیوان
    آبلیمو ترش به میزان لازم
    نمک به میزان لازم
    فلفل به میزان لازم
    خامه برای تزیین به میزان لازم
    مراحل تهیه سوپ کلم بروکلی
    1. ابتدا پیاز را به صورت نگینی و ریز خرد می کنیم. هویج و سیب زمینی را هم به صورت ریز رنده می کنیم و کلم بروکلی را هم به صورت ریز خرد می کنیم و کنار می گذاریم. برای شروع پیاز را به همراه کمی روغن در یک قابلمه تفت می دهیم.

    2. سپس هویج و سیب زمینی رنده شده را اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم. بعدش دو لیوان آب مرغ را به همراه کلم بروکلی خرد شده اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا سبزیجات با حرارت ملایم بپزد. در صورتی که آب مرغ نداشتید، از قرص گالینابلانکا به همراه دو لیوان آب استفاده کنید.

    3. بعد از اینکه سبزیجات سوپ به طور کامل پخت، سس بشامل سوپ کلم بروکلی را اضافه می کنیم.برای این کار در یک قابلمه جدا، شیر را با آرد مخلوط می کنیم و روی حرارت می گذاریم تا به غلظت فرنی برسد. بعدش در حالی که سوپ را هم می زنیم سس بشامل را اضافه می کنیم.

    4. بعد از اضافه کردن سس بشامل، کمی نمک، فلفل و آبلیمو ترش اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا سوپ با حرارت ملایم به خوبی بپزد و جا بیفتند. بعد از اینکه سوپ به خوبی پخت و جا افتاد، آن را در ظرف سوپ خوری می کشیم و سرو می کنیم و با خامه تزیین می کنیم. امیدواریم از خوردن این سوپ کلم بروکلی خوشمزه لذت ببرید.
     
بارگذاری...
موضوعات مشابه
  1. nargessamiri
    پاسخ ها:
    10
    نمایش ها:
    1,556
  2. nargessamiri
    پاسخ ها:
    5
    نمایش ها:
    2,677
  3. nargessamiri
    پاسخ ها:
    2
    نمایش ها:
    994
  4. nargessamiri
    پاسخ ها:
    4
    نمایش ها:
    1,141
  5. nargessamiri
    پاسخ ها:
    2
    نمایش ها:
    951