1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

طرز تهیه سوسیس بندری

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏21/10/18 در انجمن اشپزی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    طرز تهیه سوسیس بندری
    [​IMG]
    سوسیس بندری یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین ساندویچ ها می باشد و طعم تندی دارد. از مهم ترین مواد تشکیل دهنده سوسیس بندری سوسیس و رب گوجه فرنگی می باشد و این غذا با نان ساندویچی سرو می شود. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سوسیس بندری خوشمزه و تند برای 4 نفر درست کنید.

    نکته : در مورد فلفل دلمه ای اصلا نگران نباشید طعم فلفل دلمه ای حس نمیشه و فقط به عنوان طعم دهنده استفاده می کنیم و به دلیل اینکه ریز خرد می کنیم در حین سرخ کردن محو می شود. در صورت تمایل می توانید از فلفل دلمه ای استفاده نکنید.

    مواد لازم سوسیس بندری
    سوسیس 6 عدد
    رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری
    فلفل دلمه ای نصف 1 عدد
    پیاز 2 عدد
    فلفل سیاه به میزان لازم
    زردچوبه به میزان لازم
    نمک به میزان لازم
    مراحل تهیه سوسیس بندری
    پیازها را به صورت خلالی یا نگینی خرد می کنیم و در یک تابه با مقداری کمی روغن تفت می دهیم دقت داشته باشید نیاز نداریم که پیازها سرخ شوند و فقط باید نرم شوند. بعد از نرم شدن پیازها ، فلفل دلمه ای را که از قبل به صورت نگینی خرد کرده ایم به تابه اضافه می کنیم و پیاز و فلفل دلمه ای را حدود 3 دقیقه تفت می دهیم.

    زردچوبه ، فلفل سیاه و نمک را به مواد داخل تابه اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم مراقب باشید که ادویه ها نسوزند. سپس رب گوجه فرنگی را به مواد تابه اضافه می کنیم و مرتب هم می زنیم تا زمانی که روغن نارنجی رنگ شود حالا سس ما آماده است و آن را کنار می گذاریم.

    در این مرحله سوسیس را به صورت حلقه ای برش می دهیم و در یک تابه همراه کمی روغن سرخ می کنیم وقتی سوسیس سرخ شد آن را به تابه سس اضافه می کنیم و تابه را روی حرارت کم می گذاریم و مواد را به خوبی باهم ترکیب می کنیم.

    در این مرحله برای اینکه سسمون باز بشه می توانید نصف لیوان آب اضافه کنید و بعد دوباره مواد را به خوبی باهم تفت دهید. پس از اینکه سوسیس بندری آماده سرو شد می توانید آن را به همراه گوجه فرنگی ، خیارشور و سس تند سرو کنید.
     
    mahya... از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...
موضوعات مشابه
  1. nargessamiri
    پاسخ ها:
    10
    نمایش ها:
    1,556
  2. nargessamiri
    پاسخ ها:
    5
    نمایش ها:
    2,677
  3. nargessamiri
    پاسخ ها:
    2
    نمایش ها:
    995
  4. nargessamiri
    پاسخ ها:
    4
    نمایش ها:
    1,141
  5. nargessamiri
    پاسخ ها:
    2
    نمایش ها:
    952