1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

طرز تهیه سالاد اندونزی

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏17/10/18 در انجمن اشپزی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    طرز تهیه سالاد اندونزی
    [​IMG]
    سالاد اندونزی همانند سالاد ماکارونی از خوشمزه ترین و خوش طعم ترین سالاد ها می باشد که ظاهر بسیار زیادی دارد. سالاد اندونزی از سالاد های خارجی در کشورمون است و با روش و موادی تهیه می شود که با ذائقه ما ایرانیان سازگار است و همانند یکی از گزینه های سالاد بار رستورانها و هتل هاست. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سالاد اندونزی خوشمزه و لذیذ برای 5 نفر درست کنید.

    مواد لازم سالاد اندونزی
    کلم برگ سفید ۲ پیمانه
    کلم برگ قرمز ۱ پیمانه
    کالباس نصف پیمانه
    نخود فرنگی نصف پیمانه
    ذرت نصف پیمانه
    هویج ۲ عدد
    خیار شور ۴ عدد
    سس مایونز نصف پیمانه
    فلفل سیاه به میزان لازم
    نمک به میزان لازم
    مراحل تهیه سالاد اندونزی
    ابتدا کلم برگ های قرمز و سفید را که از قبل شسته و آبکش کرده ایم به صورت رشته های بسیار ظریف و باریک برش می زنیم و داخل ظرفی مناسبی می ریزیم. البته می شود سالاد اندونزی را تنها با کلم سفید هم درست کرد ولی برای زیباتر شدن سالاد از دو رنگ کلم استفاده می کنیم.

    در این مرحله اگر نخود فرنگی و ذرت را به صورت خام در منزل خود دارید می توانید آن ها را پس از آبپز کردن به ظرف کلم ها استفاده کنید در غیر اینصورت از کنسرو آماده نخود فرنگی و ذرت استفاده کنید. هویج ها را هم به صورت جداگانه آبپز کنید و بعد از رنده کردن به مواد سالاد اندونزی اضافه کنید.

    خیارشو را هم با رنده به صورت متوسط روی مواد دیگر سالاد رنده می کنیم تا داخل سالاد به خوبی دیده شود. بعد کالباس ها را هم به صورت نواری و نازک برش بزنید و به مواد ددیگر سالاد اضافه کنید. البته با توجه به ذائقه خود می توانید کالباس ها را بعد از سرخ کردن به سالاد اضافه کنید.

    سپس سس مایونر را به همراه نمک و فلفل و چند قاشق سرکه سفید به سالاد اضافه می کنیم دقت کنید که مقدار سس نباید به اندازی باشه که کف ظرف سالاد جمع شود باید در حدی باشد ک مواد سالاد را کاور کند و سرکه را برای تعادل در مزه ها به سالاد اضافه می کنیم و نباید به حدی باشد که سالاد ترش نشود من دو قاشق غذاخوری ریختم.

    در انتها همه مواد سالاد اندونزی را به خوبی باهم مخلوط می کنیم و روی ظرف را با یک محافظ غذا می پوشونیم یا اینکه سلفون می کشیم و برای 2 ساعت در یخچال قرار بدهید تا همه مواد سالاد اندونزی خنک و مزه دار شود و بعد سرو می کنیم.
     
بارگذاری...
موضوعات مشابه
  1. nargessamiri
    پاسخ ها:
    10
    نمایش ها:
    1,556
  2. nargessamiri
    پاسخ ها:
    5
    نمایش ها:
    2,677
  3. nargessamiri
    پاسخ ها:
    2
    نمایش ها:
    995
  4. nargessamiri
    پاسخ ها:
    4
    نمایش ها:
    1,142
  5. nargessamiri
    پاسخ ها:
    2
    نمایش ها:
    952