1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

طرز تهیه سالاد انار

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏18/11/18 در انجمن اشپزی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    طرز تهیه سالاد انار
    [​IMG]
    دستور تهیه سالاد انار
    سالاد انار از سالاد های خوشمزه و لذیذ پاییزی می باشد و مواد اصلی آن ، کلم قرمز ، گردو و انار می باشد البته در بعضی از دستور العمل های تهیه سالاد انار ، بجای کلم قرمز یا همون کلم بنفش از گل کلم و یا کلم سفید استفاده می شود.

    با رسیدن فصل هر میوه ، غذاها ، چاشنی ها و سالاد هایی که با میوه آن فصل درست می شود در بین مردم افزایش می یابد برای مثال از مشهورترین غذاها می توان به خورش انار و آش انار و از مشهورترین سالاد ها می توان به سالاد انار و سالاد اسفناج با انار اشاره کرد.

    سالاد انار علاوه بر اینکه بسیار مقوی است دستور تهیه بسیار راحتی هم دارد. امروز در این پست آموزش آشپزی بارونک طرز تهیه و درست کردن سالاد انار خوشمزه و مخصوص به همراه مواد لازم برای 4 نفر آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

    مواد لازم سالاد انار
    انار قرمزو خوشرنگ ۲ عدد
    کلم قرمز 4۰۰ گرم
    گردو به میزان دلخواه
    سس مایونز 3 قاشق غذاخوری
    ماست 3 قاشق قاشق غذاخوری
    گل پر به میزان دلخواه
    فلفل سیاه به میزان لازم
    نمک به میزان لازم
    مراحل تهیه سالاد انار
    1. برای تهیه این سالاد پاییزی خوشمزه ابتدا کلم های قرمز را پس از شستن ، با رنده به صورت رشته های ظریف رنده می کنیم و یا اینکه به وسیله غذاساز خیلی ریز خرد می کنیم و پس از خرد کردن آن ها را داخل ظرفی که برای سالاد آماده کرده ایم می ریزیم. سپس انارها را دان می کنیم و دانه های قرمز و خوشرنگ انار را به ظرف سالاد اضافه می کنیم.

    2. حالا نوبت آماده کردن سس سالاد انار می باشد من همیشه سس مایونز را با مقداری ماست میکس می کنم و بعدش مقداری نمک ، فلفل سیاه و گل پر را به سس اضافه می کنم و در انتها تمامی مواد سس را باهم مخلوط می کنم تا سس یکنواخت داشته باشم. با این روش سس خیلی خوشمزه و رقیق تر می شود. البته شما می توانید در صورت تمایل از سس مایونز به تنهایی هم استفاده کنید.

    3. پس از آماده کردن سس آن را داخل ظرف سالاد می ریزیم و مواد سالاد را به خوبی باهم مخلوط می کنیم به شکلی تمامی مواد سالاد آغشته با سس شود و در پایان گردوها را به مواد سالاد اضافه می کنیم. البته گردو کاملا اختیاری است و می توانید در تهیه سالاد انار آن را حذف کنید.

    4. هم اکنون سالاد انار آماده است اما برای اینکه موادش خوب طعم بگیرد و به اصطلاح سالاد خودش را بگیرد آن را به مدت دو ساعت در یخچال استراحت می دهیم و سپس سرو می کنیم. برای تزیین هم می توانید از دانه های انار قرمز و خوشرنگ به همراه سبزیجات مورد علاقه خود استفاده کنید.
     
بارگذاری...
موضوعات مشابه
  1. nargessamiri
    پاسخ ها:
    10
    نمایش ها:
    1,556
  2. nargessamiri
    پاسخ ها:
    5
    نمایش ها:
    2,677
  3. nargessamiri
    پاسخ ها:
    2
    نمایش ها:
    994
  4. nargessamiri
    پاسخ ها:
    4
    نمایش ها:
    1,141
  5. nargessamiri
    پاسخ ها:
    2
    نمایش ها:
    951