1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

شهرام شکوهی: صدا وسیمایی‌ها من را دوست ندارند!

شروع موضوع توسط R-K-N-A ‏11/8/15 در انجمن اخبار موسیقی

  1. R-K-N-A

    R-K-N-A کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏22/7/15
    ارسال ها:
    134
    تشکر شده:
    169
    امتیاز دستاورد:
    43
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    محصل
    محل سکونت:
    گرگان
    وب سایت:
    [​IMG]
    در مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «تا نفس هست» عنوان شد؛
    شهرام شکوهی: صدا وسیمایی‌ها من را دوست ندارند!
    موسیقی ما - سومین آلبوم رسمی شهرام شکوهی با عنوان «تا نقس هست» عصر دیروز با حضور عوامل اجرایی، عوامل آلبوم، تهیه کننده و خود این خواننده در شهرکتاب ابن سینا رونمایی شد.

    به گزارش «موسیقی ما»، «تا نفس هست» جدیدترین آلبوم شهرام شکوهی است که عصر روز گذشته یکشنبه 18 مردادماه سال در شهرکتاب ابن سینا با حضور شهرام شکوهی خواننده، مرتضی دلیری تهیه‌کننده، محمدرضا خانزاده، علی بحرینی ترانه سرا، امیرحسین کاشانیان رهبر ارکستر و تنظیم‌کننده آلبوم رونمایی شد.

    • * تا نفس هست ماحصل تلاشی یک ساله
    در ابتدای مراسم شهرام شکوهی بعد از تشکر از حضور عوامل آلبوم، این اثر را حاصل تلاش های یک ساله خود دانست و سپس به معرفی آلبوم خود پرداخت و گفت: سومین آلبومم پس از «مدارا» و «کولی عشق» از صبح امروز در سراسر کشور توزیع شده است.این آلبوم در دوازده قطعه به نام های دلتنگم، رسوا، تا نفس هست، ای دل نرو، این رسم کجاست، امان از تو، یادت رفته، تسلیم، برکه و ماه، عاشق بمون، سراپا عاشق، تا نفس هست 2 منتشر شده است.

    شکوهی ادامه داد: «تا نفس هست» به تهیه‌کنندگی مرتضی دلیری و خودم، تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری «نغمه هفت اقلیم» تهیه و تولید شده است و شرکت «هنر اول» نیز وظیفه توزیع و پخش آنرا در بازار بر عهده دارد.

    شکوهی در پاسخ به سوالی درباره زمان صرف شده، جهت جمع آوری این آلبوم، توضیح داد: پروسه تولید این آلبوم حدود یک سال طول کشید. البته با زحماتی که دوستان کشیدند. به خصوص حسین کاشانیان و علی بحرینی عزیز، میلاد ترابی، ایمان حجت، مجید اصلاحی و ترانه سرایان، امین بامشاد، خانم سلیمانی، سید محمد کاظمی و دیگران عزیزان، این آلبوم تهیه و تولید شد. این خواننده در ادامه به برخی انتقادات اشاره کرد و گفت: متاسفانه این روزها هر آلبومی که منتشر می شود حتی بدون شنیدن آن اثر انتقاداتی را به سوی آن مطرح می کنند و اغلب به تکراری بود قطعات اشاره می کنند. اما باید ببینیم در اصل تکرار چه معنی ای می دهد؛ بخش هایی از اجرا برای هر خواننده ثابت است و در صورت تغییر آن ها به خواننده دیگری تبدیل می شود. در این آلبوم نیز من سعی کردم تغییراتی را داشته باشم اما امضا و سبک شهرام شکوهی را در تمامی آثارم حفظ کرده ام و با تفکری که پشت این آلبوم بوده است سعی کرده ام سبک حاکم در آلبوم مدارا را این بار نیز تکرار کنم.

    خواننده آلبوم "کولی عشق" در اواسط این نشست تاریخ کنسرت های شهریور ماه خود را نیز اعلام کرد و گفت: در تاریخ 20 و 19 شهریور در تهران کنسرت خواهیم داشت که خوشبختانه «تا نفس هست...» به موقع منتشر شد.

    او درخصوص تبلیغات آلبوم نیز گفت: برای تبلیغات هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم به این دلیل که نه می تواینم تبلیغات محیطی داشته باشیم و نه صدا و سیما فضایی را در اختیار ما می گذارد؛ در آخر نیز باید به سمت فضای مجازی برویم که آن هم حضور در بسیاری از قسمت هایش ممنوع است. این هنرمند همچنین درخصوص فعالیت هایش در صدا و سیما نیز عنوان کرد: من هیچ گونه همکاری نمی توانم با آن ها داشته باشم زیرا که صدا وسیمایی ها من را دوست ندارند!

    • * کمی کند کار کردیم
    علی بحرینی ترانه سرای قطعاتی از آلبوم نیز در خصوص ترانه های این مجموعه و درخصوص تغییرات کار نسبت به سابق گفت: در آلبوم دوم کمی کند کار کردیم و اما این بار محکم تر و با تفکر بیشتری به ساخت آثار مشغول شدیم. بحرینی ادامه داد : وقتی خواننده ای آلبوم اولش موفق می شود به جای تحسین آن برایش به تنبیه آثار بعدی اش تبدیل می شود و خواننده هایی که کارهای ابتدایشان موفق بوده را وارد بحران آلبوم اولی می کنیم.

    • * شهرام شکوهی براحتی سالن را پر می کند
    رضا خانزاده مدیر شرکت اکسیر نوین که برگزاری کنسرت های تهران این خواننده را بر عهده دارد، در خصوص اجراهای آینده شکوهی گفت: خدا را شکر کنسرت‌های شهرام شکوهی به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است. ما در روزهای 19 و 20 شهریور در تهران با اجرای قطعات آلبوم جدید کنسرت برگزار خواهیم کرد. خانزاده افزود: در ادامه این کنسرتها شهرام در شهرهای بندرعباس، اهواز، ارومیه و... اجرا خواهد داشت و سپس برای برگزاری تور کنسرت هایش به آمریکا سفر می‌کند.

    بعد از پرسش و پاسخ های خبرنگاران و خواننده آلبوم «تا نفس هست»، کیکی را که عکس کاور سومین آلبوم او روی آن طراحی کرده بودند، با تشویق علاقه مندان به شهرام شکوهی، روی میز مقابل این خواننده قرارداده شد تا با یک برش، جشن رونمایی از سومین آلبوم خود را تکمیل کند.

    محمد علیمردانی، امید علومی و بهشاد مختاری چهره های شناخته شده حاضر در این مراسم بودند.
     
    N@M از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...