1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

سیستم پرسش و پاسخ با وردپرس

شروع موضوع توسط developzoom ‏6/5/16 در انجمن ترفند اینترنت

  1. developzoom

    developzoom کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏21/4/16
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    سیستم پرسش و پاسخ آنلاین مانند سایت های Yahoo Answers, Quora, Stackoverflow یا هر سایت معتبر دیگر یکی از بهترین راه های یادگیری از دیگران و در کل اشتراک گذاری مطالب هستش. در این آموزش قصد داریم شما نحوه ایجاد فروم(سیستم پرسش و پاسخ) را در وردپرس به شما آموزش دهیم.
    یکی از افزونه های خوب و قوی در این زمینه افزونه DW Question Answers است.
    برای شروع افزونه را دانلود و نصب می کنیم، بعد از نصب پلاگین به طور خودکار دو صفحه با نام های DWQA Ask Question و DWQA Question به لیست صفحات شما اضافه میشود که صفحه اول برای ایجاد یک سوال و صفحه دوم برای نمایش همه سوالات به کاربر می باشد. شما می توانید نام و نامک این صفحات را به خواست خودتان تغییر دهید.
    [​IMG]


    در مرحله بعد شما باید از قسمت تنظیمات وردپرس امکان ثبت نام کاربران را فعال کنید. برای این کار به منو تنظیمات و گزینه همگانی بروید و قسمت عضویت را برای سایت خود فعال کنید. “نقش پیش فرض را روی مشترک تنظیم کنید“.
    [​IMG]

    بعد از انجام مراحل بالا به سراغ تنظیمات پلاگین می رویم. در بخش تنظیمات پلاگین شما باید صفحاتی که فرم ایجاد سوال و نمایش همه سوالات را نمایش می دهد به پلاگین معرفی کنید. در بخش تنظیمات زمانی شما باید تعیین کنید که یک سوال تا چه مدتی به عنوان سوال جدید نمایش داده شود و در قسمت دوم تنظیم زمانی شما تعیین می کنید که یک سوال بعد از چند روز به عنوان سوالات آموزش وردپرس به تعویق افتاده نمایش داده شود. و در قسمت آخر شما نامک صفحه ای که قرار است یک سوال را نمایش دهد قرار می دهید.
    کار ما در تب تنظیمات پلاگین تمام شد و حالا به تب notification می رویم. در این قسمت شما می توانید ایمیلی که قرار است با ایجاد یک سوال یا یک پاسخ و کامنت به کاربر ارسال شود را سفارشی کنید.


    [​IMG]


    و در تب آخر که شما مجوزهای دسترسی را برای کاربران با نقش های متفاوت تعیین می کنید.
    [​IMG]


    این پلاگین طوری طراحی شده که با اکثر قالب های وردپرس می تونه به راحتی کار کنه.
    قابلیت جستجو و مرتب سازی بر اساس وضعیت، دسته بندی، نمایش و … برای سوالات وجود دارد، امکان امتیازدهی به سوالات از طرف کاربران و خیلی امکانات دیگه رو توی این افزونه می تونید داشته باشید.


    [​IMG]

    منبع : آموزش وردپرس
     
بارگذاری...