1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

سومین هتل صخره ای در ایران در روستای کندوان(دیدنی هست)

شروع موضوع توسط مهندس ساخت و ساز ‏23/2/14 در انجمن مطالب جالب و خواندنی

  1. مهندس ساخت و ساز

    مهندس ساخت و ساز کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏23/2/14
    ارسال ها:
    36
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    0
    هتل صخره ای لاله روستای کندوان
    هتل لاله کندوان اقامتگاهی واقع در روستای کوچک کندوان می*باشد که همچون سایر سازه*های این روستا، در دل صخره*ها ساخته شده است و سومین هتل صخره ای در دنیا می باشد که شرایط حضور گردشگران خارجی و داخلی را در بهترین شکل فراهم نموده است.

    موقعیت جغرافیایی:
    هتل لاله کندوان اقامتگاهی واقع در روستای کوچک کندوان می*باشد که همچون سایر سازه*های این روستا، در دل صخره*ها ساخته شده است. روستای کندوان در فاصله ۲۲ کیلومتری جنوب شرقی اسکو و ۶۲ کیلومتری شهر تبریز در میان دره ای سرسبز و باصفا ٬با یکی از شگفت انگیز ترین روستاهای ایران می باشد.

    هتل لاله کندوان ۴ ستاره و با امکانات ۵ ستاره بوده و در دل صخره ها ، مثل خود روستای شگفت انگیز کندوان به وجود آمده است.

    روستای کندوان از روستاهای شگفت انگیز جهان به شمار می آید شبیه این روستا در ترکیه و آمریکا هم وجود دارد که البته آن روستا ها خالی از سکنه می باشند در حالی که در روستای کندوان همچنان مردمانی زندگی می کنند.
    چند سال پیش در این روستا هتلی ساخته شد که قبل از تجهیز تمام اتاق هایش توسط بنگاه های گردشگری خارجی رزرف شده بود.

    روستای کندوان با خانه های هرمیش در دل صخره های سنگی و سخت کوه سهند پیشینه ای ۸۰۰ ساله دارد.
    واژه کندوان از لفظ ؛کندو؛ میاید که به نوع معماری خانه های روستا برمیگردد.البته فرم اولیه آنها به صورت طبیعی و بر اثر فوران آتشفشانهای کوه سهند ایجاد شده که این گدازه ها بر اثر قرنها برروی هم سرد و سخت و کله قندی شده اند.


    در کنار این روستا ساخت هتل بین المللی صخره ای لاله کندوان که سومین هتل صخره ای در دنیا می باشد شرایط حضور گردشگران خارجی و داخلی را در بهترین شکل فراهم نموده است.

    این هتل دارای ۴۰ کرانه (اتاق سنگی طبیعی) به همراه جکوزی و روم سرویس سمعی بصری پیش بینی شده است که در فاز اول جمعا ۱۰ کران همراه با رستوران با تمام امکانات آماده بهره برداری شده است


    مینی بار و رستوران و کافی شاپ مجلل به همراه غذاهای محلی و ایرانی و فرنگی با ظرفیت ۱۲۰ مهمان از دیگر امکانات ویژه این هتل رویایی است

    .در فازهای بعدی برای توسعه هتل٬افزایش ۳۰ کران با امکانات رفاهی و تفریحی و تجاری از قبیل آسانسور با پله برقی استخر و سونا و... و ایجاد لابی هتل و پارکینگ پیش بینی شده است. اطاقهای دو تخته کران*های ۴ تخته *ودارای جکوزی شبی نیز می باشد.


    ادامه مطلب و مشاهده تصاویر بیشتر:
    هتل صخره ای لاله روستای کندوان
     
بارگذاری...