1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

سریال سر دلبران

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏31/5/18 در انجمن فیلم و سینما

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    سریال سر دلبران
    [​IMG]
    سریال سر دلبران یکی از جدیدترین کارهای محمدحسین لطیفی است که برای پخش در شبکه یک در ماه مبارک رمضان ۹۷ آماده شده است به نظر می آید این سریال ۳۰ قسمتی به خوبی توانسته رضایت مخاطبانش را جلب کند و به گفته بعضی از مخاطبین تماشای این سریال به آن ها حس خوبی می دهد.
    زمان پخش سریال سر دلبران
    این سریال در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود و تکرار این سریال در ساعت ۱ بامداد و ۱۵ ظهر پخش می شود.
    [​IMG]

    جعفر دهقان - برزو ارجمند - فرهاد قائمیان

    خلاصه داستان سریال سر دلبران
    این فیلم روایتی اجتماعی درباره مسجد و نقش محوری آن در بین مردم را دارد و سعی می کند نقش مسجد و امام جماعت مسجد را در حل مشکلات محله به تصویر می کشد. برزو ارجمند نقش امام جماعت را بازی می کند که به خوبی توانسته از پس نقشش بر بیاید و با مخاطبانش ارتباط برقرار کند و متین ستوده نقش راضیه همسر امام جماعت را بازی می کند.

    در این سریال امام جماعت به کمک ریش سفیدان محله و البته کمک های مردم, مشکلات محله و مردم را یکی پس از دیگری حل می کنند و ارتباط صمیمانه و دوستانه ای بین امام جماعت با ریش سفیدان و سایر مردم محله وجود دارد.

    بازیگران سریال سر دبیران
    برزو ارجمند - محمد کاسبی - فرهاد قائمیان - اسماعیل محرابی - جعفر دهقان - جهانبخش‌ سلطانی - رضا توکلی - کامران تفتی - فرخ نعمتی - متین‌ ستوده - نگار عابدی - افسانه کمالی و سایر بازیگران
    [​IMG]

    عکس برزو ارجمند در نقش امام جماعت مسجد در سریال سر دلبران

    [​IMG]

    عکس افسانه کمالی در نقش مهتاب دختر آقای پروانه در سریال سر دلبران
     
    mahya... از این پست تشکر کرده است.
  2. solmazabbasi2022

    solmazabbasi2022 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏27/10/20
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    پر طرفدارترین سریال های خارجی 2018 تا 2020
    دنیای سرگرمی‌سازی یک لحظه استراحت نمی‌کند و مطابق با سلیقه‌های مختلف، فیلم و سریال و موسیقی تولید می‌کند. هر چقدر هم سلیقه شما خاص یا عجیب باشد، اگر در فهرست بلندبالای تولید‌های تازه بگردید، سرانجام به محصولات مورد علاقه خود خواهید رسید.در این پست ما سریال‌هایی را فهرست می‌کنیم که پخش آن‌ها از سال ۲۰۱۸ شروع شده است. معیار ما امتیاز این سریال‌ها در سایت imdb بوده است. هرچند که نمرات سایت imdb لزوما با نمرات شخصی ما هماهنگی ندارند، اما باز هم یک معیار عملگرایانه برای مرتب کردن و کشف فیلم و سریال می‌توانند باشند.محبوب ترین سریال های خارجی 2018 تا 2020باز هم تاکید می‌کنم که در این پست، بهترین سریال‌های تلویزیونی را که آغاز پخش آن‌ها از سال ۲۰۱۸ تا 2020 بوده و سریال‌های تازه‌ای هستند، معرفی می‌کنم، وگرنه واضح و مبرهن است که سریال‌های نام‌آشنا و مشهور زیادی باید جای سریال‌های زیر را می‌گرفتند.

    سریال ثروت کثیف Dirty Money

    سال ساخت: 2018۸٫۲ (امتیاز سریال Dirty Money در سایت imdb)شبکه: Netflix
    سریال ثروت کثیف نمایی نزدیک و شخصی از درون داستان‌های رسوایی و فساد در تجارت جهانی را فراهم می‌آورد. این سریال از گزارش‌های دست اول از مجرمان و قربانیانش استفاده می‌کند

    سریال بادیگارد Bodyguard

    سال ساخت: 2018۸٫۲ (امتیاز سریال Bodyguard در سایت imdb)شبکه: BBC
    داستان سریال در مورد سربازی قهرمان به نام “دیوید باد” با بازیگری ریچارد مدن است که در دفتر پلیسی در لندن مشغول به کار است و وظیفه محافظت از وزیر امور خارجه توانا و قدرتمندی به نام “جولیا مونتاگو” را بر عهده دارد. طی اتفاقاتی بادیگارد جولیا مجبور می‌شود بین اعتقادات و ماموریتش که در واقع محافظت از جولیا می‌باشد یکی را انتخاب نمایید و …

    مینی سریال The Queen's Gambit (گامبی وزیر)

    سال ساخت: 2020
    شبکه تلویزیونی: NETFLIX
    امتیاز: 8.8 از 10 با 95.204 رای

    سریال گامبی وزیر (The Queens Gambit) درباره‌ی یتیم هشت ساله‌ای به‌نام بث هارمون است، او ساکت، بی‌روح و از لحاظ ظاهری غیرقابل توجه است، اما زمانی که او اولین بازی شطرنجش را انجام می‌دهد، حواسش نیزتر و تفکرش شفاف‌تر می‌شود.

    مینی سریال The Undoing (فروپاشی)

    سال ساخت: 2020
    شبکه تلویزیونی: HBO
    امتیاز: 8.1 از 10 با 6.635 رای

    مینی سریال The Undoing از کتابی به نام تو باید می‌دانستی (You Should Have Known) نوشته جین هنف کورتیلز از انتشارات گرند سنترال الهام گرفته شده است. محبوبیت این کتاب در سراسر دنیا تا حدی بوده که به 18 زبان زنده ترجمه و چاپ شده است. کورتیلز به غیر از این کتاب، شش رمان دیگر را نیز نوشته است.سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او)
    سال ساخت: از 2019ژانر: ماجراجویی، درام، خانوادگی
    شبکه تلویزیونی: HBO

    سریال نیروی اهریمنی او (His Dark Materials)


    زندگی یک نوجوان بی‌سرپرست به نام ا لیرا، یتیم جوان از دنیای متناوب، در یک کالج در آکسفورد در کنار دانشمندان می‌ماند. در تلاش برای یافتن دوست مفقودش، یک راز را کشف کرد که شامل چندین آدم ربایی است.

    مینی سریال A Teacher (یک معلم)

    سال ساخت: 2020
    شبکه تلویزیونی: hulu
    امتیاز: 7.3 از 10 با 1.118 رای

    سریال یک معلم، با کشف ماجرای عکس رسمی یک معلم زن دبیرستانی که درگیر رابطه‌ای با دانش آموز پسر خود شده است، پیچیدگی‌ها و عواقب این روابط غیرقانونی را فاش می‌کند.


    سریال The Boys (پسران

    سال ساخت: از 2019
    شبکه تلویزیونی: Amazon
    امتیاز: 8.7 از 10 با 215.596 رای

    سریال پسران (The Boys) در دنیایی اتفاق می‌افتد که ابرقهرمان‌ها وجه تاریک از شهرت خود را در آغوش گرفته و به سمت فساد کشیده شده‌اند. در این میان، یک گروه از ویجیلانته‌ها (مبارزان پارتیزان) که برای پلیس سیا (CIA) کار می‌کنند، موظف می‌شوند تا به هر قیمتی که شده، ابرقهرمان‌های فاسد را نابود کنند.

    تسخیر خانه هیل (The Haunting of Hill House)

    سال ساخت: از 2019
    شبکه تلویزیونی: نت‎فلیکس
    امتیاز: 8.7 از 10 با 215.596 رای

    نت‎فلیکس داستان شرلی جکسون را به سریالی تبدیل کرده است که تا الان 10 قسمت آن اکران شده و از نظر ترسناکی می‎توانیم بگوییم شبیه به مجموعه تلویزیونی «این ما هستیم» است.این سریال در همین مدت کوتاه توانسته است یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 نام گیرد.کلام آخردر این مطلب به معرفی بهترین سریال های 2018 تا 2020 اشاره کرده ایم. همچنین اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه مند هستید می توانید به دسته بندی فیلم و سریال مجله پلازا مراجعه کنید و از اخبار جدیدترین آثار سینمایی و تلوزیونی ایران و جهان باخبر شوید.
     
  3. سپیده 2

    سپیده 2 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏17/8/21
    ارسال ها:
    300
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    شغل:
    ریمو تاتو.فشیال
    محل سکونت:
    رشت
    وب سایت:
    کدومیکی بهتره
     
بارگذاری...