1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

زیباترین جاذبه های گردشگری برای عکاسی (قسمت اول)

شروع موضوع توسط NextHoliday ‏9/10/18 در انجمن ایران گردی و جهان گردی

  1. NextHoliday

    NextHoliday کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏30/1/18
    ارسال ها:
    26
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    8
    شغل:
    مارکتینگ
    وب سایت:
    گرفتن عکس در تور مسافرتی بسیار مهم است. اما چرا؟ علت اهمیت عکاسی در سفر به سبب آن است که خاطرات شما را ثبت می‌کند. علاوه بر این یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید لذت تورهای مسافرتی خود و بازدید از جاذبه های گردشگری مختلف را با دوستان و اعضای خانواده خود سهیم شوید عکس‌هایی که شما می‌گیرید و برای آنها می‌فرستید یا در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام به اشتراک می‌گذراید. ما در اینجا قصد داریم تا به معرفی تعدادی از منحصر‌به‌فردترین جاذبه‌های گردشگری جهان بپردازیم که شما در آنجا می‌توانید تعدادی از بی‌نظیرترین عکس‌های زندگی خود را بگیرید. برای مطالعه بخش نخست این مقاله با ما همراه شوید.


    [​IMG]


    صادقانه باید بگوییم که سفر به سراسر جهان فقط برای عکس گرفتن یک تفریح گران‌قیمت است. علاوه بر این عکاسان مستند شبکه‌هایی نظیر نشنال ژئوگرافیک بسیاری از این منظره‌ها را به صورت مکرر ثبت و منتشر می‌کنند. اما با این وجود یکی از راه‌های هیجان‌انگیز برای لذت بردن از سفر به مقاصد گردشگری مختلف آن است که شما از منظره‌های آنها عکاسی کنید. نکته دیگری که باید گفت آن است که عکس‌های شما مهم‌ترین دلیل برای تشویق دیگران به سفر هستند و تنها ثبت‌کننده خاطرات نیست. اما در اینجا فهرستی از بهترین مقاصد گردشگری جهان و زیباترین مناظری که شما در تور مسافرتی خود ممکن است ببینید را گرد آورده‌ایم تا بیش از گذشته با لذت سفر و رو‌به‌رو شدن با مناظر زیبا و هیجان‌انگیز آشنا شوید.


    1. منظره جادویی دریاچه موراین در کانادا (Lake Moraine, Canada)


    [​IMG]


    این مقصد گردشگری در پارک ملی بنف قرار دارد. دریاچه موراین جایی است که شما می‌توانید روزها پشت سر هم در آنجا حضور داشته باشید واز منظره حیرت‌انگیز دریاچه، جنگل وکوهستان‌های اطراف آن نهایت لذت را ببرید.


    2. صخره‌های ساحلی، تاریخی و زیبای ساحل ژوراسیک، انگلیس (the Jurassic Coast, England)


    [​IMG]


    این منظره شگفت‌انگیز در جنوب کشور انگلیس قرار دارد و بهشت زمین شناسان جهان نیز به شما می‌رود.


    3. خلیج ها لانگ، ویتنام (Ha Long Bay, Vietnam)


    [​IMG]


    آب‌های آبی عمیق، ستون‌های آهکی عظیم و کلبه‌های ماهیگیری که بر روی آب ساخته شده‌اند بخش جدایی ناپذیر از منظره این جاذبه گردشگری هستند. خلیج ها لانگ یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ویتنام است و بیش از هر مکان دیگری در این کشور در عکس‌های گردشگران ثبت شده است.


    4. کوهستان پاتاگونیا، آمریکای جنوبی (Mountains of Patagonia, South America)


    [​IMG]


    بهترین زمان برای سفر به آمریکای جنوبی و تماشای منظره حیرت‌انگیز کوهستان پاتاگونیا تابستان (فصل تابستان در نیم‌کره جنوبی از ماه آبان تا اواخر بهمن است) است. در این هنگام سال تماشای اشعه‌های خورشیدی که از لا‌به‌لای این کوهستان به سمت شما تابیده می‌شود به قدری مسحورکننده است که ناخودآگاه تشویق می‌شوید چند عکس زیبا بگیرید.


    5. ونیز، ایتالیا (Venice, Italy)


    [​IMG]


    چه کسی است که بتواند در برابر لذت تور مسافرتی ایتالیا و بازدید از شهر زیبای ونیز مقاومت کند؟ سفر به این شهر زیبا و عکس‌هایی که از آن می‌گیرید یکی از بهترین خاطرات زندگی شما خواهد بود.


    6. لحظه غروب آفتاب در استون هنج، انگلیس (Stonehenge, England)


    [​IMG]


    در هیچ زمانی از طول شبانه روز منظره استون هنج و بازتاب رنگ سرخ رنگ آسمان بر روی این جاذبه گردشگری به اندازه لحظه غروب آفتاب زیبا نخواهد بود.


    7. تاج محل، هند (Taj Mahal, India)


    [​IMG]


    بسیاری از گردشگرانی که به تور هند می‌روند بازدید از تاج محل را یک تجربه آرامش‌بخش دانسته‌اند که روح آنان را مورد نوازش قرار می‌دهد.


    8. غارهای آبی و تاریک پارک ملی واتناجوکل، ایسلند (Vatnajökull National Park, Iceland)


    [​IMG]


    بی‌جهت نیست که کشور ایسلند را سرزمین آتش و یخ دانسته‌اند. یکی از منحصربه‌فردترین جاذبه‌های گردشگری این کشور غارهای حیرت‌انگیز ساخته شده از یخی است که نفس هر بازدید کننده‌ای را در سینه حبس می‌کند.


    9. خانه‌های ساحلی Positano، ایتالیا (Positano, Italy)


    [​IMG]


    Positano یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشور ایتالیا است که به سبب خانه‌های رنگی که بر فراز ساحل ساخته شده‌اند، باغ‌های رنگارنگ، منظره رویایی خانه‌های روستایی و کافه‌های دلنشین خود بسیار مشهور است. این جاذبه گردشگری که در ساحل آمالفی قرار دارد یکی از بهترین نقاطی است که شما می‌توانید با دوربین خود به عکاسی از آن بپردازید.


    10. تپه‌های گریت بریر، استرالیا (Great Barrier, Australia)


    [​IMG]


    یکی از جاذبه‌های گردشگری کویینزلند در استرالیا تپه‌های مرجانی می‌باشد که با نام تپه‌های گریت بریر (مانع بزرگ) مشهور هستند. اینجا یک مکان بسیار منحصربه‌فرد برای شنا، غواصی و لذت بردن از منظره منحصر‌به‌فرد اقیانوس آرام است. علاوه بر این نباید از زیبایی عکس‌هایی که در اینجا می‌توان گرفت غافل شد.


    11. صخره‌های نارنجی و درخشان آلگاروه، پرتقال (Algarve, Portugal)


    [​IMG]


    عکس مسحورکننده بالا به خوبی نشان می‌دهد که چرا این ساحل مسحورکننده در جنوب پرتقال به یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری این کشور مبدل شده است.


    12. کوچه‌ها و خیابان‌های زیبای شفشاون، مراکش (Chefchaouen, Morocco)


    [​IMG]


    خیابان‌های آبی رنگ و سنگ‌فرش شده شهر شفشاون این شهر زیبای مراکش را به یکی از زیباترین مقاصد گردشگری جهان مبدل کرده است.


    13. منظره آبشارهای نیاگارا، کانادا (Niagara Falls, Canada)


    [​IMG]


    تور مسافرتی کانادا بدون توقف در مشهورترین مقصد گردشگری این کشور و بازدید از منظره شگفت‌انگیز آبشارهای نیاگارا کامل نخواهد شد. عظمت این آبشار در کنار رنگین کمانی که محصول تابش نور به درون ذرات آب این آبشار است به قدری مسحورکننده است که هر گردشگری باید حداقل چند عکس زیبا در اینجا بگیرد.


    14. میمون‌های دوست‌داشتنی در ناگانو، ژاپن (Nagano, Japan)


    [​IMG]


    میمون‌های برفی یکی از نادرترین گونه‌های جانوری جهان هستند که برای دیدن آنها باید حتما به شهر ناگانو در ژاپن سفر کنید. تماشای محیط زیست اینجا و این ساکنان زیبا یک تجربه فرح‌بخش در تور مسافرتی ژاپن خواهد بود.


    15. چشم‎‌انداز حیرت‌انگیز پارک ملی گرند کانیون در ایالت یوتا، آمریکا (Grand Canyon National Park, Utah: United States)


    [​IMG]


    بسیاری از گردشگران بر این باور هستند که منظره هیجان‌انگیز رودخانه کلرادو که در دره بزرگ جریان دارد مبهوت‌کننده‌ترین جلوه قدرت طبیعت است. سفر به این مقصد گردشگری و عکاسی از منظره زیبای آن تجربه‌ای که هر فردی آرزوی آن را دارد.


    با قسمت دوم این مقاله جذاب ما رو همراهی کنید.
     
بارگذاری...