1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

راه حل رفع چسبیدن لباس به بدن

شروع موضوع توسط samirakh ‏7/11/16 در انجمن مد لباس

  1. samirakh

    samirakh کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت:
    ‏7/11/16
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    کم و بیش همه ما با موضوع چسبیدن لباس به بدن مواجه شدیم در بعضی از موارد هم کلافه کننده هم بوده برامون علت بروز این مشکل الکتریسیته ساکن است . الکتریسیته ساکن معمولا در بین لباس های پشمی ، پالتو های زنانه و مردانه و مانتو های نخی و زمستانی و… از جمله لباس هایی هستند که در هنگام پوشیدن به بدنمان ممکن است بچسبد.

    [​IMG]
    خب راه حل چیست؟ چگونه مانع این مسئله بشیم؟
    در جوابتان باید بگویم برای رفع چسبیدن لباس به بدن راه های زیادی است که ما در اینجا به چند مورد آن می پردازیم.
    راه حل اول:شما می توانید در هنگام شست شویی لباس از نرم کننده ها استفاده کنید برای مثال در هنگام شست لباس ها در لباسشویی می توانید در دور آخر آبکشی به اندازه یک پیمانه نرم کننده لباس در لباسشویی بریزید این امر باعث می شود تا لباسهایتان در هنگام پوشیدن نه تنها نچسبد بلکه باعث می شود لباس های شما معطر هم بشود.
    راه حل دوم:ساختن یک محلول برای لباس هایتان ، برای این کار شما احتیاج به یک آب افشان دارید و آن را تا نیمه پر از آب می کنید سپس یک پیمانه از نرم کننده لباس را با آن مخلوط می کنید سپس هر زمان که خواستید لباس را بپوشید این محلول را بر روی لباستان اسپری کنید.
    راه حل سوم: ریختن چند قطره آب بر روی لباستان است اما این راه زود گذراست و ممکن است بعد از یکی دو ساعت اثر خود را از دست بدهد.
    راه حل چهارم: استفاده از گیره های فلزی پس از شستن لباس با این کار شما کلیه الکتریسیته ای را که در اثر شستشو و … به لباس منتقل شده است را از بین میبرید.
    منبع: تولیدی مانتو مزون جلال
     
    nafas.5624 از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...