1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

دوره های زبان انگلیسی در انگلستان

شروع موضوع توسط negin1313 ‏23/1/19 در انجمن ایران گردی و جهان گردی

  1. negin1313

    negin1313 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏14/11/18
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    وب سایت:
    برای ایرانیان که زبان رسمی و مادرشان زبان فارسی است یادگیری زبان دوم، مانند زبان انگلیسی تلاشی مظاعف را می‎طلبد. در ایران دوره‎های معتبری برای یادگیری زبان انگلیسی، چه به‎صورت فشرده و چه در زمان استاندارد وجود دارد با این حال بسیاری از افراد دوره های زبان انگلیسی در خارج از کشور را به یادگیری زبان در موسسه های داخلی ترجیح می‎دهند. در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد افراد می‎توانند در هر دوره آموزش زبان انگلیسی که خواستند از دوره های زبان انگلیسی در اروپا گرفته تا ارزان‎ترین کشورها برای یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنند. در این یاداشت سعی داریم مسائل مربوط به دوره‎های زبان انگلیسی در انگلستان را بررسی کنیم؛ با ما همراه باشید.

    در واقع دوره های زبان انگلیسی در انگلیس بیشتر برای کسانی مناسب است که می‏‎خواهند در انگلستان ادامه تحصیل دهند یا می‎خواهند ادامه زندگی خود را در این کشور بگذرانند. یک آمار جالب در این باره وجود دارد که نشان می‎دهد سالانه تقریبا 500هزار نفر برای یادگیری زبان به انگلستان می‎روند. یادگیری زبان انگلیسی در خود کشور انگلستان قطعا بسیار تاثیرگذار تر از یادگیری آن در ایران خواهد بود بنابراین اگر چنین امکانی برایتان فراهم است حتما از آن استفاده کنید.

    دوره های زبان انگلیسی شامل دوره‎های 3ماهه، 6ماهه و 9ماهه است. برای شروع این دوره‎ها می‎توانید هر هفته اقدام کنید پس نگران زمان‎بندی نباشید.

    برای آموزش زبان انگلیسی در انگلستان، ابتدا لازم است یک موسسه آموزش زبان انگلیسی پیدا کنید که از اعتبار خوبی برخوردار باشد. دوره‎ها و گزینه‎های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی در انگلستان وجود دارد؛ بنابراین در گام دوم لازم است با توجه به هدفتان یک دوره مناسب برای خود پیدا کنید. در گام سوم وقتی دوره مورد نظر خود را پیدا کردید؛ برای ثبت‎نام اقدام کنید. در دوره‎های آموزشی که برای آموزش زبان انگلیسی در انگلستان برگزار می‏‎شود بروشورها و دیگر امکانات کمک آموزشی فراوانی استفاده می شود. اگرچه موسساتی که نامشان در لیست اعتبار بخشی کشور انگلستان وجود دارد معتبر هستند ولی در صورت بروز مشکل، شورای بریتانیا یک روش شکایتی مستقل برای شما در نظر گرفته است.

    [​IMG]

    هزینه‎های دوره زبان انگلیسی در انگلستان
    یک مساله مهم که باید در خصوص دوره‎های آموزشی همیشه مورد توجه قرار دارد، مساله هزینه است. برای هر دوره 15ساعته در یکی از مراکز انگلستان 2هزار و 500 تا 4هزار و 500 پوند هزینه لازم است. برای یک دوره 6 ماهه بین 6هزار و 500 تا 7هزار پوند بودجه نیاز است. نکته قابل توجه این است که شهریه باید قبل از پذیرش و بعد از صدور invoice به حساب کالج یا آموزشگاه ریخته شود. پس از قبل از هر چیز ببینید آیا از پس هزینه‏‎های چنین دوره‎ ای بر می‎آیید و بعد برای گام‎های دیگر اقدام کنید.

    در کشور انگلستان چه دوره هایی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد؟
    • دوره زبان انگلیسی عمومی در انگلیس
    • دوره های کوتاه مدت برای بزرگسالان
    • دور ه های تعطیلات جوانان برای سنین 5تا 17 سال
    • دوره های تخصصی زبان انگلیسی برای اهداف خاص مثلا دوره حقوقی، پزشکی، روزنامه نگاری و…
    • دوره های امادگی برای آزمون‎های آیلتس و تافل
    • دوره های زبان انگلیسی تجارت
    • دوره هایی برای ا هداف دانشگاهی
    • دوره های زبان انگلیسی موضوع محور
    • و انواع دوره‎های دیگر
    • منبع
     
    cyruskingsolomon از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...