1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

دورهمی خاص ترین خودروهای دنیا (+عکس)

شروع موضوع توسط آوینا ‏29/8/16 در انجمن عکس وسایل نقلیه

  1. آوینا

    آوینا کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏17/5/16
    ارسال ها:
    716
    تشکر شده:
    1,598
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    دورهمی خاص ترین خودروهای دنیا (+عکس)



    "ریماک" کانسپت 1، "اسپایکر" C8 پریلیاتور، کانسپت 6 مرسدس می‌باخ، کانسپت اسکالا کادیلاک، کانسپت استون مارتین ونکوئیش زاگاتو، کانسپت پرسیژن آکورا، "ویژن" GT بوگاتی، نیویورک جنسیس و.. از ستارگان این گردهمایی خودرویی به حساب می‌آیند.
    این روزها گردهمایی خودرویی مونتری در "پپل بیچ" کالیفرنیا در صدر اخبار خودرویی قرار گرفته است، این اتفاق مناسب‌ترین ویترین برای خودروسازانی است که قصد دارند هم‌تراز یکدیگر بهترین‌هایشان به نمایش درآورند.

    به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "اتوگاید"، در این رویداد خودرویی مدل‌های مفهومی زیادی روی چمن به نمایش درمی‌آیند. بسیاری از این خودروها با طراحی تجربی و بدون هیچ تصمیمی برای ورود به خط تولید به رخ می‌نمایند و شاید تولید انبوه آنها سال‌ها طول بکشد.

    "ریماک" کانسپت 1، "اسپایکر" C8 پریلیاتور، کانسپت 6 مرسدس می‌باخ، کانسپت اسکالا کادیلاک، کانسپت استون مارتین ونکوئیش زاگاتو، کانسپت پرسیژن آکورا، "ویژن"GT بوگاتی، نیویورک جنسیس و.. از ستارگان این گردهمایی خودرویی به حساب می‌آیند.

    "ریماک 1" کانسپت

    [​IMG]
    ریماک، شرکتی در کرواسی که به تولید خودروهای الکتریکی می‌پردازد، با معرفی خودرو سوپر اسپرت تمام الکتریکی "کانسپت وان" که توانایی تولید 1088 اسب بخار نیرو را دارد، بسیاری از سوپر اسپرت های بنزین‌سوز فعلی را به چالش کشیده است. کانسپت وان دارای چهار پیشرانه الکتریکی 600 کیلوواتی بوده و می‌تواند تنها طی 2.4 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند.

    چهار پیشرانه الکتریکی کانسپت وان در بالای چرخ‌های آن قرار گرفته اند. ریماک سامانه گشتاور چهار چرخ که مشابه سیستم چهار چرخ متحرک است را در این خودرو به کار گرفته است. این سامانه به پیشرانه‌های الکتریکی اجازه می‌دهد تا نیروی لازم را به صورت مستقل به هر چرخ ارسال کنند.

    "اسپایکر" C8 پریلیاتور

    [​IMG]
    این خودروساز هلندی در سال 2014 رسما ورشکست شد و دو سال بعد در سال 2016 با نمایش یک نسخه جدید در نمایشگاه خودرویی 2016 بازگشت دوباره خود را کلید زد.

    سیگنال‌هایی که از مدل "اسپایکر" C8 پریلیاتور دریافت می‌شود، حکایت از بازگشت این خودروسازی به عرصه رقابت پس از یک دوره پرتنش دارد. این خودرو با یک موتور 4.2 لیتری V8، با گشتاور 600 نیوتن متری 518 اسب بخار قدرت دارد.

    کانسپت 6 مرسدس- می باخ

    [​IMG]
    ویژن 6 خودرویی عظیم‌الجثه و بسیار باابهت است به‌گونه‌ای که با طولی معادل 5.7 متر حدود 10 سانتیمتر بزرگ‌تر از رولزرویس فانتوم کوپه است.

    کانسپت ویژن 6 آیندهٔ میباخ را نشان می‌دهد چراکه این خودرو مجهز به چهار موتور الکتریکی شده است که هریک در یکی از چرخ‌ها نصب شده و خروجی کلی آن‌ها برابر با 750 اسب بخار است. این قوای محرکهٔ چهارچرخ محرک می‌تواند کوپهٔ غول‌پیکر میباخ را در کمتر از 4 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت برساند درحالی‌که حداکثر سرعت آن روی 250 کیلومتر در ساعت محدودشده است.



    کانسپت کادیلاک اسکالا

    [​IMG]
    اسکالا در وهلهٔ اول نشانگر زبان طراحی جدید کادیلاک و مفاهیم فنی در توسعهٔ کادیلاک‌های آینده است. سپس اسکالا شخصیتی آرمانی را از کادیلاک به نمایش گذاشته است که بازگشت این برند را به گذشتهٔ باشکوه خود و اوج پریمیوم نشان می‌دهد. با توجه به توسعهٔ بازار بخش خودروهای لوکس، اسکالا پتانسیل تولید و دستیابی به فروش بالا را دارد.

    در زیر کاپوت این سدان سوپر لوکس یک موتور 4.2 لیتری V8 بای‌توربو قرارگرفته که هنوز قدرت آن اعلام‌نشده است. کادیلاک می‌گوید این موتور که مجهز به سیستم غیر فعال‌سازی سیلندرها است، نمونهٔ اولیه‌ای از یک سیتسم جدید درحال‌توسعه برای محصولات آیندهٔ کادیلاک نیز بشمار می‌رود.



    کانسپت استون مارتین ونکوئیش زاگاته

    [​IMG]
    طراحی چراغ‌های کشیده و اخمو، جلوپنجره با خطوط عمودی با فاصله زیاد از هم، خطوط روی درب موتور، سقف شیب‌دار، خروجی‌های اگزوز 4 تایی در عقب و یک اسپویلر سقفی جالب از ویژگی‌های بصری این خودرو به شمار می‌روند.

    در مورد مشخصات فنی، خبرهای غیررسمی دو پیشرانه 3.0 لیتری V6 برگرفته از مدل گیبلی را برای مازراتی لوانته 350 و 430 و یک موتور دیزلی V6 با حجم 3.0 لیتری و 275 اسبی عنوان کرده‌اند. با توجه به مشخصات، مازراتی لوانته 350 اسبی می‌تواند شتاب صفر تا صد را در 6.3 ثانیه به دست آورده و نهایتاً به سرعت 243 کیلومتر بر ساعت برسد. لوانته 430 اسبی شتاب‌گیری 5.2 ثانیه‌ای و بیشینه سرعت 264 کیلومتر بر ساعت را ثبت می‌کند. مدل دیزلی هم در 6.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایتاً به سرعت 230 کیلومتر بر ساعت نیز دست می‌یابد.



    کانسپت اکورا پرسیژن

    [​IMG]
    شاید این خودرو کمی بزرگ به نظر برسد و باید بگوییم در مقیاس یک خودروی سواری واقعا همین‌طور هم هست. آکورا با طول کلی ۵.۱۸ متر تنها به اندازه‌ی ۶ سانتی‌متر از مرسدس بنز اس کلاس سدان کوتاهتر است. عرض آن هم به اندازه‌ی تقریبا ۲۵ سانتی‌متر از مرسدس بنز ۲.۱۳ متری مذکور بیشتر است. ارتفاع خودرو اما به مقدار ۱.۳۲ متر است که نسبت به مرسدس ۱۵ سانتی‌متر کوتاهتر شده است. فاصله‌ی بین دو محور جلو و عقب در آن ۳.۰۹ متر است که این مقدار به مقدار ۲۵ سانتی‌متر از فاصله‌ی محور سدان پرچم‌دار آکورا یعنی آر ال ایکس بیشتر است.

    "ویژن"GT بوگاتی

    [​IMG]
    ویژن گرن توریزمو را با نگاهی به طراحی آینده‌ی این کمپانی و عملکردی که مختص خودروهای بوگاتی است طراحی و تولید کرده است. در شبیه سازی پیست لی مانز، این خودرو موفق شده به واسطه‌ی بهره‌گیری از یک موتور ۱۶ سیلندر که با چینش W شکل در کنار هم قرار گرفته‌اند، چهار بار در طول پیست از سرعت ۴۰۰ کیلومتر در هر ساعت عبور کند. با توجه به این ویژگی می‌توان این خودرو را به اندازه‌ی خودروهای توسعه یافته برای مسابقات لمانز، سریع و چابک خواند.

    مدل مفهومی جنسیس نیویورک

    [​IMG]
    مدل مفهومی نیویورک با تنظیمات هیبریدی ساخته شده است.سیستم هیبرید موجود درG70از یک پیشرانه 2 لیتری بنزینی چهار سیلندر به همراه یک موتورالکترونیکی استفاده می‌کند.

    حداکثر توان خروجی این سیستم۲۴۱اسب بخار با گشتاور 352 نیوتن‌متر است. این خودروها به یک سامانه انتقال قدرت خودکار 8 سرعته مجهز می‌شود. با این اوصاف چالش جنسیس مفهومی با سری 3 "بی‌ام و" و جگوارXEآسان‌تر می‌شود.



    لکسوس LF-LC

    [​IMG]
    لکسوسLF-LC به یک موتور 8 سیلندر مجهز گردیده که 467 اسب بخار قدرت دارد و گشتاورش نیز برابر با 527 نیوتن متر اعلام گردیده است. این خودروی زیبا صفر تا صد را ظرف تنها 4.5 ثانیه پر می کند و به یک جعبه 10 دنده خودکار مجهز شده که طبق ادعای شرکت سازنده سرعتی برابر با مدل های دو کلاچه را برای راننده به ارمغان می آورد.

    قیمت این محصول هنوز هم اعلام نشده است اما با در نظر داشتن ابعاد این وسیله نقلیه، موتور قدرتمندش و تجهیزات و امکانات در نظر گرفته شده برای آن، می توان حدس زد که زیاد هم ارزان نخواهد بود
     
    Ho3ein.R از این پست تشکر کرده است.
  2. Ho3ein.R

    Ho3ein.R کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏18/3/16
    ارسال ها:
    1,969
    تشکر شده:
    4,849
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    لامصبا عجب ماشینایین.
     
  3. آوینا

    آوینا کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏17/5/16
    ارسال ها:
    716
    تشکر شده:
    1,598
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
  4. ندا4444

    ندا4444 مدیر بخش عضو کادر مدیریت

    تاریخ عضویت:
    ‏25/5/16
    ارسال ها:
    5,477
    تشکر شده:
    24,767
    امتیاز دستاورد:
    113
    دومی خیلی قشنگه:woot:
     
بارگذاری...