1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

خودروی تاشو + عکس

شروع موضوع توسط amir hossein ‏4/10/13 در انجمن مطالب جالب و خواندنی

  1. amir hossein

    amir hossein مدیر کل انجمن عضو کادر مدیریت

    تاریخ عضویت:
    ‏28/6/13
    ارسال ها:
    2,038
    تشکر شده:
    2,437
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    مهندس شیمی
    پیدا کردن جای پارک یکی از بزرگترین مشکلاتی است که این روزها بیشتر رانندگان در دنیا به آن دچار هستند. همیشه پیدا کردن محلی برای پارک کردن خودرو آن هم در خیابان های شلوغ بسیار سخت است و گاهی راننده ها را از کاری که قصد انجامش را داشتند منصرف می کند.


    [​IMG]


    گروه خودروسازی کره ای "KAIST" در آخرین طرح خود پیدا کردن جای پارک و داشتن خودرویی با این ویژگی را در دستور کار خود قرار دادند. آن ها با طراحی "آرمادیلو-تی" اعتقاد دارند که توانسته اند خودرویی تولید کنند که به راحتی پارک می شود.
    این خودروی الکتریکی دارای قابلیتی است که به آن اجازه می دهد از وسط به دونیم تبدیل شده و قسمت انتهایی آن تا شود. این قابلیت باعث می شود تا خودرو به نصف فضایی اشغال شده در حالت اصلی تبدیل شده و در هر نقطه ای می توان آن را پارک کرد.


    [​IMG]


    قسمت انتهایی این خودرو دارای لولاهایی است که باعث می شود از حالت اصلی خارج شده و روی سقف قسمت جلویی قرار بگیرد. طرح های این خودرو در کره به تایید رسیده و شعبه آمریکایی این شرکت نیز نمونه هایی را از آن ساخته است.
    این خودرو دارای دو صندلی و 4 چرخ است همچنین طول آن نیز 5 متر است که بعد از تا شدن به 1.3 متر تبدیل می شود. این بدین معنی است که به جای یک خودرو 3 خودرو می تواند در یک جای پارک قرار بگیرد. سقف سرعت این خودرو 60 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
     
  2. Amir81

    Amir81 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏28/12/18
    ارسال ها:
    122
    تشکر شده:
    49
    امتیاز دستاورد:
    28
    Woow
     
  3. tablosazi023

    tablosazi023 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏12/1/19
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    وب سایت:
    عوامل کلیدی جذب نگاه مشتری در تابلوسازی
    صاحبان فروشگاه از مشکلات تبلیغات اطلاع دارند. بعضی از آنها به نمای کلی و اندازه تابلو مغازه اهمیت میدهند، و برخی به دنبال جزئیات برای افزایش فروش خود هستند. با پیشرفت در فن آوری های تابلو سازی، در حال حاضر گزینه های بسیاری برای انتخاب تابلو مغازه مناسب کسب و کار شما وجود دارد. اجازه دهید یک مرور بر روی تمام انواع تابلوسازی هایی کنیم که می تواند به شما کمک کند تا طراحی تابلو فروشگاه خود را متحول کنید.



    تابلوسازی فضای بیرونی :

    تابلوهای بیرونی اولین چیزی است که مشتریان شما می بینند. تصور اولیه بسیار مهم است. به غیر از تصور اولیه مشتریان ، تابلو مغازه باید دید سریع و آسان داشته باشد. مقرون به صرفه باشد و بازاریابی 24/7 داشته باشد.

    تقریبا در همه فروشگاه ها با تغییر تابلو سازی در فضای باز، نما و ساختار ساختمان شما تغییر میکند. در اینجا چند نکته برای انقلابی کردن طراحی فروشگاه شما با تمرکز بر تابلو سازی مدرن و جدید بیان میکنیم:

    [​IMG]
    طراحی تابلوهای منحصر بفرد و خاص تابلوسازی پاسارگاد



    طراحی اختصاصی تابلو

    تابلوسازی اختصاصی و طراحی منحصر به فرد تابلو مغازه نقش بسزایی در دیده شدن شما دارد. بی شک یک تابلوی متفاوت در میان انبوه تابلوهای هم شکل و همرنگ و یکسان، جلوه گر خواهد شد و نگاه ها را به سوی خود متوجه میکند. علاوه براین این رابطه کیفیت و جذابیت تابلوی مغازه ارتباط مستقیمی با تصور مشتریان از محصولات شما دارند. هرگز یک عرضه کننده محصولات باکیفیت از روش های چیپ و کم ارزش برای معرفی خود استفاده نمیکند.

    طراحی یک تابلو را با عجله انجام ندهید، زیرا می تواند 365 روز در سال و 24 ساعت در روز قابل نمایش باشد. دست کم گرفتن قدرت طرح و جذابیت ظاهری می تواند یک ضربه ی مرگبار برای کسب و کار شما باشد.



    استفاده از متریال مدرن و جدید در تابلوسازی

    هر روز نسل جدیدی از تابلوهای حروف برجسته وارد بازار میشود و تنوع متریال تابلوسازی بسیار زیاد شده. روزگاری پارچه نویسی، پرچم و شیشه نویسی تنها مدل های تابلوسازی بودند. اگرچه نسل جدید تابلوسازی با حضور تابلو چلنیوم ، تابلو پلکسی و تابلو استیل پا به عرصه گذاشت. اما امروزه تابلو سوئدی، استیل دودی ، لایت باکس ، تابلو کریستالی ، تابلو الماسی و تابلو لاس وگاسی مدرن ترین انواع تابلوسازی هستند، که البته توانایی ساخت آنها توسط هر تابلوسازی امکان ندارد و نیاز به تجربه، تخصص و توانایی مالی بالایی دارد.

    [​IMG]
    ساخت لایت باکس و لوگو پلکسی کافه امضاء چیتگر بام لند



    سبک جدید و متفاوت تابلوسازی

    یک تابلو لزوما کلیشه ای و شامل زیرسازی و حروف برجسته نیست. تابلو میتواند شامل لوگوی شما باشد و یا به شکل لگوی شما باشد. حروف و اشکال میتوانند حجم ها و اشکال متفاوت داشته باشند. تابلوی دریم لند، شهربازی شهر رویای پرند نمونه ای خاص از یک تابلوی متفاوت با حجم های ویژه و خاص است.



    تناسب طرح و متریال تابلوسازی با مدل کسب و کار

    صرافی ها و جواهر فروش ها معمولا از فلز استیل در قالب تابلو استیل برای تابلوی خود استفاده میکنند. تابلوی استیل طلایی تابلوی مناسبی برای این صنف بویژه طلافروش ها است. فروشگاه های محصولات کودک معمولا از تابلوی پلکسی با رنگ های متنوع و شاد با زیرسازی روشن استفاده میکنند. تنوع رنگی در تابلوی مغازه محصولات کودک و نوجوان بسیار متنوع است. نهادها و سازمان ها و برندهای معتبر نیز از الگوی خاص خود برای تابلوهایشان استفاده میکنند. رنگ سازمانی و طرح لوگوی این طیف از کسب و کارها نقش بسیار تعیین کننده ای در نوع تابلوسازی آنها دارد. تابلوهای بانک انصار، تابلوهای سازمان صدا و سیما، تابلوهای هایپر استار ،تابلوسازی برای پست بانک ، تابلو فولکس واگن و … از جمله نمونه پروژه های انجام شده تابلوسازی پاسارگاد برای سازمان ها و نهادها است.

    فضایی که تابلو می خواهد در آن قرار گیرد را مورد توجه و ارزیابی قرار دهید حتی نمای ساختمانی که تابلو در آن نصب می شود یا همسایگان تجاری شما که صاحب کسب و کاری هستند و از تابلوهای تجاری استفاده کرده اند. تابلو کامپوزیت و تابلو ترمووود از انواع زیرسازی تابلوهای حروف برجسته هستند.



    [​IMG]
    تابلو سازی پاسارگاد، تابلوساز کانتینر





    تابلوسازی فضای داخلی:

    مشتریان شما را در تمام روز از فروشگاه شما دیدن میکنند. هنگامی که آنها داخل هستند، فروشگاه باید توجه خود را برای زمانی که آنها در آنجا هستند، نگه دارد. بعضی از مشتریان با تاثیر تابلوی بیرونی شما وارد فروشگاه شده اند اما اگر طراحی و تابلوهاس فضای داخلی نتواند آنها را جذب کند ممکن است پس از بازدید، به زودی بروند. شما باید بازدید و حضور مشتری را تا زمانی که گزینه های مختلفی برای انتخاب آنها وجود دارد و تا اتمام پروسه خرید حفظ. در اینجا چند نکته برای تغییر ساختار فروشگاه شما با تمرکز بر تابلوسازی داخلی بیان میکنیم:

    [​IMG]
    ایده های بکر تابلوسازی پاسارگاد برای تابلو مغازه

    طراحی اختصاصی تابلوهای داخلی را نیز فراموش نکنید. همانقدر که تابلوسازی فضای بیرونی باید متفاوت و جذاب باشد. تابلوهای فضای داخلی نیز همین گونه اند. استفاده از طرح و رنگ مناسب، نورپردازی کافی در تابلوسازی داخلی اهمیت بسیاری دارد.

    اهمیت انتخای رنگ ها: تابلو ها در همه اشکال و رنگ ها ظاهر قابل ساخت هستند، اما زمانی که یک رنگ بیش از حد استفاده میشود و یا در کنار رنگ هایی نامناسب بکار میرود، زیبایی خود را از دست داده و ممکن است نتیجه عکس و حتی زننده داشته باشد. حتما دکوراسیون هایی را دیده اید که با وجود هزینه مالی بسیار، حالت زننده داشته و مشتریان را فراری میدهند. مانند تابلوهای نئون در برابر پس زمینه شلوغ، که خوانایی خود را از دست داده و تبدیل به یک فرم گمراه کننده میشود.

    استفاده از پتانسیل پنجره و دیوار: داستان ، داستان تبلیغات و نمایش محصولات است. علاوه بر فضای داخلی و دیوارها از پتانسیل پنجره ها و دیوارها نیز استفاده کنید و از آنها غافل نشوید.



    بنابراین، اگر شما به دنبال تابلو به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند هستید سعی کنید این نکات را در طراحی تابلو مغازه خود رعایت نمایید. در نهایت تابلوی شما تبدیل به تابلویی حیرت انگیز خواهد شد و باعث افزایش فروش می شود.



    مقالات مرتبط تابلوسازی :

    ایده های بکر تابلوسازی برای تابلو مغازه

    منافع مشتری اولویت تابلوسازی پاسارگاد

    طراحی تابلوهای منحصر بفرد و خاص تابلوسازی پاسارگاد

    ایده های ناب و متفاوت برای تابلوسازی
     
  4. Kimia66

    Kimia66 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/2/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    سایت سئو تهران دارای تیم فنی بسیار زبده در انجام سئو سایت، طراحی سایت، پشتیبانی سایت، ایجاد بک لینک و طراحی لوگو می باشد، شما می توانید با خیالی آسوده وب سایت خود را به دست مختصصین ما بسپارید.

    برای شرکت در کلاس آموزش برنامه نویسی سی شارپبرروی لینک کلیک نمایید همچنین برای مشاهده دیگر کلاس ها به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

    ·

    ·

    ·

    مجتمع فنی تهران

    ·

    ·

    ·

    فروش انواع باتری خودرو در فروشگاه سحر باتری، برای خرید به لینک های زیر مراجعه نمایید.

    ·

    ·

    ·

    باتری خودرو

    باتری ماشین

    ·

    ·

    ·

    شرکت تام باهرتامین کننده بال اسکرو، لینیر گاید
     
بارگذاری...