1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

جدیدترین عکس از فیلم پیمان قاسمخانی

شروع موضوع توسط banooyekhasteh ‏9/1/16 در انجمن عکس متفرقه

  1. banooyekhasteh

    banooyekhasteh کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏4/1/16
    ارسال ها:
    246
    تشکر شده:
    338
    امتیاز دستاورد:
    63
    جنسیت:
    زن
    محل سکونت:
    Iran
    خبرگزاری ایسنا: فیلم‌برداری اولین فیلم پیمان قاسم‌خانی با آغاز بازی ویشکا آسایش و مانی حقیقی همچنان ادامه دارد.

    فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» که اولین تجربه پیمان قاسم‌خانی در عرصه کارگردانی محسوب می‌شود، مدتی قبل کلید خورد و فیلمبردای آن تا اواخر بهمن‌ماه ادامه دارد.

    [​IMG]در این فیلم بعد از حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی و سام درخشانی به تازگی ویشکا آسایش و مانی حقیقی هم جلوی دوربین قاسم‌خانی رفته‌اند.

    در «خوب، بد، جلف» مانی حقیقی نقش کارگردانی را برعهده دارد که مجبور به ساخت فیلمی پلیسی با بازی جمشیدی و درخشانی شده است.

    [​IMG]حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، نیوشا ضیغمی، رضا رویگری، آزاده صمدی، نسیم ادبی، رضا کریمی، امیرمهدی ژوله و... بازیگران «خوب، بد، جلف» هستند.

    در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.»
     
    _.thebello._ و zahra.del از این پست تشکر کرده اند.
بارگذاری...