1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

مهم تیزر آلبوم تا نفس هست (شهرام شکوهی)

شروع موضوع توسط R-K-N-A ‏30/7/15 در انجمن اخبار موسیقی

  1. R-K-N-A

    R-K-N-A کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏22/7/15
    ارسال ها:
    134
    تشکر شده:
    169
    امتیاز دستاورد:
    43
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    محصل
    محل سکونت:
    گرگان
    وب سایت:
    [​IMG]
    هفته آینده و در سراسر کشور
    آلبوم «تا نفس هست» با صدای «شهرام شکوهی» منتشر می‌شود
    موسیقی ما – خواننده «مدارا» سومین آلبوم رسمی خود را منتشر می‌کند.

    به گزارش «موسیقی ما»، شهرام شکوهی سومین آلبوم خود را پس از انتشار دو آلبوم «مدارا» و «کولی عشق» به بازار می‌فرستد و با فاصله کوتاهی از انتشار این آلبوم در تهران و آمریکا روی صحنه می‌رود.

    سومین آلبوم شهرام شکوهی «تا نفس هست» نام دارد و این خواننده در آلبومش از حضور هنرمندانی چون امیرحسین کاشانیان، میلاد ترابی و مجید اصلاحی (در بخش تنظیم)، علی بحرینی، مهلا سلیمانی، محمد کاظمی و امین بامشاد (در بخش ترانه) بهره برده است. خود شکوهی نیز در بخش ترانه‌سرایی و ملودی‌سازی آلبومش حضور دارد.

    شکوهی در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» درباره زمان دقیق انتشار آلبوم «تا نفس هست» توضیح داد: «آلبوم قطعاً ظرف ده روز آینده روانه بازار خواهد شد و از آنجایی که سیستم پخش آلبوم‌ها به‌خاطر برخی اتفاقات ناخواسته تغییر پیدا می‌کند، روز دقیقی را نمی‌شود برای روز انتشار آلبوم در نظر گرفت. ولی قطعاً این آلبوم ظرف ده روز آینده روانه بازار خواهد شد.»

    شکوهی پیش از این نیز در گفتگو با «موسیقی ما» درباره فضای کلی آلبومش نیز توضیح داده بود: «فضای کلی آلبوم را بر اساس تنوع سلیقه‌ها تعیین کرده‌ایم. به صورت کلی سعی کرده‌ام فضاسازی‌ها جوری باشد که همه نوع مخاطب بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و به نسبت آلبوم دوم نیز نقش خودم را کمتر کرده‌ام؛ چه در بخش ترانه و حتی در بخش ملودی. مثل آلبوم قبلی نیست که خودم مؤلف عمده اثر باشم. سعی کردم تفکر جدیدی به آلبوم تزریق شود و این تفکر جدید به نظر خودم و کسانی که آلبوم را گوش کرده‌اند، جواب داده و فضا هم تفاوت‌های زیادی با آلبوم‌های قبلی دارد. یعنی شبیه آلبوم‌های قبلی نیست ولی در نهایت خودم‌ام. من همیشه استایل خودم را در آثارم دارم. در آلبوم جدید هم شش قطعه را به همان سبک و سیاق قبلی ساخته‌ام تا به نوعی مُهر و امضای آثار من در آلبوم جاری باشد. ولی فضاهای جدیدی را هم تجربه کرده‌ام که شاید این فضاهای جدید و نگاه و تفکر جدید در آلبوم، بتواند گستردگی مخاطبان آلبوم را بیشتر و بیشتر کند. به هر حال مخاطبان من برخی فضاهای مختص به آثار من را دوست دارند که برای آنها در آلبوم جدید قطعات خوبی ساخته‌ام و به نظرم مورد توجه‌شان هم قرار خواهد گرفت. در عین حال به برخی تجربه‌های جدید هم با همفکری و تعامل رسیده‌ایم که قطعاً می‌تواند جالب توجه باشد.»

    این خواننده همچنین به فاصله کوتاهی از انتشار آلبومش در تهران روی صحنه می‌رود و تور کنسرت‌های این خواننده در آمریکا نیز برگزار خواهد شد.

    بر اساس این گزارش، شهرام شکوهی در تاریخ 19 و 20 شهریور با اجرای آلبوم جدیدش «تا نفس هست» به همت موسسه «اکسیر نوین» در تهران و سالن نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت و بلیت‌فروشی این کنسرت نیز از چند روز پیش در سایت «اکسیر کنسرت» آغاز شده است.

    این خواننده همچنین به زودی تور کنسرت‌های آمریکای خود را در این کشور روی صحنه خواهد برد که اطلاعات دقیق‌تر آن به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.
     
بارگذاری...