1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

تفریحات بهاری (به خصوص ماه آوریل) در تور دبی

شروع موضوع توسط shahlash ‏30/8/16 در انجمن گفته گوی ازاد

  1. shahlash

    shahlash کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏30/8/16
    ارسال ها:
    15
    تشکر شده:
    29
    امتیاز دستاورد:
    13
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]
    سفر با تور دبی بسیار هیجان انگیز است و بیشترین مسافران به دنبال برنامه ای مفرح برای اوقات فراغت خود در این شهر می گردند.
    آیا برای تفریح تور ارزان دبی رزرو می کنید؟ اگر چنین است، پیشنهاد می کنیم به کارهایی که برایتان انتخاب کرده ایم تا در ماه آوریل آن ها را انجام دهید نیز نگاهی بیندازید.
    ۱٫ به جشنواره بهترین فیلم ها و کمدی های ۲۰۱۶ حتما سر بزنید.
    در شهر دبی می توانید بهترین فیلم های غرب و شرق را مشاهده کنید. در این شهر هیجان انگیز، علاقهمندان به تفریحات فرهنگی و هنری و همچنین دوستداران فیلم و کمدی، می توانند به بزرگترین جشنواره فیلم و کمدی در آسیا رفته و از آن بازدید کنند. این نمایشگاه فرهنگی، از کودکان و بزرگسالان برای بازدید دعوت به عمل آورده و به گرمی از آنان استقبال خواهد کرد. در این نمایشگاه می توانید مشهور ترین بازیگران، کارگردانان، هنرمندان، کمیک های متنوع و فیلم ها را از نزدیک مشاهده کنید.
    آدرس: دبی، خیابان شیخ زاید، مرکز تجاری دبی
    تاریخ: ۷ تا ۹ آوریل ۲۰۱۶
    ۲٫ از عصرانه ای دل انگیز در رستوران بیچ کامبرز لذت ببرید.
    یک عصرانه خوش طعم و هیجان انگیز، می تواند بهترین انتخاب برای گذراندن روزی آرام در دبی باشد. آفتاب دل انگیز، نمای زیبای برج العرب همراه با خوش مزه ترین غذا ها، همه و همه، می تواند برای علاقه مندان به آرامش، بهترین و رویایی ترین انتخاب باشد. در این رستوران می توانید انواع سالاد ها و سوپ های متنوع را انتخاب کرده و با غذایتان میل کنید.
    آدرس: ساحل جمیرا هتل جمیرا، دبی
    ۳٫ بازدید از آرایشگاه لا لوگ[​IMG]
    برای بانوان، بهترین تفریح براق کردن و آرایش مو و صورتشان است که مانند ستارگان بدرخشند. اگر می خواهید آرایش بین المللی را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم از این آرایشگاه دیدن کرده و مو و صورت خود را مانند ستارگان معروف جهان، زینت دهید. این کار برای رفتن به میهمانی و یا بازدید از رستوران برج العرب مناسب است.
    آدرس: خیابان منتگومری دبی
    ۴٫ با یک بالن زیبا پرواز کنید.[​IMG]
    نظرتان برای یک تفریح هیجان انگیز با یک تور بالن سواری شگفت انگیز چیست؟ مانند پرندگان خود را در هوا معلق سازید. برای کسانی که هیجان را بهترین تفریح می دانند، پرواز با بالن را بسیار پیشنهاد می کنیم. این تور جالب و زیبا و فرح بخش، شما را به آسمان دبی برده و از آنجا می توانید مناطق تفریحی بی نظیر دبی را در تور ارزان دبی مشاهده کنید.
    ۵٫ حتما از پناهگاه حیوانات “راز الخور” دیدن کنید.
    کودکانتان را به پناهگاه “راز الخور” ببرید و بگذارید انواع ماهی ها، و پرندگان دریایی دیدن کنید. این پناهگاه، خانه ای امن برای ماهیان، پرندگان، فلامینگو ها و دیگر جانوران که از سراسر نقاط جهان به این شهر آمده اند را تماشا کنید. فرصت دیدن فلامینگو های صورتی که در این پناهگاه بازی می کنند را از خود و کودکانتان نگیرید.
    آدرس: راز الخور، دبی
    برای سفر با تور دبی، پیشنهاد می کنیم حتما با آژانس گردشگری ایران آنکارا تماس گرفته و بهترین مسافرت با بهترین و مناسبترین هتل را برای خود و خانواده خود انتخاب کنید.
     
    mahrokhok و roghi01 از این پست تشکر کرده اند.
بارگذاری...