1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

تعبیر خواب برف

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏21/9/18 در انجمن مطالب جالب و خواندنی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    تعبیر خواب برف
    [​IMG]
    تعبیر دیدن بارش برف و باران سنگین در خواب در فصل زمستان و تابستان ، برف بازی و درست کردن آدم برفی در هوای برفی ، ذوب شدن و خوردن برف هر کدام تعبیر های متفاوتی دارد و باید دید شما خواب برف را با چه ویژگی هایی دیدید. در ادامه این پست بارونک ، کاملترین تعبیر خواب دیدن برف را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

    تعبیر خواب دیدن برف
    ابراهیم کرمانی می گوید : دیدن برف در خواب اگر در مناطق سردسیر باشید نشانه خیر و نیکی است اما اگر در مناطق گرمسیر باشید نشانه غم و اندوه و قحطی خواهد بود.

    محمد بن سیرین می گوید : دیدن برف در خواب نشانه غم ، اندوه و عذاب می باشد مگر اینکه اندکی برف دیده شود. اگر در زمستان خواب برف ببینید یا به جایگاهی که در آن همیشه برف است نشانه این است که اهل آن موضع را غم و اندوه برسد.

    لوک اویتنهاو می گوید : بارش برف نشانه سستی زودگذر است و دیدن برف در کوهستان نشانه این است که شما باید قبل از رسیدن به اهدافتان مشکلات زیادی را از سر راه خود بردارید.

    آنلی بیتون می گوید : این معبر بزرگ تعبیر خواب معتقد است دیدن برف در خواب دلیل بر این است که در آینده مصیبت یا بدبختی برای شما اتفاق نخواهد افتاد.

    امام جعفر صادق (ع) دیدن برف در خواب را بر شش وجه می داند :

    • مال بسیار و ارزانی نرخ ها
    • رزق و روزی
    • لشکر بسیار
    • غم و اندوه
    • زندگانی
    • بیماری
    همچنین می فرماید : اگر شخصی خواب ببینید که در تابستان برف جمع می کرد نشانه این است که مال و اموال بسیار و حلال جمع کند. و اگر آن شخص ببینید که در زمستان برف جمع می کرد دلیل بر این است که به عیش خوش گذراند و منفعت بسیار یابد.

    حضرت یوسف دیدن برف در خواب را نشانه عذاب و فتنه می داند.

    تعبیر خواب روز برفی
    منوچهر مطیعی تهرانی دیدن برف در خواب را نشانه غم و اندوه می داند و معتقد است اگر شخصی در خواب بارش برف را ببیند نشانه این است که باید در انتظار اخبار خوش باشد.

    آنلی بیتون می گوید : اگر خواب ببینید که میان طوفان و برف راه می روید نشانه این است که در اثر شکست و نرسیدن به آرزویی که سال ها به دنبال آن بودید ناامید و غمگین خواهید شد.

    کارل کوستاو یونگ می گوید : اگر خواب ببینید که در یک روز برفی مشغول تماشای بارش برف هستید خواب شما نشانه شروعی تمییز و چشم اندازی جدید و تازه است و همچنین بیانگر صلح و آرامش معنوی می باشد.

    تعبیر خواب برف در تابستان
    منوچهر مطیعی دیدن برف در تابستان و جمع کردن برف در این فصل را نشانه یک غنیمت می داند و این خواب به بیننده خواب این پیام را می گوید که از جایی که انتظارش را ندارد سودی به او خواهد رسید.

    تعبیر خواب برف در زمستان
    منوچهر مطیعی می گوید : اگر در فصل زمستان خواب ببینید که برف پارو می کنید و آن را دور می ریزید یعنی اینکه کسالت و غم و اندوه را از خود می زدایید. همچنین بیرون کردن برف از خانه نشانه دور کردن غم خانوادگی است.

    تعبیر خواب آدم برفی
    لیلا برایت دیدن آدم برفی در خواب نشانه این است که شما مدتی روابطی سرد و بی تفاوت با دیگران خواهید داشت.

    لوک اویتنهاو هم دیدن آدم برفی در خواب را نشانه عشق ریاکارنه و احساسات تعبیر می کند.

    تعبیر خواب برف خوردن
    آنلی بیتون برف خوردن در خواب را نشانه نرسیدن به ایده آل های ببینده خواب تعبیر می کند.

    تعبیر خواب آب شدن برف
    آنلی بیتون می گوید اگر شخصی خواب ببینید که برف ها آب می شوند خواب او نشانه این است که دلهره اش تبدیل به شادمانی می گردد.

    تعبیر خواب برف بازی
    آنلی بیتون می گوید :

    اگر خواب ببینید که با دیگران برف بازی می کنید نشانه این است که پیرامون موضوع شرم آوری ، داوری خواهید کرد و اگر قضاوت شما بر پایه درستی نباشد مطمئناً شکست خواهید خورد.

    اگر دختری خواب ببینید که سوار بر سورتمه ، بر روی برف ها سورتمه سواری می کند نشانه این است که آن دختر برای پذیرفتن خواستگار خود با مخالفت های زیادی روبرو خواهد شد.

    کارل یونگ می گوید :

    اگر خواب ببینید که مشغول برف بازی هستید دلیل بر این است که شما نیاز دارید مدت زمانی را برای شادی و آرامش بگذارید. تعبیر دیگرش این است که شما نیاز دارید از فرصت هایی که برای شما ایجاد می شود استفاده کنید وگرنه این فرصت ها را از دست خواهید داد.

    [​IMG]
    تعبیر خواب دیدن انگور یاقوتی در خواب
    اگر شاخه های انگور یاقوتی که در خواب دیدید به صورت پربار و سنگین باشند ...
    در کتاب سرزمین رویاها در مورد تعبیر خواب برف نوشته شده است :
    دیدن هوای برفی در خواب نشانه دوران بسیار خوش در آینده می باشد.

    دیدن زمین پوشیده از برف نشانه خوشبختی می باشد.

    دیدن برف کثیف نشانه ناکامی و کسالت است.
     
بارگذاری...