1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

تصاویر مراسم معرفی گلکسی نوت 7 (اختصاصی پاپ موزیک)

شروع موضوع توسط amir hossein ‏2/8/16 در انجمن سامسونگ / Samsung

  1. admin

    admin Administrator عضو کادر مدیریت مدیرکل

    تاریخ عضویت:
    ‏11/4/13
    ارسال ها:
    584
    تشکر شده:
    1,108
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    پــاپــ مــوزیـــکــ
    وب سایت:
    5.7 اینج
    بهتره فعلا نخرید چون منفجر میشن ...
     
    |Ryhwnh| از این پست تشکر کرده است.
  2. keyvan5280

    keyvan5280 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏20/5/21
    ارسال ها:
    13
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    شغل:
    بیکار
    محل سکونت:
    تهران
    وب سایت:
    بررسی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy Z flip
    در فوریه سال 2020 سامسونگ محصول جدید خود را روانه بازار کرد و با امکانات جدیدی که مانندش را ندیده بودیم تنوع محصولات خود را بالاتر برد. گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Z flip که یکی ویژگی های منحصر به فردش که آن را بسیار جذاب و باشکوه کرده است، تاشو بودن آن است دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Foldable Dynamic AMOLED است و قابلیت تا شدن آن باعث شده است تا دیگر این صفحه نمایش بزرگ آزار دهنده نباشد و در زمان بسته بشدن به راحتی در یک دست جا شود. در کنار این نمیشگر بزرگ، یک صفحه نمایش 1.1 اینچی کوچک هم روی بدنه قرار گرفته است که هنگامی که گوشی بسته است، کاربران را از اعلان ها با خبر می کند. تراشه‌ی این محصول هم از نوع اسنپ‌دراگون 855+ است که یکی از قدرتمندترین تراشه ها است و هر بازی یا برنامه سنگینی را بدون تاخیر اجرا میکند. در کنار این تراشه هم یک رم 8 گیگابایتی برای سرعت دادن به پردازش اطلاعات و یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی برای فراهم نمودن فضای کافی برای ذخیره سازی ارائه شده است. اما سامسونگ ترجیح داده است تا برای این محصول فقط از دو حسگر دوربین در قاب پشتی استفاده کند. دو حسگری که از نوع عریض و فوق عریض می باشند و هر دو هم 12 مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی نیز با رزولوشن 10 مگاپیکسل جای کوچکی از صفحه نمایش را اشغال کرده و اختلالی در نمایش فیلم ها و تصاویرتان ایجاد نخواهد کرد. درسامسونگ Galaxy Z flip تاشو، خبری از جک 3.5 میلی متری نیست و کاربران باید با استفاده از درگاه USB Type-C هدفون های خود را به آن متصل کنند. همچنین این اسمارت فون فوق العاده دارای یک باتری کوچک 3300 میلی آمپر ساعتی است که به لطف تراشه و صفحه نمایش کم مصرفش تا ساعت ها شما را بی نیاز از شارژر سریع 15 واتی اش می کند. البته گوشی سامسونگ Z flip امکان شارژ بی سیم سریع را نیز دارد. در هر حال اکنون با یک گوشی تمام صفحه با صفحه‌نمایش قابل انعطافی که به راحتی در جیبتان جا می‌شود، دوربینی که تکیه‌گاهش خودش است و یک باتری دوگانه ای که تمام طول روز را دوام می آورد، رو به رو هستیم. به نظر می رسد Z flip گوشی‌ایست برای تغییر آینده.

    طراحی خیره کننده، زیبایی در دستان شماست
    Samsung Galaxy Z flip از آن دست گوشی هایی است که با طراحی خود تکنولوژی را به چالش کشیده است. این گوشی فوق العاده زیبای تاشو، این امکان را به شما می دهد تا در صورت نیاز آن را از وسط تا کرده و به راحتی درون جیبتان بگذارید. بنابراین دیگر صفحه نمایش 6.7 اینچی این اسمارت فون که آن را در دسته فبلت ها قرار می دهد، آزار دهنده نخواهد بود، اگرچه ابعاد 167.3*73.6*7.2 میلی متری و وزن 183 گرمی z flip درحالت تا نشده هم باعث شده اند تا بتوانید به راحتی با یک دست با آن کار کنید. ابعاد این محصول در حالت تاشده 87.4*73.6*17.3 میلی‌متر است و یک صفحه نمایش 1.1 اینچی روی بدنه این محصول قرار دارد که در صورت بسته بودن z فلیپ اعلان ها را به شما اطلاع می دهد. لولای های مخفی طوری متصل شده‌اند که خیلی نرم خم می‌شوند . این در حالی است که تکنولوژی Sweepr، مانع گرفتن گرد و غبار به هنگام خم شدن می‌شود. در واقع یک لایه پارچه ای که روی لولای افقی گلکسی زد فلیپ کشیده شده است، باعث می شود تا گرد و غبار به درون آن نفوذ نکند. علاوه بر این ها سامسونگ در طراحی این گوشی موبایل رنگ های زیبا و آیینه ای را به کار برده و هنگامی که آن را در دست میگیرید باعث درخشش شما میشوند. در رابطه با جنس بدنه این گوشی هم باید بگوییم که پنل عقب از شیشه گوریلا 6 بهره برده که در کمتر گوشی‌ یافت می‌شود و پنل جلو نیز شیشه‌ای بوده و فریم آن هم از جنس آلومینیوم است. در پنل پشتی گوشی شاهد دوربین دوگانه ای هستیم که در کنار فلش LED و نمایشگر کوچیک ثانویه جای گرفته است. وجود حسگر اثر انگشت در کنار گوشی هم به راحتی کار کردن با این گوشی افزوده است. در پایین گوشی علاوه بر اسپیکر شاهد درگاه USB Type-C هستیم که برای استفاده هدفون و شارژر سریع آن قرار داده شده است. گوشی سامسونگ گلکسی Z flip در رنگ های مشکی و بفش و طلایی به مشتریان و علاقمندان عرضه شده است تا از هرجهت تنوع مخصولات سامسونگ را بالاتر ببرد.

    صفحه نمایشی 6.7 اینچی با چشم اندازی جدید
    صفحه نمایش Infinity Flex گوشی Galaxy Z Flip، یک صفحه نمایش Foldable Dynamic AMOLED است که کیفیت رنگ باورنکردنی را ارائه می دهد و نور آبی مضر را کاهش می دهد ، بنابراین این صفحه نمایش هیچ ضرری برای چشم ندارد و در زیر نور خورشید هم زاویه دید فوق العاده ای دارد. نمایشگر 6 اینچی گوشی Samsung Z flip که حدود 82.5 درصد از پنل جلویی گوشی را پوشانده است، دارای 1080x2636 پیکسل رزولوشن و تراکم پیکسلی آن 425 پیکسل در اینچ می باشد. در پنل پشتی گوشی موبایل Z Flip هم از یک نمایشگر 1.1 اینچی با رزولوشن 112 × 300 پیکسل قرار دارد که سامسونگ با هوشمندی برای آن محافظ کورنینگ گوریلا گلس 6 هم قرار داده است. نمایشگر زدفلیپ از قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند و باعث کاهش مصرف باتری می شود.
    منبع: https://technoroz.novinblog.net/
     
    خرید فالوور اینستاگرام از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...