1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

ترامپ به سخنان روحانی در راهپیمایی 22 بهمن واکنش نشان داد

شروع موضوع توسط zahra009 ‏6/3/17 در انجمن اخبار عمومی

  1. zahra009

    zahra009 کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت:
    ‏6/3/17
    ارسال ها:
    28
    تشکر شده:
    24
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    زن
    اخرین اخبار : ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به اظهارات روز جمعه رئیس‌جمهوری کشورمان که هشدار داده بود هر کس ایران را تهدید کند ملت پاسخ قاطع می‌دهد، گفت: او بهتر است مواظب باشد.

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «فاکس‌نیوز»، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، عصر جمعه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در هواپیمای اختصاصی خود به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

    یکی از خبرنگاران از دونالد ترامپ پرسید،پاسخ شما به «حسن رحانی» رئیس‌جمهوری ایران که امروز گفته است هر کسی ایران را تهدید کند پشیمیان خواهد شد، چیست؟ رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ گفت: او بهتر است مواظب باشد.

    روحانی دیروز در جمع مردم تهران گفت: «در دنیا و آمریکا بعضی از تازه‌کاران قدرت در دست گرفته‌اند و همه آنان بدانند در برابر ملت ایران تنها باید با زبان احترام و تکریم سخن بگویند و ملت به تهدید پاسخ قاطع می‌دهد. بدانند کسانی که دولت و نیروهای مسلح ما را تهدید کنند، ملت ما یکپارچه و آگاه خواهد بود و در برابر بدخواهان تا‌ آخر ایستادگی خواهند کرد.»
     
    °®Delaram° از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...