1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

تبلغات در گوگل بهتر از ادورز

شروع موضوع توسط maryambod ‏3/3/18 در انجمن ترفند های موبایل

  1. maryambod

    maryambod کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏29/3/17
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    تبلیغات در گوگل یک فرصت استثنایی برای شماست تا به راحتی و با یک هزینه مناسب، تبلیغ خود را در صفحۀ اول جستجوهای مرتبط قرار دهید و مشتریان واقعی را جذب کنید. اگر برای کسب و کار آنلاین خود تبلیغات مختلفی را تجربه کرده‌اید و به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، توصیه می‌کنیم تبلیغات گوگل را امتحان کنید.تجارت هایی که در آنها کالا یا خدمات بصورت اینترنتی عرضه می شود و یا سایتی جهت ارائه محصول خود دارند، جهت انجام تبلیغات ارزان، هدفمند و حرفه ای تر می توانند از این ابزار استفاده کنند و با ایجاد و پیگیری کمپین های تبلیغات قدرتمند سعی در گسترش تجارت خود داشته و بخشی از بازار گسترده اینترنت را از آن خود کنند.

    تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز ابزاری است که شرکت گوگل در اختیار دارندگان سایت ها قرارداده تا با پرداخت هزینه ای نسبتا کم تبلیغات سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهند و در نتیجه با تبلیغات گوگل بیشتر دیده شوند، بازدیدشان افزایش پیدا کند و فروششان جهش یابد تبلیغات گوگل یک روش نوین در تبلیغات است و نسبت به روشهای دیگر بسیار کارآمدتر و ارزانتر می باشد.

    تبلیغات در گوگل
    در تبلیغات گوگل شما تنها زمانی که کسی واقعا به محصول شما علاقمند باشد و روی تبلیغ آن کلیک کند، هزینه می‌پردازید. پس نگران هزینه هایی که برای تبلیغات می‌کنید نباشید.

    اینکه چقدر می‌خواهید برای تبلیغ در گوگل هزینه کنید بستگی به خودتان دارد، می‌توانید از پلن‌های ادوردز با قیمت پایین شروع کنید و پس از مشاهده موفقیت، بودجه تبلیغات خود را افزایش دهید.

    در روش تبلیغات در گوگل نیاز به پرداخت هزینه های گزاف نیست و شما می توانید با انتخاب بسته های کم هزینه کار خود را شروع کنید و نتیجه را در کوتاه مدت مشاهده کنید تاپ ادورت تیمی قدرتمند در زمینه ی تبلیغات گوگل میتوانید به شرکت فرنیان هم مراجعه کنید.
     
    Ava JahanShahi از این پست تشکر کرده است.
  2. aphelion

    aphelion کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏12/12/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    تبلیغ در گوگل یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای گسترش دسترسی خود بین میلیون ها شریک تجاری خود داشته باشید. شانار گروپ یکی از بهترینها برای تبلیغ در گوگل می باشد.
     
  3. mahsast23

    mahsast23 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏20/5/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز محصولی است که می توانید از آن برای ارتقاء شغل خود، کمک به فروش محصولات یا خدمات، افزایش آگاهی و افزایش ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید.
     
بارگذاری...