1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

تازه‌ترین تصاویر آقای پاچینو سر صحنه فیلم جدیدش: "جایی که مرد سفیدپوست فرار می‌کند"

شروع موضوع توسط Engineer ‏3/6/16 در انجمن فیلم و سینما

  1. Engineer

    Engineer کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏6/5/16
    ارسال ها:
    216
    تشکر شده:
    784
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    تازه‌ترین تصاویر آقای پاچینو سر صحنه فیلم جدیدش: "جایی که مرد سفیدپوست فرار می‌کند" + عوامل و خلاصه داستان فیلم

    فیلم جایی که مرد سفیدپوست فرار می‌کند (Where the White Man Runs Away) در مرحله پس از تولید قرار دارد. اخیراً وبسایت gettyimages تصاویری از آل پاچینو سر صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده است.

    کارگردانی این فیلم را برایان باکلی 52 ساله بر عهده دارد که این، دومین فیلم بلند سینمایی او به شمار می‌رود. باکلی که از اواسط دهه 90 تا 2008 به عنوان سازنده تبلیغات تلویزیونی شهرتی به هم زده و حتی یک بار جایزه بهترین کارگردانی پیام‌های بازرگانی را از انجمن کارگردانان آمریکا به دست آورده بود، در یک دهه اخیر چند فیلم کوتاه ساخت که یکی از آنها با نام اسد (2012) با استفبال قابل توجهی روبه‌رو شد. باکلی نه تنها به خاطر این فیلم کوتاه جوایزی از جشنواره‌های فیلم آستین، فلوریدا، لس‌آنجلس، نیو اورلئانز و تریبکا دریافت کرد، بلکه نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه هم شد. او سال گذشته سرانجام اولین فیلم بلندش را با نام برنز جلوی دوربین برد؛ فیلمی که هر چند با استقبال چندانی از سوی تماشاگران و منتقدان روبه‌رو نشد، اما به بخش اصلی جشنواره ساندنس راه یافت. حالا باکلی در دومین فیلمش فرصت استفاده از چهره‌هایی مشهورتر را پیدا کرده است. اوان پیترز (که به خصوص به خاطر بازی در نقش کوییک سیلور در فیلم‌های اخیر مجموعه مردان ایکس شناخته می‌شود) و ملانی گریفیث (ستاره سرشناس دهه‌های 1980 و 1990 سینمای آمریکا) در کنار آل پاچینو در این فیلم بازی کرده‌اند. همچنین بارخاد عبدی که با بازی در نقش یک دزد دریایی اهل سومالی در فیلم کاپیتان فیلیپس (پل گرین‌گراس) به شهرت رسید و نامزد اسکار هم شد، با این فیلم یک بار دیگر در اثری در مورد سومالی ایفای نقش کرده است.
    جایی که مرد سفیدپوست فرار می‌کند داستان روزنامه‌نگار جوانی به نام جی بهادر (با بازی اوان پیترز)‌ را روایت می‌کند که طی نقشه‌ای نسنجیده و بدون فکر تصمیم می‌گیرد که خودش را بین دزدان دریایی سومالی جا بزند.
    تعدادی از تصاویری که سایت gettyimages از حضور آل پاچینو و اوان پیترز سر صحنه فیلم منتشر کرده را در ادامه تماشا کنید.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    سرویس سینمای جهان کافه‌سینما
     
بارگذاری...