1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

تاثیرات دیدن فیلم عمل جراحی شکم

شروع موضوع توسط filiph ‏20/2/17 در انجمن مطالب جالب و خواندنی

  1. filiph

    filiph کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏18/2/15
    ارسال ها:
    9
    تشکر شده:
    7
    امتیاز دستاورد:
    3
    محل سکونت:
    تهران
    شکم بزرگ و افتاده مشکلات زیادی را می تواند برای شما ایجاد کند که مهمترین آن می تواند ایجاد کمردرد در فرد باشد.در برخی از موارد شکم به حدی بزرگ و برجسته است که در فعالیت های فرد نیز اختلال به وجود می آورد. [​IMG]
    در بسیاری از موارد درازو نشست شکم فرد را سفت نمی کند و دارا ی پوست شکم و پهلوی شل می باشد و با رژیم غذایی و ورزش به نتیجه مطلوبی نرسیده است .
    جراحی زیبایی شکم و یا تامی تاک (ابدومینوپلاستی)روشی مناسب می باشد که فرد بیمار می تواند از شر چربی های اضافه شکم و پوست شل رهایی یابد .به همین جهت توصیه می شود برلای داشتن اندامی زیبا و شکمی صاف بع از امتحان کردن مواردی که ذکر شدجراحی شکم انجام دهید .


    آمادگی های لازم جهت جراحی زیبایی شکم


    در گام نخست انتخاب جراح مناسب یکی از اصلی ترین گام ها در جراحی زیبایی شکم می باشد .
    در ابدومینوپلاستی جراح زیبایی زیر شکم را برش خواهد داد و از طریق برش چربی های اضافه شکم را خارج می کند .با دیدن فیلم عمل جراحی شکم می توانید این موضوع را بهتر درک کنید .
    روش دیگر که مینی ابدومینوپلاستی که این عمل کمتر از دو ساعت به طول می انجامد .این افراد اصولا چربی ذخیره شده کمتری دارند و جراح زیبایی برای جراحی زیبایی شکم نیازی به برداشتن یا جابجایی بافت اطراف ناف ندارند . فیلم عمل جراحی شکم به وضوح این مراحل را نشان خواهد داد . در تامی تاک شایع ترین عارضه درد و کبودی می باشد اما خطرات آن نادر می باشد .


    ریسک جراحی زیبایی شکم


    در سال تعداد زیادی از افراد تحت جراحی زیبایی شکم قرار می گیرند و اگر این عمل توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی صورت گیرد نتیجه مثبت و قابل رضایت خواهد بود .
    فیلم عمل جراحی شکم می تواند شما را در امر تصمیم گیری کمک کند . پس توصیه می شود قبل از اقدام به جراحی شکم چند نمونه از فیلم های جراحی زیبایی را مشاهده کنید .
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏11/3/17
    °®Delaram° و p30webhost از این پست تشکر کرده اند.
بارگذاری...