1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی کیوان ساکت اف

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏14/11/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    بیوگرافی کیوان ساکت اف
    [​IMG]
    عکس کیوان ساکت اف
    کیوان ساکت اف متولد در بیست و پنجم شهریور 1367 در شهر کرج است و فارغ التحصیل رشته تئاتر می باشد. او فرزند سوم خانواده است و مادرش مهرانگیر اقبالی ناظم مدرسه است و پدرش محمود ساکت اف تدرس می کند. کیوان ساکت اف دو برادر بزرگتر از خود بنام های امیرحسین و مسعود دارد که یکی از آن ها دکترای فلسفه است و دیگری فوق لیسانس تهیه کنندگی دارد.

    شاید بخاطر فامیلی ساکت اف فکر بکنید اصالت آن ها روسی می باشد نه این طور نیست آن ها اصالت کاملا ایرانی دارند و هم اکنون در کرج زندگی می کنند. کیوان ساکت اف بسیار شوخ طبع است و مزه پرانی های او واقعا دلنشین است اما در کل پسر آرومی است و از سگ فوق العاده می ترسد و عاشق پیتزاست و از انتظار بیشتر از هر چیزی متنفر است. وقتی از او درباره نحوه بازیگر شدنش پرسیدیم خیلی سریع با خنده و شوخی جواب داد با پارتی !

    به مد اعتقادی ندارد و می گوید هر لباس که خوشش بیاید و زیبا باشد می پوشد. بهترین خواننده از نظر او استاد شجریان و بهتری مجری محمد صالح علاء می باشد. بهترین دوست او کسی است که کیوان هر چیزی از او بخواهد بگوید چشم اما او از کیوان چیزی نخواهد.

    ازدواج و همسر کیوان ساکت اف
    کیوان ساکت اف تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و همسر او در این پست درج خواهد شد.

    [​IMG]

    کیوان ساکت اف و حسین نمازی در حوالی پاییز
    نحوه بازیگر شدن کیوان ساکت اف
    کیوان ساکت اف دوره های بازیگری را در آموزشگاه سینمایی هنر هفت برادرش در شهر کرج گذرانده است و با حمایت برادرش به عنوان مجری به تلویزیون معرفی شد. او مدتی کار مجری گری کرد اما هم اکنون کار بازیگری می کند.

    کیوان ساکت اف همیشه به شوخی می گوید : من با پارتی وارد این حرفه شدم اما بعدش شروع به توضیح دادن می کند او می گوید : من برادرم تهیه کننده برنامه های نوجوان است و صدا و سیما استخدام شده است. او سال ها در حرفه تئاتر و برنامه های مربوط به تئاتر مشغول به فعالیت بود.

    من هم در یک آموزشگاه برای نوجوان ها برنامه ای به اسم سلام بهار با محسن افشانی اجرا می کردم که اون موقع برادر من هم شبکه چهار فعالیت داشت ولی بعدش من اومدم شبکه جام جم و برنامه بوم سفید را اجرا کردم و برادر من هم به طور اتفاقی اومد گروه کودک و نوجوان شبکه جام جم و اولین همکاری ما بعد از چند سال اجرای من بود و خیلی اتفاقی شروع کرد.

    [​IMG]
    حسین مهری
    نکته جالب دیگری که در بیوگرافی حسین مهری شاید براتون جالب باشد این است که ...
    [​IMG]

    تصاویر جدید کیوان ساکت اف
    الگوی بازیگری کیوان ساکت اف
    اینکه کیوان ساکت اف شخص خاصی را به عنوان الگوی بازیگری خود انتخاب کرده باشد اصلا این موضوع را قبول ندارد و می گوید : به نظر من اصلا الگوری بازگیری چیز درستی نیست چون اصلا قرار نیست تو نقش هایی را که اون اجرا کرده اجرا کنی؟ !

    این تجربه است که به مرور زمان آدم را پخته تر و بارور می کند. اما اگر بخواهید بدانید به کدوم بازیگر علاقه دارم من از بین بازیگران به آل پاچینو علاقه خاصی دارم.
     
بارگذاری...