1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی پریناز ایزدیار

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏18/5/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    بیوگرافی پریناز ایزدیار
    [​IMG]
    پریناز ایزدیار در ۸ شهریور ۱۳۶۴ در شهر بایل در یک خانواده پنج نفره متولد و اکنون ۳۲ ساله است پدرش وکیل است و اصالتاً اهل ساری و و مادرش بابلی است و یک خواهر و یک برادر دارد که خواهرش ۱۰ سال و برادرش ۹ سال از او بزرگتر است و هر دو پزشک هستند.

    پدر پریناز ایزدیار دوست داشت او وکالت بخواند و مادرش هم می خواست پزشک شود و با تحصیل در رشته بازیگری کاملا مخالف بودند. برای همین او مجبور شد رشته تجربی را انتخاب کند ولی نهایتاً در دروان پیش دانشگاهی با اصرارهای او خانواده اش برایش شرط گذاشتند که ایتدا در یک رشته ای به غیر از بازیگری تحصیلاتش را ادامه دهد و سپس به دنبال بازیگری برود برای همین در رشته گرافیک تحصیلاتش را ادامه داد و فارغ التحصیل همین رشته است.

    [​IMG]

    دلایل ازدواج نکردن پریناز ایزدیار
    راستش به ازدواج فکر می کنم و عاشق بچه هستم و دوست دارم احساس مادری را تجربه کنم اما این طور مسائل قابل برنامه ریزی نیست و باید وقت و موقعیتش پیش بیاید. این را هم بگویم که من به زندگی بدون بازیگری اصلا نمی توانم فکر کنم . برای ازدواج باید زن و مرد هر دو به جایی رسیده باشند که مسئولیت یک زندگی دو نفره را به دوش بکشند.

    نا گفته نماند خبری که مدتی پیش در مورد اینکه حسین مهری همسر پریناز ایزدیار است منتشر شده بود واقعیت ندارد و حسین مهری متاهل می باشد.
    [​IMG]

    پریناز ایزدیار در کنار مادر و خواهر زادش

    شروع فعالیت بازیگری
    همیشه علاقه به بازیگری در وجودم موج می زد و دوستانم از این علاقه با خبر بودند تا اینکه یکی از همین دوستان به من اطلاع دادند که حسین هدایت مشغول گرفتن تست از افرادی است که چهره نیستند منم برای تست رفتم و پس از تستی که احمد نجفی گرفتند برای آن نقش انتخاب شدم و سه روز بعد برای فیلم برداری به آبادان رفتم.

    اولین حضور پریناز ایزدیار در تلویزیون با سریال ۵ کیلومتر تا بهشت در سال ۹۰ بود و یک سال بعد هم با سریال زمانه به اوج محبوبیت و شهرت رسید و در سال ۹۵ برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن شد.

    [​IMG]

    دوران کودکی پریناز ایزدیار
    در دورام کودکی به شدت شیطان بودم و همیشه خرابکاری می کردم و روی در و دیوار نقاشی می کشیدم. اکثرا اوقات تو کوچه به همراه برادرم فوتبال بازی می کردم و به خانه آوردن من بسیار مشکل بود .

    در آن زمان مادرم ظهر ها اجازه نمیداد بیرون بروم و با بچه ها بازی کنم و من را مجبور می کرد که بخوابم اما هر چقدر سعی می کرد خوابم نمی برد و من از زیر در با دوستانم صحبت می کردم تا بالاخره یکی از اعضای خانواده به من مجوز بیرون رفتن را بدهد!
    عاشق خوابیدن هستم
    نمیدانید که چقدر خوابیدن را دوست دارم و به نظرم خوابیدن یکی از بزرگترین نعمت های خداست اما متاسفانه وقتی شب ها به تختخواب می روم زمان زیادی طول می کشد تا خوابم ببرد اما اگر در طول روز فعالیت زیاد داشته باشم خسته می شوم و شب ها بهتر می خوابم.

    [​IMG]

    رژیم غذایی پریناز ایزدیار
    به شدت فرد بد غذایی هستم و هر غذایی را دوست ندارم مخصوصاً غذایی دریایی که اصلا نمی خورم و برای جبران کمبود ها محبورم قرص های مکمل مصرف کنم. اخیراً برای حفظ سلامتی ام تصمیم گرفتم برای وعده شام برنج نخورم. البته برای مدتی هم هست که گیاهخوار شدم راستش دلیل اصلی ام برای این کار اینست که دلم برای حیوانات می سوزد.

    با اینکه عاشق تنفلات هستم اما از وقتی که به دکتر پوست رفتم و فهمیدم چقدر برای پوستم مضر است به کلی خوردن تنفلات را کنار گذاشتم.
     
بارگذاری...