1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی و عکس های الهه حصاری

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏17/12/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]
    الهه حصاری بازیگر سرشناس کشورمان در ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران متولد شد. او فوق دیپلم تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی دارد. شروع بازیگری او از سال ۱۳۸۶ بوده است. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می باشد.

    ازدواج و همسر
    تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج و همسر الهه حصاری منتشر نشده است و به نظر، او مجرد می باشد.

    [​IMG]

    فعالیت های هنری الهه حصاری در سینما
    فیلم نطفه شوم به کارگردانی کریم آتشی، اولین فیلم الهه حصاری در سال ۱۳۸۶ بوده که در آن ایفای نقش کرده است.

    اولین کار حرفه ای خود را در تلویزیون با مجموعه هشت ونیم دقیقه شروع کرد. سریال هشت ونیم دقیقه در ایام پاییز سال ۱۳۹۵ از شبکه دو پخش شد که الهه حصاری با نقش یلدا به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی، ایفای نقش کرده است.

    او در فیلم سینمایی تاکسی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحید زاده در کنار بازیگرانی چون آزیتا حاجیان، محمد رضا هدایتی و ارسلان قاسمی در سال ۱۳۸۷ نیز خوش درخشید.همچنین او با ابراهیم وحید زاده در سریال عروسک در سال ۱۳۸۸ نیز همکاری داشته است و در این سریال ایفای نقش کرده است.

    او در سال ۱۳۸۹ در دو فیلم سینمایی زن ها شگفت انگیزند و زنان ونوسی تجربه بازیگری داشته و توانسته است خود را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

    در سال ۱۳۹۰، سابقه بازی در سه فیلم سینمایی آزاد راه، بی تابی بیتا و انتهای خیابان هشتم را در کارنامه بازیگری خود را دارد.

    در سال ۱۳۹۱ در قاعده تصادف به کارگردانی بهنام بهزادی و در سال ۱۳۹۲ در نقش نگار به کارگردانی علی عطشانی ایفای نقش کرده است.

    الهه حصاری در فیلم هایی سینمایی نظیر داره صبح میشه، ترانه، هایلایت، ماه گرفتگی،سوفی و دیوانه و کروکودیل نیز سابقه بازیگری دارد.

    فعالیت های هنری الهه حصاری در تلویزیون
    الهه حصاری در سال ۱۳۹۲ در مجموعه های تلویزیونی شوخی کردم و در حاشیه مهران مدیری سابقه بازیگری داشته و توانسته است در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی، خود را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

    [​IMG]

    فعالیت های الهه حصاری در پخش خانگی
    الهه حصاری در سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پور کیان که نقش برکه را بازی می کند در کنار بازیگرانی نظیر نیکی کریمی، آتیلا پسیانی،میلاد کی مرام، امیر جعفری، بهاره افشاری و امیر حسین آرمان ایفای نقش کرده است.

    افتخارات الهه حصاری
    الهه حصاری توانست در جشنواره اوراسیا قزاقستان، جایزه بهترین نقش اول زن را در فیلم نگران نباش سارا به کارگردانی علیرضا امینی را کسب کند.

    [​IMG]

    علاقه الهه حصاری به ورزش
    الهه حصاری مربی ورزش است. او می گوید: ورزش جزو زندگی من است. بیشتر از همه به یوگا علاقه دارم به خاطر این که یوگا وسیله خاصی نمیخواهد و می توانی به راحتی و تنهایی انجامش بدهی.

    الهه حصاری در رابطه با ورزش می گوید: اگر یک روز شب بشود و من ورزش نکرده باشم حس بدی دارم و انگار عذاب وجدان می گیرم. او می گوید: ورزش روی سلامتی، زیبایی و شفافیت پوست هم تاثیر دارد. هم چنین مهم ترین تاثیری که دارد روی تناسب اندام است.

    [​IMG]

    شبنم قلی خانی و الهه حصاری

    علاقه الهه حصاری به عطر
    الهه حصاری در مصاحبه اش گفته است که عاشق عطر است. برند مورد علاقه اش هم لانکوم و جی وان چی و دیور است. الهه حصاری می گوید آنقدر به عطر علاقه دارم که شاید بشود گفت عطر باز هستم.
     
بارگذاری...