1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی مونا کرمی

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏1/11/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    بیوگرافی مونا کرمی
    [​IMG]
    عکس مونا کرمی
    مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در سریال حوالی پاییز متولد هجدهم آذرماه 1369 در شهر مینودشت استان گلستان است. خانواده او چهار نفره است و یک برادر دیگر به اسم مجید دارد. مونا کرمی در سن 9 سالگی فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرد و با حضور در آکادمی هنری به صورت تخصصی وارد تئاتر شد. اولین فعالیت تلویزیونی مونا کرمی بازی در سریال بیمار استاندارد در نقش دختری بنام سحر بود که موجب شد تا حدودی شناخته شود.

    به گفته مونا کرمی بعد از بازی در سریال بیمار استاندارد یه وقفه دو ساله برای من اتفاق افتاد که شاید برای اونایی که تجربه اول تصویر رو دارند یه ذره وقفه هه زیاد باشه دفترهای مختلفی می رفتم اما به هر دلیلی حالا دلیلش بعضی هاش این بود که من خودم فیلمنامه رو دوست نداشتم و دلایل مختلف دیگه داشت و اون تایم برام یه ذره ناراحت کننده بود.

    اما تو اون دو سال واقعا تئاتر کار کردم و الان هم میگم چقدر خوب که تئاتر کار کردم و بعد دو سال اومدم سریال حوالی پاییز کار کردم که به نظرم خیلی مخاطب داشته باشد چون خیلی ملودرام عاشقانه ای دارد.

    [​IMG]

    مونا کرمی در کنار مادرش
    [​IMG]

    مونا کرمی در کنار پدر و برادرش مجید
    ازدواج و همسر مونا کرمی
    تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد زندگی شخصی و خانواده مونا کرمی منتشر نشده است اما به نظر مونا کرمی مجرد می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده است.

    ماجرای تفاوت پوشش واقعی با تصویر
    مونا کرمی درباره اینکه تصویری که در تلویزیون از او می بینم با تصویر واقعی او تفاوت زیادی دارد گفت : خب ببینید هر کشوری با توجه به قوانین اش یه سری محدویت هایی دارد و کشور ما هم همین طور است ما داریم تو کشوری زندگی می کنیم که جمهوری اسلامیه یعنی تلویزیون ما نمیتونیم با این تصویر خودمون رو نشون بدیم قطعا یه پوشش اسلامی داریم طبق شئونات اسلامی اون کشور.

    خب فکر می کنم این خودش یه ذره تأثیرش خیلی زیاده. مثلا من واقعا سر بعضی کارامون خیلی پیش می اومد که بازیگرا و همکارا بعد اینکه لباسمو عوض می کردم و گریمو پاک می کردم منو نمی شناختند. خودمم موافقم چهره ام خیلی فرق میکنه و متفاوت می شود.

    [​IMG]

    تصاویر اینستاگرام مونا کرمی
    بازی در سریال حوالی پاییز
    مونا کرمی بعد از دو سال وقفه و دوری از تلویزیون ، این بار با در یک نقش خوب و قوی در سریال پرمخاطب حوالی پاییز ایفای نقش نکرده است و باید دید بازی در این سریال می تواند در ادامه فعالیت هنری او را به جایگاه واقعی اش برساند و پله ترقی برای او باشد؟

    مونا کرمی در این سریال نقش دختری بنام شیوا را بازی می کند که مهران (حسین مهری) و رضا اکپرپور برادران او هستند و پدر آن ها سال ها قبل فوت کرده است. در این سریال شخصی عکس های خصوصی او را دزدیده و با تهدید سعی می کند از او سوء استفاده کند و از طرف دیگر دوست دارد برادرش با دوستش ازدواج کند نه دختر عربستانی (آن ماری سلامه) که در خانه آن ها مهمان است و دوست زن داداش او (لیلا اوتادی) است.
     
    خرید فالوور اینستاگرام از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...