1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی مسعود رایگان

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏16/10/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]
    عکس مسعود رایگان
    مسعود رایگان متولد یکم بهمن 1333 در خرم آباد است. او فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است و بازیگری را از کودکی با پرده خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده است و بعد در سال 1351 در یکی از فیلم های مرتضی جزایری بازی می کند و بعد از آن در سال های 1359 تا 1361 در چندین برنامه تلویزیونی ایفای نقش کرد و سپس به سوئد رفت.

    مسعود رایگان علاوه بر تحصیل در مدرسه فیلم سوئد کار حرفه ای خودش را با مراکز اینترنشنال کالج ، فرهنگ ملل و تئاتر شهر ، تئاتر ملی و ... شروع کرد و برای برنامه دست های روشن برای شبکه دو سوئد کارگردانی کرد و بعد در چندین مجموعه تلویزیونی در سود بازی کرد.

    تا اینکه در سال 1381 مسعود رایگان به دعوت وحید موسائیان به ایران بر می گردد و در فیلم خاموش دریا بازی کرد فیلمی که موجب شد نام مسعود رایگان بر سر زبان ها بیفتد اما در واقع فیلمی که موجب شهرت مسعود رایگان شد فیلم خیلی دور خیلی نزدیک بود و جایزه جشن خانه سینما را برای بازی خوب در این فیلم به او تعلق گرفت. علاوه بر این برای بازی در این فیلم او کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

    [​IMG]

    مسعود رایگان در کنار همسرش رویا تیموریان
    ازدواج و همسر
    مسعود رایگان در سال 1382 با رویا تیموریان بازیگر ازدواج می کند و آن ها زندگی خوب و آرامی باهم دارند. در واقع مسعود رایگان همسر دوم خانم تیموریان است و خانم تیموریان از ازدواج اولشون دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی دارد.

    بیوگرافی رویا تیموریان
    رویا تیموریان همسر مسعود رایگان در 27 اسفند 1338 در تهران متولد شده است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است. رویا تیموریان سه خواهر بزرگ از خودش دارد و ازدواج اول او بنا به دلایلی به طلاق منجر شده است و او اکنون از همسر اول خود دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی دارد.

    دنیا مدنی دختر رویا تیموریان ازدواج کرده و همسر او علیرضا کمالی می باشد. و درنا مدنی تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

    [​IMG]

    رویا تیموریان در کنار دخترانش دنیا و درنا مدنی
    [​IMG]

    رویا تیموریان در کنارش دخترش دنیا مدنی
    بازی در سریال دلدادگان
    مسعود رایگان در این سریال نقش مالک پدر خانواده ای را بازی می کرد که تا به امروز به خوبی توانسته وظایف پدری خودش را انجام دهد. او در سریال دلدادگان همسر مرضیه (مهرانه مهین ترابی) و پدر امیر (سامان صفاری) ، حدیث (ملیکا شریفی نیا) و حامد است. اما در ادامه اتفاقاتی می افتد که او به خودش شک می کند که آیا او پدر خوبی بوده است؟ چرا با بچه هایش در این سال ها رفیق نشده است؟ افسانه (پانته آ بهرام) دشمن قدیمی مالک می باشد و همه سعی خود را می کند تا فرزندان مالک به کمک دخترش ارغوان (سانیا سالاری) و هافت (شاهرخ استخری) درگیر مشکلاتی کند و به این روش مالک را عذاب دهد.
     
بارگذاری...