1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی متین 2 حنجره ...

شروع موضوع توسط M T G ‏16/7/14 در انجمن بیوگرافی خوانندگان

  1. M T G

    M T G کاربر خودمونی

    تاریخ عضویت:
    ‏15/7/14
    ارسال ها:
    104
    تشکر شده:
    38
    امتیاز دستاورد:
    0
    محل سکونت:
    شازند
    محمد مهدی معارفی ملقب به متین دو حنجره متولد ۱۳ شهریور سال ۱۳۶۶ در شهر کرج به دنیا آمد و دوران کودکی او با سختی های فراوان در یکی از محله های پایین شهر سپری شد.
    وی از اول به موسیقی علاقه بسیار شدیدی داشت و به دلیل مشکلات مالی فراوان حتی قادر به تهیه یک گیتارهم نبود.
    تا اینکه مادرش در حالیکه مخالف فعالیت متین در این کار بود ، درسن شانزده سالگی ، ساز مورد علاقه اش را برای او خرید و او پس از مدتی وارد کلاسهای آموزش گیتار شد .

    متین به دلیل استعداد بالا و همچنین ضربات روحی و احساسی فراوانی که بر او وارد شده بود در کار موسیقی و گیتار تبهر زیادی نشان داد و از جلسات چهارم و پنچم کلاس گیتار شروع به شعر و ملودی گفتن کرد.

    اوایل کارمتین یک هنجره داشت یعنی همان صدای نازکی که شما در کارهایش از او میشنوید ولی با نکته سنجی استادش به نام هومن قاضی متوجه شد که میتواند بر روی صدای بمش کارکند تا صدای نازکش جذابیت بیشتری داشته باشد و اینکه به مرور زمان متین متوجه شد که صدای بمش با صدای نازکش زمین تا آسمان فرق میکند و به این ترتیب در حال حاضراو را به عنوان متین دو هنجره میشناسند.

    به گفته خود متین ، دو هنجره ی او دو شخصیت کاملا احساسی هستند که شخصیت اول (صدای بم) او انسان کاملا خشن و افسار گسیخته است ولی در مقابل او شخصیت دوم(صدای نازک) کاملا احساساتی و همیشه از عواطف میگوید.

    او از5 سال پیش وارد عرصه موسیقی شد وکارش را با نوازندگی گیتار شروع کرد.

    اولین آلبومش ، آلبوم رسمی او به عنوان طناب دار یا em میباشد که وی تلاش زیادی جهت گرفتن مجوز برای آلبوم em کرد ولی موفق به گرفتن مجوز نشد.

    او دارای دو صدای متفاوت است که یک صدا به صورت بم و صدای دیگر نازک میباشد که عده زیادی وجود یک خواننده با دو صدای متفاوت را غیر ممکن میدانستند و همه فکر میکردند او در ترانه هایش از صدای خواننده دیگری هم استفاده میکند و به عبارت دیگرمتین به همراه خواننده دیگری میخواند.

    به گفته متین صدایش کاملا متعلق به خودش بوده و در صدای او هیچگونه دستکاری و تغییری توسط کامپیوتر ایجاد نشده است و برای اثبات آن چندین ترانه به صورت زنده در مصاحبه های مختلف انجام داده است که این واقعیت را اثبات میکند.

    متین وارد سبکی شد که تا به حال به فکر کسی نرسیده بود و به گفته خودش به سبکی روی اورد که تا به حال کسی به آن سبک کار نکرده بود و در کشور ما سبکی نو و تازه بود.سبک ترانه های او به راک شرقی معروف است.

    او برای تنظیم آهنگهایش، تعدادی از ملودیهای خود را در بعضی ازاستادیوها میخواند که این کار او باعث لو رفتن تعدادی از ملودیها و کارهایش شد که وی در آلبوم بعدی خود به نام سربداران ترانه ی دزدا را خواند و آن را تقدیم کرد به تمامی سارقان ترانه های او و ترنه های دیگر خوانندگان.

    درحال حاضر آخرین آلبوم او به نام مشروب معروف است که این آلبوم دارای شش ترک میباشد. او با ارائه این آلبوم به شهرت خود افزود و طرفداران زیادی پیدا کرد.

    با آرزوی موفقیت بیش از پیش برای این خواننده محبوب ...
     
بارگذاری...