1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی لیندا کیانی

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏23/6/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    بیوگرافی لیندا کیانی
    [​IMG]
    لیندا کیانی متولد بیست و سوم شهریور ماه 1359 در شهر آبادان است. او در یک خانواده پر جمعیت 8 نفره بزرگ شده و یک خواهر و چهار برادر دارد. لیندا کیانی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه می باشد و از جمله بازیگران ایرانی است که عقیده دارد در سینما باند بازی وجود دارد. او در زندگی شخصی اش احساس خوشبختی می کند و از اینکه در کنار خانواده اش زندگی آرامی دارد بسیار خوشحال است.

    لیندا کیانی آدم خوشحالی هست و در بدترین شرایط زندگی اش امید دارد. او علاقه خاصی به فوتبال دارد و جزو بازیگرانی است که برای تماشای مسابقات و حمایت از تیم ملی در جام جهانی 2014 به برزیل و در جام جهانی 2018 به روسیه سفر کرده است.

    [​IMG]

    عکس لیندا کیانی در کنار مادرش​
    نحوه بازیگر شدن لیندا کیانی
    جالب است بدانید لیندا کیانی در کودکی وقتی 9 ساله بود این شانس را داشت که بازیگر شود. قضییه از این قرار است او و مادرش موقع رفتن به مهمانی و خارج شدن از خانه به طور اتفاقی با یک گروه فیلمبرداری روبرو می شوند که آن ها دنبال یک دختر هم سن و سال لیندا بودند و برای همین با مادر لیندا صحبت می کنند و آدرس و شماره تلفن منزل شان را می گیرند اما به گفته مادرش قبل از اینکه با آن ها تماسی گرفته شود مجبور می شوند خانه خود را عوض کنند گویا قسمت این طوری بود.

    در نهایت لیندا کیانی بعد از فارغ التحصیلی به دلیل علاقه اش به بازیگری تصمیم می گیرد در کلاس های بازیگری زیر نظر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شرکت کند و اولین کار بازیگری اش در سال 1384 در سریال گارد ساحلی بود و در سال 1386 توسط محمدرضا شریفی نیا برای بازی در سریال ساعت شنی معرفی شد و یکی از کارهای موفق او می توان به سریال پرستاران اشاره کرد.

    [​IMG]

    عکس منتشر شده لیندا کیانی در کنار ایمان حضرتی​
    شایعه ازدواج با ایمان حضرتی
    شایعات ازدواج لیندا کیانی و ایمان حضرتی با انتشار عکسی دو نفره از آن ها در فضای مجازی شروع شد و هیچ کدام از این دو هنرمند به این شایعات واکنش نشان ندادند و همین موضوع باعث شد این شایعات تا جایی پیش برود که دیگر همه باورشون شده بود که این دو هنرمند باهم ازدواج کرده اند تا اینکه لیندا کیانی مجبور شد در این مورد سکوت خود را بشکند.

    لیندا کیانی در مصاحبه اردیبهشت 1392 خود اعلام کرد من ازدواج نکرده ام و عکسی که به عنوان تصویر من و همسرم منتشر کرده اند فقط یک عکس معمولی است که در پشت صحنه یک فیلم با ایمان حضرتی انداختم فقط همین !
     
    زهرا۷۹ و mahya... از این پست تشکر کرده اند.
بارگذاری...