1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی لعیا زنگنه بازیگر مشهور

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏12/5/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    بیوگرافی لعیا زنگنه
    [​IMG]
    رازهای زندگی شخصی لعیا زنگنه و همسرش تا دخترش سارا + بیوگرافی کامل
    لعیا زنگنه در ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ در شهر شیراز متولد و اکنون ۵۳ ساله است پدرش مهندس یاشار زنگنه معاون اسبق نظام مهندسی استان اصفهان و مادرش مهدیه موسوی است. او فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران است و به دلیل علاقه ای که بن نقاشی داشته یک دوره کلاس آموزشی نقاشی را نیز گذرانده است.

    خانم زنگنه همانند شاهرخ استخری از جمله بازیگرانی است که دوست ندارد درباره مسائل خصوصی زندگی اش حرف بزند. یکی از دلایل این کار از نظر او این است که آدما این حق را به خودشون می دهند که درباره هر چیزی قضاوت کنند و هیچ حقی به انتخاب آدما نمی دهند. جالب است بدانید که او هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد.

    ازدواج و همسر لعیا زنگنه
    خانم زنگنه متأهل می باشد و یک دختر به اسم سارا دارد. و هیچ اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ازدواج و همسر و دخترش منتشر نشده است.

    [​IMG]

    چرا هیچ عکسی از دختر خانم لعیا زنگنه منتشر نشده است؟
    به عنوان یک بازیگر زن رنج می برم از اینکه چرا نمی توانم حرف هایم را به صراحت بزنم؟ مثلا نمی توانم بگویم سه تا بچه دارم. البته ندارم ها ولی نمی دونم چرا باید به عنوان یک بازیگر بچه ام را پنهان کنم؟ ای کاش این طور نبود ای کاش ما آدما را همین طور که هستند می پذیرفتیم و ای کاش قضاوت نمی کردیم و کمی حق هم به انتخاب آدم ها می دادیم.

    مثلا یادمه آن اوایل عکس من روی جلد یکی از مجلات چاپ شده بود و من هم دوست نداشتم برای همین زنگ زدم و خیلی ساده و دانشجویی گفتم چرا عکس من را چاپ کرده اید؟ در پاسخ گفت : ای بابا خانم از خداتان باشد همه به ما پول می دهند عکس شان را چاپ کنیم! ولی خب من دوست نداشتم عکسم چاپ بشه ولی این حق انتخاب را متاسفانه به شما نمی دهند و این مرا شدیداً آزار می دهد.

    ماجرای جالب بازیگر شدن لیعا زنگنه
    من همیشه از بازیگری متنفر بودم و رشته تحصیلی ام هم ادبیات نمایشی بود یادمه دوستان سال بالایی اصرار می کردند که بیا تئاتر کار کند ولی زورشون به من نمی رسید و تصور اینکه روی صحنه بروم برایم باور کردنی نبود تا اینکه جمشید بهمنی آمد و به من گفت تو بیا فقط بشین کنار صحنه و من هم رفتم و نهایتاً یک روز خودم را وسط صحنه دیدم احساس خیلی عجیبی بود اینگاری دنیای دیگر بود.

    و بالاخره در یکی از نمایش های تئاتر رضا ایرانمنش از بازی من خوشش اومد و مرا به کارگردان معروف حمید لبخنده معرفی کرد و او هم مرا در سال ۱۳۷۴ برای بازی در سریال در پناه تو انتخاب کرد. در آن زمان این سریال از شبکه دو سیما پخش شد و بسیار پر بیننده شد. خانم زنگنه با این سریال به شهرت رسید.

    [​IMG]

    با استار شدن به صورت مانکن مشکل ندارم
    لعیا زنگنه در آخرین مصاحبه اش به سوال مجری در رابطه با اینکه چرا ستاره نشده است اینگونه واکنش داد : به نظر شما ستاره بودن یعنی چی؟ و یک شخص چطوری ستاره می شود؟ اینکه پرکار باشد؟ من می توانم بگویم هنوزم روی همان موجی هستم که زیر پایم آمده البته نه اینکه روی جلد مجله ها باشم نه من این کار را نمی کنم من نمی خوام مانکن باشم یا شو دهم این ها انتخاب من نیست البته می تواند انتخاب فرد دیگری باشد که برایم قابل احترام هم است اما من این کار را نمی کنم.

    الان هم اگر می خواهند بگویند استار نمانده ام باشد بگویند من نمی خواستم و دوست نداشتم به آن معنی استار باشم نسبت به ستاره شدن گارد نمی گیریم ولی اگر ستاره شدن به این معنی باشد که دنیای خصوصی ات را از دست بدهی و راجب مسائل زندگی خصوصی ات حرف بزنی نه من این استار شدن را نمی خواهم و دوست ندارم.
     
    خرید فالوور اینستاگرام از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...