1. در صورتی که برای اولین بار از این سایت بازدید میکنید, لازم است تا راهنمای سایت را مطالعه فرمایید. در صورتی که هنوز عضو نشده اید برای ارسال مطالب , دانلود فایل ها و ...عضو شده و در سایت ثبت نام کنید.با کلیک بر روی ثبت نام در مدت کوتاهی عضو سایت شده و از مطالب و امکانات سایت بهره مند شوید.
  2. هر گونه بحث سیاسی و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد و به شدت برخورد می شود.
  3. در صورت شکایت از مدیران و ناظران انجمن با کاربر farbod در ارتباط باشید.

بیوگرافی سحر قریشی

شروع موضوع توسط nargessamiri ‏18/6/18 در انجمن بیوگرافی بازیگران ایرانی

  1. nargessamiri

    nargessamiri کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏10/4/18
    ارسال ها:
    205
    تشکر شده:
    74
    امتیاز دستاورد:
    28
    جنسیت:
    زن
    بیوگرافی سحر قریشی
    [​IMG]
    سحر قریشی در ششم دی ماه 1366 در شهر تهران متولد شد. پدر سحر قریشی در آمریکا زندگی می کند و قبلا مادرش ندا افشار در انگلیس زندگی می کرد اما اکنون به همراه مادرش و برادرش زندگی می کند. رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است و او و برادرش سپهر از طرفداران پر و پا قرص تیم استقلال هستند و آن ها باهم رابطه عاطفی خوبی دارند.

    سحر قریشی دیپلمه است و اطلاعات بیشتر در مورد ادامه تحصیل او منتشر نشده است. سحر قریشی دوست داشت هر چه زودتر به اوج برسد و این آینده را هم برای خود پیش بینی می کرد و موفق شد پله های ترقی را خیلی زود و سریع طی کند و به یک چهره محبوب و پرکار در عرصه بایگری تبدیل شود.

    به گفته خود سحر قریشی قد من 170 و وزنم 58 کیلوگرم است و چونکه از طرف پدر و مادرم ژن چاقی دارم مجبورم همیشه رژیم غذایی ام را رعایت کنم و به طور مداوم ورزش کنم تا وزنم بالاتر نرود.

    اولین کار بازیگری سحر قریشی فیلم لج و لجبازی بود که در مراحل پایانی این فیلم از طریق آقای خیرابی به آقای سهیلی زاده معرفی می شود و برای نقش یلدا از بین 350 نفر کاندید انتخاب می شود.

    [​IMG]

    عکس سحر قریشی و مادرش ندا افشار
    ماجرای ازدواج و علت طلاق
    سحر قریشی در سال 84 و در سن 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکری ازدواج می کند. مهران متولد 62 و مهندس کامپیوتر بود اما زندگی مشترک آن ها فقط یک سال دوام داشت و بعدش در آن زمان با حاشیه های زیادی از هم جدا شدند.

    به گفته مهران اخوان ذاکری ، همسر من همیشه در مصاحبه هایش از من به نیکی یاد می کرد و می گفت : بایگری را تا جایی ادامه خواهم داد که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود و همسرم همیشه مشوق و پشتیبان من بوده است اما حقیقتش همسرم بعد از اینکه با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید رفتارش کاملا تغییر کرد و دیگر سحر سابق نبود و برای همین من دیگر موافق ادامه کار بازیگری همسرم نبودم.

    برای همین به دادگاه حمایت از خانواده رفتم و از سحر قریشی شکایت کردم اما چون که قبلا به او اجازه کار داده بودم تقاضای من برای ممنوع الکار شدن سحر رد شد و خیلی از تهیه کننده ها و کارگردان ها وقتی متوجه این موضوع شدند که من قلبا و شرعاً با کار کردن همسرم راضی نیستم از سحر در فیلم هاشون استفاده نکردند به جز تهیه کننده سریال دلنوازان که با من برخورد بدی داشت. ولی من دیگر تصمیمم را گرفتم و از سحر جدا خواهم شد حرفم را با این جمله به پایان می برم که پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند.

    [​IMG]

    عکس سحر قریشی و همسر سابقش مهران اخوان ذاکری
    واکنش تند سحر قریشی به اظهارات همسر سابقش
    سحر قریشی بعد از سال ها در برنامه دید در شب با سوال رشیدپور محبور شد به اظهارات همسرش پاسخ دهد : من سال 84 وقتی 17 سالم بود عقد کردم و ازدواج کردم اون موقع پدر من در آمریکا و مادرم انگلیس پیش دایی ام زندگی می کرد و کسی نبود پیگیر زندگی من باشه نه اینکه ول کرده باشند نه اجازه پییگیری نمی دادند مثلا وقتی پدرم زنگ می زد می گفتند نیستن رفتن شمال رفتن دبی در حالی که من تا حالا دبی نرفته بودم.

    چون خط من بنام خودم نبود خانواده همسرم خودشونو به عنوان مدیر برنامه های من معرفی می کردند و خیلی از کارای منو رد می کردند. این اتفاق وقتی افتاد که من معروف شده بودم و قسمت پنجم دلنوزان بود که دیدم کلی مصاحبه از من منتشر شده و هیچ کدوم صحبت های من نبود و متاسفانه به جای من تلفنی مصاحبه کرده بودند. برای همین سال 85 اقدام به طلاق کردم و سال 87 جدا شدم.

    [​IMG]
    ماجرای جالب آشنایی شیلا خداداد با همسرش
    شیلا خداداد تعریف دکتر فرزین سرکارات را از دوستانش مخصوصاً نیوشا ضیغمی...
    اینکه همسر من میگه که سحر بعد از معروف شدن اخلاقش عوض شد و جو گیر شد باید بگویم که من جو گیر نشدم و اسم این جوگیری نیست ، اسم اینو میزارم بزرگ شدن و من متاسفانه خیلی زود ازدواج کرده بودم وقتی که 17 سالم بود الان هم با ازدواج زود شدیداً مخالفم و به دوستان خودم توصیه می کنم هیچ وقت زود ازدواج نکنید.

    [​IMG]

    عکس سحر قریشی در کنار امید علومی
    ماجرای ازدواج سحر قریشی با امید علومی
    در سال 95 خبرهایی مبنی بر نامزدی سحر قریشی با امید علومی منتشر شد و کمی بعد سحر قریشی در مصاحبه اش اعلام کرد که به هر حال من در شرایطی نیستم که تنها بخواهم زندگی کنم من امید را از قبل می شناختم و الان در مرحله نامزدی هستیم و به صورت محرم برای آشنایی بیشتر باهم دوست هستیم. اما مدتی بعد در مصاحبه جدیدش اعلام کرد که هنوز مجرد است و فعلا کارهای مهم تری دارد که باید انجام داد. و هیچ وقت معلوم نشد که چرا رابطه نامزدی خانم قریشی با امید علومی منجر به ازدواج نشد.

    ماجرای ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی
    پاییز 96 شایعه ای در مورد ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی در فضای مجازی پخش شد. این شایعه با توئیت مهدی طارمی که نوشته بود : " یک زن تمام زیبایی ایش را مدیون مردی است که آن ها را عاشقانه می بیند" ایجاد شد و حسین ماهینی با کامنتی که نوشته بود : " سی خاطر دومادمون عروس دوست داریم" به این شایعه ها قوت بخشید.

    اما بعد ها این خبر از طرف مهدی طارمی تکذیب شد ولی سحر قریشی در تماس تلفنی حرف هایی زد که به این شایعه ها تا حدی قوت بخشید سحر قریشی گفت : این بار قرار است با کی ازدواج کنم؟ فکر می کردم می خواهید درباره برادرم با من مصاحبه کنید من ازدواجم با آقای فوتبالیست را نه تأیید می کنم نه تکذیب چون نمی خواهم با تکذیب کردن این موضوع دوباره محبور به مصاحبه شوم.

    [​IMG]

    عکس سحر قریشی در کنار برادرش سپهر قریشی
    فیلم مبهم سحر قریشی با مهدی طارمی در قطر
    اخیرا ویدیویی که از راه دور فیلم برداری شده در فضای مجازی با عنوان "مهدی طارمی و سحر قریشی در بازار قطر" پخش شده است. ولی با توجه به اینکه ممکن است این فیلم ساختگی باشد نمی شود به آن اعتنا کرد و باید منتظر ماند تا خانم قریشی و یا آقای طارمی به این فیلم واکنش نشان دهند.

    [​IMG]
    شوخی جالب مهران مدیری با لیلا اوتادی
    لیلا اوتادی جزو افرادی است که به برنامه دورهمی مهران مدیری دعوت شد ...
    سحر قریشی جدیداً در اینستاگرام با گذاشتی عکسی درباره شایعه ارتباطش با مهدی طارمی نوشت : این را بگویی آن را میگویند ، آن را بگویی این را میگویند ، چیزی نگویی این و آن ات می گویند. همچنین ببینید : مهران مدیری
     
    خرید فالوور اینستاگرام از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...